Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-12, 15:15
  #1285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
O Bingo o frugan åkte ur Kändis Sverige bakar 😂😂😂😂😂

Ja det var väl väntat. Härligt att läsa det för då ska jag börja titta på programmet, vägrade när dom var med för jag tycker dom är såååå osmakliga.
Citera
2024-04-15, 10:01
  #1286
Medlem
DiggerNicksons avatar
Äh, detta är personer som inte vill göra rätt för sig. S k lättingar.

Därmed försöker de hela tiden hitta det enklaste sättet att tjäna pengar på.

Givetvis uppstår då bråk och konflikter när kreaturen i deras kretsar börjar äta varandra.

Citat:
Ursprungligen postat av Platinamix
Skulle inte Bingo och Katrin sluta podda? Antagligen på grund av att Julia och Katrin inte kunde komma överens, och Julia krävde att bingo skulle ha lite mer distans till Katrin?

Sedan började Bingos ekonomi att gå dåligt och det blev en fnurra på tråden mellan honom och Julia. Han var tvungen och gå tillbaka till Katrin och be att de fortsätter med podden. Det här är fortfarande något som skaver mellan Julia och Bingo. Katrin är glad då hon härigenom kan fortsätta ha insyn och kontroll i bingos liv, och inte minst en ekonomisk hållhake på honom.

Jag spekulerar bara nu alltså. Andra teorier?
Citera
2024-04-15, 11:02
  #1287
Medlem
DiggerNicksons avatar
Vi har att göra med två beroendepersonligheter. B är möjligen sexmissbrukare och J är medberoende. Det går ett tag sedan exploderar relationen.

Därmed är det inte så konstigt hur hon tar sig fram, det förstärks av B:s intresse för knull och hennes önskan att vara tillags. En självförstärkande loop.

Rätt vanliga scenarion i dysfunktionella relationer med missbruksproblematik.

Sorgligt att se, men förutsägbart.



Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Nu måste jag skriva av mig. Har ni sett när dom är på ett 50 årskalas? Hon är klädd som en riktig slampa o det passar verkligen inte in där dom är. Hon ser ut som en transvestit, sminkad som en lättfotad med dom där hemska tjocka platta läpparna. Kvällen innan stod hon på ett bord full som en alika. Alltså vad är det för en människa och hur kan folk vilja bjuda dom på en fest där det är normala människor med kläder på sig för att vara på en sådan fest. Den där influensermamman borde skämmas för henne. Som J o B super så passar dom bra ihop, fy dom är hemska. Kan inte smälta hur hon såg ut igår o hela hennes äckliga ”röv”, osmakligt.
__________________
Senast redigerad av DiggerNickson 2024-04-15 kl. 11:28.
Citera
2024-04-15, 16:13
  #1288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiggerNickson
Vi har att göra med två beroendepersonligheter. B är möjligen sexmissbrukare och J är medberoende. Det går ett tag sedan exploderar relationen.

Därmed är det inte så konstigt hur hon tar sig fram, det förstärks av B:s intresse för knull och hennes önskan att vara tillags. En självförstärkande loop.

Rätt vanliga scenarion i dysfunktionella relationer med missbruksproblematik.

Sorgligt att se, men förutsägbart.

Glöm inte att Bingo är sedan många år amfetaminmissbrukare
Citera
2024-04-15, 16:43
  #1289
Medlem
DiggerNicksons avatar
Det kan ju ha att göra med att han isf självmedicinerar mot ADHD. Men vad vet jag.

Tjackballe vet ni väl vad det är? Liten snorre.

Citat:
Ursprungligen postat av klocksyndrom
Glöm inte att Bingo är sedan många år amfetaminmissbrukare
Citera
2024-04-15, 21:48
  #1290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiggerNickson
Det kan ju ha att göra med att han isf självmedicinerar mot ADHD. Men vad vet jag.

Tjackballe vet ni väl vad det är? Liten snorre.


Kalla de vad du vill, han har köpt en egen adhd-utredning i vuxen ålder för att komma åt amfetaminet som han tar på tok för mycket av. Dvs amfetaminmissbrukare
Citera
2024-04-16, 11:02
  #1291
Medlem
Vad tycker influääääänsermamman när hon läser att vi tycker hennes svärson är en missbrukare. Hon läser ju här heeeela tiden, så patetisk människa som rider på att hon har en dotter som ser ut som en transvestit vars blivande man är en missbrukare. Nu tjatar hon på IG om ”trollen” som finns. För fan människa, du är vuxen o mer än det, har du inte mer i skallen än att tro o tycka att du är en kändis. Ta hand om din pappa, betala skatten som du ska till skattemyndigheten o gör rätt för dig men lägg ner ditt försök att vara ”kändis”.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback