Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-07, 23:32
  #409
Medlem
Studsbolls avatar
Med anledning av kaoz-feminst-dåren Foujans utspel om att skända flaggan tror jag att man kan formulera om frågeställningen till "Vilka röstade på FI?". Även om många lättlurade hönor röstade på FI i EU-valet är läget ett annat inför riksdagsvalet. De har så många skogstokiga individer i toppen på sin kandidatlista att det är oundvikligt att grodor kommer hoppa ur deras munnar dagligen. Så frågan är: hur många riktigt blinda hönor kommer det finnas kvar i September...
Citera
2014-06-08, 02:03
  #410
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen-Skuk
F! framställs alltid som ett gott och felfritt parti i media...
Det kan ju faktiskt också vara så att man låter dem hållas för att de är fruntimmer.
Fruntimmer är ju mindre vetande, hysteriska och koleriska, och ska ses med överseende...
Förresten, koleriska? De kan också vara sangviniska, melankoniska eller flegmatiska. Tur att vi karlar finns som kan stå för det visionärt jordbunda. Med sunt förnuft står vi med bägge fötterna på jorden.
Mannen från jorden och kvinnan som cyklar på månen.
Citera
2014-06-08, 02:19
  #411
Medlem
Jag personligen är fortfarande mest intresserade av hur de ska finansiera allt. Antar att det kommer någon form av mansskatt kanske.

Fri invandring, ingen ska bli utvisad, socialbidrag till papperslösa(dvs ej asylsökande utan folk som är här olagligt),medborgarlön, förkortad arbetstid.

Gratis allt till alla som kommer hit dvs, det låter ju trevligt om vi hade obegränsade resurser.
Vem skulle inte vilja åka till Sverige , få tänderna fixade gratis, köpa massa mediciner rabatterat, få gratis pengar av socialen som täcker alla omkostnader för resan och uppehållet.
Citera
2014-06-11, 10:01
  #412
Medlem
BenQuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Jag.

Ser det som det enda alternativet till traditionalism och konservatism. Fast egentligen borde vi nog störta patriarkatet med våld. Ett snubb-Gulag för douchebags och gubbar hade suttit fint.

Ajdå, men man kan se av dina tidigare inlägg att du har något hat/lust syn på män. Du vill göra män illa men samtidigt verkar du vilja knulla med dom en hel del.

Kan tänka mig att det finns en del kvinnor som du som röstar på F!.

Fast det finns ju också en del radikala lesbiska manshatare som röstar på detta parti, manshatet verkar dock vara den gemensamma nämnaren.
Citera
2018-02-18, 19:12
  #413
Medlem
Pantheraduss avatar
F! Kommer ändå "yp" inte bli störst, de vill åka på "typ" resor till Auschwitz med SPA och god mat... som givetvis skattebetalarna skall stå för. Det är inte från nazisterna kritiken kommer... https://nyheteridag.se/fi-politiker-...k-pa-nazister/

F! är inget parti för kvinnor som har det svårt med olika bakgrund, och verkar inte jobba med integration för kvinnor, vad jag vet. De är starka i Hägersten och Möllevången.
Ja de kommer vara till mer skada än nytta, och när det går sämre för Sverige framöver, kommer man komma fram till att feminismen inte varit så bra.

Vi behöver inte F!. De som röstar har det bra, samt vill ha mer feministisk och diskriminerings makt. Samt ändrade lagar. Det går allt sämre för männen när det gäller utbildning, och kvinnor får mer snällbetyg. https://www.svt.se/nyheter/inrikes/t...etyg-an-killar
Män i Sverige bör stå på sig mer, och tro inte på allt vad kvinnor säger. Det borde fås mer gemenskap för män i alla åldrar. Tyvärr är det lättare för män att hamna utanför och stängas utanför då de inte har sysselsättning eller jobb.

Nej, Sverige behöver inte F! det kommer att komma upp i valet 2022 och andra partier kommer ställa upp, som även är religiösa den gången. Bättre ni lägger era röster på låtsas feminister inom (V) istället!
Citera
2018-02-18, 19:32
  #414
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
F! Kommer ändå "yp" inte bli störst, de vill åka på "typ" resor till Auschwitz med SPA och god mat... som givetvis skattebetalarna skall stå för. Det är inte från nazisterna kritiken kommer... https://nyheteridag.se/fi-politiker-...k-pa-nazister/

F! är inget parti för kvinnor som har det svårt med olika bakgrund, och verkar inte jobba med integration för kvinnor, vad jag vet. De är starka i Hägersten och Möllevången.
Ja de kommer vara till mer skada än nytta, och när det går sämre för Sverige framöver, kommer man komma fram till att feminismen inte varit så bra.

Vi behöver inte F!. De som röstar har det bra, samt vill ha mer feministisk och diskriminerings makt. Samt ändrade lagar. Det går allt sämre för männen när det gäller utbildning, och kvinnor får mer snällbetyg. https://www.svt.se/nyheter/inrikes/t...etyg-an-killar
Män i Sverige bör stå på sig mer, och tro inte på allt vad kvinnor säger. Det borde fås mer gemenskap för män i alla åldrar. Tyvärr är det lättare för män att hamna utanför och stängas utanför då de inte har sysselsättning eller jobb.

Nej, Sverige behöver inte F! det kommer att komma upp i valet 2022 och andra partier kommer ställa upp, som även är religiösa den gången. Bättre ni lägger era röster på låtsas feminister inom (V) istället!
Emma Wallrup, kanske? (Ännu en kvinna som inte togs i örat enligt den standard män råkat ut för i spåren av metoo).
Citera
2018-03-05, 20:47
  #415
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Med anledning av kaoz-feminst-dåren Foujans utspel om att skända flaggan tror jag att man kan formulera om frågeställningen till "Vilka röstade på FI?". Även om många lättlurade hönor röstade på FI i EU-valet är läget ett annat inför riksdagsvalet. De har så många skogstokiga individer i toppen på sin kandidatlista att det är oundvikligt att grodor kommer hoppa ur deras munnar dagligen. Så frågan är: hur många riktigt blinda hönor kommer det finnas kvar i September...

Precis vad jag loggade in för att skriva!
SDs framgångar beror till viss del på att media inte tigit ihjäl dem!

Fi:s motgångar beror till stor del på att media inte tigit ihjäl dem!
Citera
2018-09-19, 18:44
  #416
Medlem
25% män av de som röstade på FI i vissa valkretser. Personligen har jag mött två livs levande män som har röstat på FI, den ena var inte så insatt det var någon form av proteströst. Jag förlåter honom. Jag kan också göra mindre genomtänkta val inom områden som jag har mindre intresse för.

Den andra är lite mer politiskt intresserad. Så till grad att jag tar för givet att han åtminstone lämnat lite tankemöda till detta. Här har vi alltså en man, och ingen 20åring utan han är 30+ och mitt i karriären, som efter att ha ägnat viss tankeverksamhet har kommit fram till att FI är det jag ska lägga min röst på.

Å andra sidan vrf dömer jag honom..Det finns gott om idioter som röstar (överhuvudtaget) och vi har ju trots allt en regering som har drivit igenom ex samtyckeslagen. trots att drygt hälften av befolkningen är män och av den andra delen så är åtminstone en liten del vettiga kvinnor.
__________________
Senast redigerad av chipskungen 2018-09-19 kl. 18:56.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback