Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-09, 17:45
  #373
Medlem
Brukar lite då och då spana in Bingos instagram och i princip varje inlägg han lägger upp innehåller ett reklambudskap, så han måste ju få en hel del pengar av företagen han gör reklam för.
Citera
2016-08-20, 06:33
  #374
Medlem
Nu har jag följt herrns instagram i en vecka eller två och hur mycket pengar tjänar han egentligen? För om man ska tro bilderna så köper han dyra grejer till höger och vänster, renoverar huset i skärgården,köper båt, köper vattenskoter och annat som kostar hiskeligt mycket pengar.
Citera
2016-08-20, 09:06
  #375
Medlem
Avva66s avatar
Bingo är bisexuell, så ingen kan komma åt honom. Han passar perfekt in i det politiskt korrekta samhället vi lever i nu. Hade han varit heterosexuell så hade han blivit dumpad för länge sedan. Heterosexualitet är ju normalt. Personligen så tycker jag att han är ett jävla äckel, men det är jag det.
__________________
Senast redigerad av Avva66 2016-08-20 kl. 09:09.
Citera
2016-10-29, 16:18
  #376
Medlem
Goseklumpens avatar
Problemet med Bingos relation med Katrin är just det totala fiaskot att de skaffade 2 barn tillsammans när ingen av de var redo att handskas med vad föräldrarollen kräver.
Väldigt oseriöst!

De har lärt sig att uppfostra sönerna på vägen plus det där överkrystade "Katrin är extramorsa till Nova".
Självfallet önskar jag de lycka till och de får göra som de vill men det väldigt trist att i slutändan för barnen.
Jag skulle aldrig skaffa barn typ 2-3 år inne i relation med premissen att vi är sambos och vi säljer ut oss till media och en skyhög fjortismentalitet på det samt noll intresse för varandras jobb eller utbildning.
Bingo är sk. YOLO "du lever bara en gång" och det skulle vara för jävla korkat om han skaffade barn med ytterligare en kvinna och sedan hålla på och möblera vårdnad och varannan vecka umgänge igen.
Katrin kör ju något liknande upplägg med samboskap på G med en ny "stureplanare" och det så jävla sjukt hur bråttom ungar ska in i bilden?
Det känns lite knäppt också att den enda dejtingmiljön som passar är just "Stureplan".

Varför inte växa med varandra och bygga upp ett stadigt liv och se om det faktiskt fungerar med jobb, släkten och vänner och projekt och sen lägga barn i detta?? Herregud liksom.

Har inga åsikter på vad Bingo sysslar med men det här med barnen stör mig för det är inte speciellt roligt att efter 15 år när barnen vuxit få smällen "Varför stannade inte ni med varandra"

Och då behöva svara "Jag har inte lekt av mig" eller "jag ville både kunna resa och ha roligt på krogen och showa i tv och jag tänkte inte så långt".
Det där med delat landställe känns ju som en jävla sekt.
Kul? NOT!
Citera
2016-10-29, 18:45
  #377
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goseklumpen
Problemet med Bingos relation med Katrin är just det totala fiaskot att de skaffade 2 barn tillsammans när ingen av de var redo att handskas med vad föräldrarollen kräver.
Väldigt oseriöst!

De har lärt sig att uppfostra sönerna på vägen plus det där överkrystade "Katrin är extramorsa till Nova".
Självfallet önskar jag de lycka till och de får göra som de vill men det väldigt trist att i slutändan för barnen.
Jag skulle aldrig skaffa barn typ 2-3 år inne i relation med premissen att vi är sambos och vi säljer ut oss till media och en skyhög fjortismentalitet på det samt noll intresse för varandras jobb eller utbildning.
Bingo är sk. YOLO "du lever bara en gång" och det skulle vara för jävla korkat om han skaffade barn med ytterligare en kvinna och sedan hålla på och möblera vårdnad och varannan vecka umgänge igen.
Katrin kör ju något liknande upplägg med samboskap på G med en ny "stureplanare" och det så jävla sjukt hur bråttom ungar ska in i bilden?
Det känns lite knäppt också att den enda dejtingmiljön som passar är just "Stureplan".

Varför inte växa med varandra och bygga upp ett stadigt liv och se om det faktiskt fungerar med jobb, släkten och vänner och projekt och sen lägga barn i detta?? Herregud liksom.

Har inga åsikter på vad Bingo sysslar med men det här med barnen stör mig för det är inte speciellt roligt att efter 15 år när barnen vuxit få smällen "Varför stannade inte ni med varandra"

Och då behöva svara "Jag har inte lekt av mig" eller "jag ville både kunna resa och ha roligt på krogen och showa i tv och jag tänkte inte så långt".
Det där med delat landställe känns ju som en jävla sekt.
Kul? NOT!

