Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-05-17, 00:19
  #37
Medlem
snillet_1s avatar
Jönköpings Thelin var ju en besvikelse. Visst, han verkade och är säkert "vettig" men den klubben hade ju behövt ett tillfälle att få profilera sig lite. Han behöver inte säga något helt galet, men visa lite edge för fan. Extremt mellanmjölk.
Citera
2016-05-17, 00:27
  #38
Medlem
DrApples avatar
Erik Niva är alltid en fröjd att lyssna på!
Citera
2016-05-18, 16:22
  #39
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jönköpings Thelin var ju en besvikelse. Visst, han verkade och är säkert "vettig" men den klubben hade ju behövt ett tillfälle att få profilera sig lite. Han behöver inte säga något helt galet, men visa lite edge för fan. Extremt mellanmjölk.

Som Södrasupporter tycker jag Jimmy verkligen öppnade upp sig i den intervjun . Du kan tänka dig hur Jönköpingsmedia har - samma intervju före varje match, samma intervju efter varje match.
Citera
2016-05-19, 06:02
  #40
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrApple
Erik Niva är alltid en fröjd att lyssna på!
Helt fantastisk. Sällan man hör någon som är bra på att formulera sig.
Citera
2016-06-06, 18:40
  #41
Medlem
Senaste med Eiður Guðjohnsen var inget vidare. Blir alltid lite stelt när Lundh ska prata engelska. Ännu stelare blir det när den han intervjuar inte har det som modersmål heller...
Citera
2016-08-04, 09:08
  #42
Medlem
Calogeros avatar
En bra podcast helt klart, Lundh har en behaglig och lugn röst. Han har verkligen steppat upp sedan "Ekwall vs Lundh" tiden även om det absolut fanns en charm med det programmet. Frågan är vad Olof själv tycker är roligast? Var ju rätt så mycket mer plojigt för några år sedan.
Citera
2016-08-14, 22:38
  #43
Medlem
Tycker den är riktigt bra. Faktiskt så bra att podden är det bästa som hänt svensk sportjournalistik sedan tidningen Offside startade.

Lundh är påläst och har intressanta gäster. Gillar att han inte bara intervjuar spelare utan intervjuar folk runt omkring fotbollen också. Jag föredrar podinterjvuer framför vanliga tidningsintervjuer. I poddar får man en mycket mer mångfasetterad bild av intervjuobjektet.
Citera
2016-08-15, 18:39
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pu
Tycker den är riktigt bra. Faktiskt så bra att podden är det bästa som hänt svensk sportjournalistik sedan tidningen Offside startade.

Lundh är påläst och har intressanta gäster. Gillar att han inte bara intervjuar spelare utan intervjuar folk runt omkring fotbollen också. Jag föredrar podinterjvuer framför vanliga tidningsintervjuer. I poddar får man en mycket mer mångfasetterad bild av intervjuobjektet.
Håller med. Lundhs podd är suverän och jag hoppas verkligen han fortsätter ett bra tag till för det finns fortfarande många intressanta fotbollsprofiler att intervjua. Tränare, agenter och sportchefer tycker jag är mest intressant, aktiva spelare är lite tråkiga.

Finns en del liknande poddar som också är vassa, tex "Luhr och Allsvenskan" och "FD 90 minuter".
Citera
2017-11-07, 03:51
  #45
Medlem
Gårdagens intervju med Janne var lite intressant men besviken blev jag endå. Kändes lite trist att man slösa tid på att fråga han om "favoriserar du allsvenska spelare?", "Vad har du för relation till Zlatan?" eller den allra mest löjliga "varför är det mindre spelare med utländskt bakgrund?".

Gillar Lundh och Janne är intressant som fan men fan va meningslösa frågor det va till stor del.

Dessutom när man fråga Janne om lönesituationen mellan dam & herrlaget.

Anyway, kul att Lundhs pod blivit med bild med om man föredrar det och orkar vänta till onsdagen efter måndagen.
Citera
2021-02-25, 11:41
  #46
Medlem
kola-rapaces avatar
Vad är det här Re:Lundh han har sjösatt idag? Är det samma intervju från 2016 som läggs upp igen bara? Eller är det något nytt tillagt till det gamla?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback