• 1
  • 2
2014-05-28, 00:00
Medlem
Tjena! Om ca 20 dagar så ska klassen ha en klass fest då vi snart tar studenten. Vi kommer bland annat bada. Så det skulle va trevligt om man kunde slimma ner kroppen lite
Jag undrar om jag kommer gå ner ca 3-5 kg på denna diet/träning:
Har uteslutit nästan alla kolhydrater äter endast mörkt/hårt bröd några gånger i veckan. Mina tallrikar består av 60% sallad och 40% kött. Äter oftast tonfisk röra till frukost och mellanmål.
Jag tränar också ca 4 ggr i veckan genom att spinga eller köra intervaller. Jag går även hem från bussen varje dag ca 2,5 km.

Socker intaget har jag dragit ner på rejält äter godis ca 1 gång i veckan.
Så vad säger ni? Klarar jag 3-5 kg på 20 dagar med denna diet? Ge gärna förslag till vad jag kan göra! Kan tillägga att jag är 180 lång och väger 92 kg. Mvh
Citera
2014-05-28, 00:04
Medlem
oboyglass avatar
Sluta drick. Du kommer rasa i vikt.
Citera
2014-05-28, 00:07
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekula98
Tjena! Om ca 20 dagar så ska klassen ha en klass fest då vi snart tar studenten. Vi kommer bland annat bada. Så det skulle va trevligt om man kunde slimma ner kroppen lite
Jag undrar om jag kommer gå ner ca 3-5 kg på denna diet/träning:
Har uteslutit nästan alla kolhydrater äter endast mörkt/hårt bröd några gånger i veckan. Mina tallrikar består av 60% sallad och 40% kött. Äter oftast tonfisk röra till frukost och mellanmål.
Jag tränar också ca 4 ggr i veckan genom att spinga eller köra intervaller. Jag går även hem från bussen varje dag ca 2,5 km.

Socker intaget har jag dragit ner på rejält äter godis ca 1 gång i veckan.
Så vad säger ni? Klarar jag 3-5 kg på 20 dagar med denna diet? Ge gärna förslag till vad jag kan göra! Kan tillägga att jag är 180 lång och väger 92 kg. Mvh

3-5 kg fett, förmodligen inte. 3-5 kg fett, muskler, vatten, glykogen, tarminnehåll, förmodligen.
Citera
2014-05-28, 01:05
Medlem
drinkandfuckgoods avatar
Du verkar äta väldigt hård/sträv mat. Variera med nudlar varannan måltid, gärna med lite wookade grönsaker och svamp. Ät ingenting när solen är uppe, utan endast när solen gått ner.

Fasta är svaret på hur du balanserar din vikt på det nyttigaste viset.

http://www.sunrise-and-sunset.com/sv/sverige/
Citera
2014-05-28, 01:56
Medlem
sjeeps avatar
Beror ju helt pa hur stora dina portioner ar, bara for du inte ater kolhydrater betyder det inte att du gar ner i vikt. Later generellt som om du ater for mycket for att kunna ga ner 3-5 kg pa 20 dagar. Dock ar det helt klart mojligt att ga ner den vikten pa den tiden.
Citera
2014-05-28, 07:48
Medlem
Kör på VLCD så ska du se att du tappar 3-5kg på dessa 20dagar.
Citera
2014-05-28, 11:28
Medlem
Zevs1337s avatar
Spelar inte så stor roll ifall du skippar kolhydrater, i slutet av dagen är det kcal underskott som betyder något. Räkna ut ditt dagliga behov av kcal, protein, fett, kolhydrater och se till att ligga på ett underskott minst 500 kcal, behovs däremot ännu större underskott om du vill bli av med 3-5 kg på knappa 3 veckor.

Lycka till
Citera
2014-05-28, 16:02
Medlem
Det låter lite galet.
Citera
2014-05-28, 20:08
Medlem
Det fett som du lyckas få bort på 20 dagar gör ingen visuell skillnad. Folk kommer uppfatta dig precis likadant som nu. Om du började för runt 4 månader sedan så hade du kunnat förändra ditt utseende.
Citera
2014-05-28, 20:15
Medlem
Byt ut alla måltider mot pulverdiet, typ "naturdiet" "nutrilette" eller "modifast". Beroende på kaloriinnehåll, 4-7 påsar/dag. (Ca 700-800 kalorier/dygn) Du kan tappa upp till 10% av din vikt på 3 veckor, så 3-4 kg på 20 dagar verkar rimligt. Men du kommer naturligtvis gå upp dem snabbt efteråt när du börjar äta igen. Frågan är om det är värt det. Kommer knappast att synas iaf.
Citera
2014-05-29, 15:41
Medlem
Du kan ju köra som dom i den här undersökningen
http://ergo-log.com/lose-four-kg-in-...ear-later.html
Citera
2014-05-29, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MRZnr1
Det fett som du lyckas få bort på 20 dagar gör ingen visuell skillnad. Folk kommer uppfatta dig precis likadant som nu. Om du började för runt 4 månader sedan så hade du kunnat förändra ditt utseende.
Detta. Men TS kan alltid ta den här händelsen som startskottet inför beach 2015.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in