Råkade se att Katrin är på tjocken nu igen, med en ny karl givetvis.. En del kvinnor verkar samla på både karlar och ungar...
Citera
2017-05-20, 22:11
  #378
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goseklumpen
Bingo är sk. YOLO "du lever bara en gång" och det skulle vara för jävla korkat om han skaffade barn med ytterligare en kvinna och sedan hålla på och möblera vårdnad och varannan vecka umgänge igen.

Han verkar ju vara överallt samtidigt. Hur hinner han med allting ? Han är inte den avslappnade typen utan det ska vara gasen botten hela tiden med jobb, tävlingar, fester och så ler vi brett och lägger ut det på instagram och facebook..
Citera
2017-05-20, 22:19
  #379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Han verkar ju vara överallt samtidigt. Hur hinner han med allting ? Han är inte den avslappnade typen utan det ska vara gasen botten hela tiden med jobb, tävlingar, fester och så ler vi brett och lägger ut det på instagram och facebook..
Verkar som att Blondinbella och Bingo är drömparet ju!
Citera
2017-05-20, 22:25
  #380
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Verkar som att Blondinbella och Bingo är drömparet ju!

Blondinbella är alldeles för präktig för Bingo, som föredrar tatuerade tuttlisor med anknäbb typ Paulina Danielsson eller skräcködlan Kissie som var otrogen mot pojkvännen i flera år:

Hon pekas ut som en iskall kvinna som lever ett mörkt dubbelliv.

I flera år har den kända toppbloggerskan arrangerat sexträffar med andra män bakom ryggen på sin kille.

– Hon har varit beräknande i sitt vänsterprasslande, berättar en källa.

Toppbloggerskan ska, enligt Hänt i veckan, haft "smutsiga sexträffar" med bland annat en officer, en vd i skönhetsbranschen och en välkänd Stureplansprofil."
Citera
2017-05-20, 22:32
  #381
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Blondinbella är alldeles för präktig för Bingo, som föredrar tatuerade tuttlisor med anknäbb typ Paulina Danielsson eller skräcködlan Kissie som var otrogen mot pojkvännen i flera år:

Hon pekas ut som en iskall kvinna som lever ett mörkt dubbelliv.

I flera år har den kända toppbloggerskan arrangerat sexträffar med andra män bakom ryggen på sin kille.

– Hon har varit beräknande i sitt vänsterprasslande, berättar en källa.

Toppbloggerskan ska, enligt Hänt i veckan, haft "smutsiga sexträffar" med bland annat en officer, en vd i skönhetsbranschen och en välkänd Stureplansprofil."
Tänkte mest på att dom verkar lika speedade båda två, järnet hela dan liksom..
skillnaden mellan dom verkar vara barnen, att han är mer mån om sina barn än Bella verkar vara med sina barn..
Citera
2017-05-20, 22:35
  #382
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Tänkte mest på att dom verkar lika speedade båda två, järnet hela dan liksom..
skillnaden mellan dom verkar vara barnen, att han är mer mån om sina barn än Bella verkar vara med sina barn..

Jo, Bingo är barnkär, men han ska ju exponera ungarna till 100% på alla tänkbara sociala media och dessutom sponsras av blöjfirman Libero, det säger ju en del om denne entreprenör.
Citera
2017-09-16, 16:01
  #383
Medlem
Följer hans insta och ja de ju en hel del raklamgrejer men de köper jag. Hade också tagit vartenda chans ja fick till extra pengar om ja fick chansen!

Men ni som följer honom såg ni nattens mystory? Mycket fokus på just Puma Swede så ja blev nyfiken på hur Bingo och Puma känner varandra? När man kollar mystoryn så verkar de nästan som att han är lite intresserad av henne för hon hade verkligen väldigt mycket kameratid. Får lite vibbar på att dem legat med varandra
Citera
2017-09-16, 18:10
  #384
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Följer hans insta och ja de ju en hel del raklamgrejer men de köper jag. Hade också tagit vartenda chans ja fick till extra pengar om ja fick chansen!

Men ni som följer honom såg ni nattens mystory? Mycket fokus på just Puma Swede så ja blev nyfiken på hur Bingo och Puma känner varandra? När man kollar mystoryn så verkar de nästan som att han är lite intresserad av henne för hon hade verkligen väldigt mycket kameratid. Får lite vibbar på att dem legat med varandra


Bingo fixade "kunder" åt Puma swede en gång i tiden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback