Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-03, 12:19
  #349
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orestahl
Läste det där nyss. Jag kan tycka det känns lite oseriöst att gå så långt som att tillverka skiten, trycka upp etiketter osv utan att ens kolla upp vilka regler som gäller.
Att det är en löjlig regel kvittar ju, den fanns där innan han kom på idén att sälja vinet under namnet. Det var ju inte länge sedan ett annat vin fick nobben pga felaktig etikett, gick det honom helt förbi?

Ja för det är ju inte alls så att han gjorde det för att få den här publiciteten.
Citera
2014-06-03, 12:55
  #350
Medlem
Jag tror det bara är en tidsfråga innan det går åt helvete för Bingo och Katrin. De verkar leva över sina tillgångar och varumärket sjunker stadigt för varje år. Se bara på Katrin, för några år sedan hade hon Sveriges största blogg och fick uppmärksammade jobb som i Idol-produktionen. Nu finns ju inte såna möjligheter på kartan för henne. Den här vin-grejen känns inte helt hundra, kan inte riktigt se en målgrupp framför mig.
Citera
2014-06-03, 18:03
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Ja för det är ju inte alls så att han gjorde det för att få den här publiciteten.

Mycket möjligt pinsamt oavsett.
Citera
2014-06-03, 18:13
  #352
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Jag tror det bara är en tidsfråga innan det går åt helvete för Bingo och Katrin. De verkar leva över sina tillgångar och varumärket sjunker stadigt för varje år. Se bara på Katrin, för några år sedan hade hon Sveriges största blogg och fick uppmärksammade jobb som i Idol-produktionen. Nu finns ju inte såna möjligheter på kartan för henne. Den här vin-grejen känns inte helt hundra, kan inte riktigt se en målgrupp framför mig.

Men hon driver ju även en PR-byrå, kontorshotell samt LCHF-klubben med egna matvaror samt två butiker. Hon lever ju inte enbart på sin blogg.
Citera
2014-06-03, 19:38
  #353
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Jag tror det bara är en tidsfråga innan det går åt helvete för Bingo och Katrin. De verkar leva över sina tillgångar och varumärket sjunker stadigt för varje år. Se bara på Katrin, för några år sedan hade hon Sveriges största blogg och fick uppmärksammade jobb som i Idol-produktionen. Nu finns ju inte såna möjligheter på kartan för henne. Den här vin-grejen känns inte helt hundra, kan inte riktigt se en målgrupp framför mig.

Så länge han kör sin "verksamhet" så går det ingen nöd på dom inte!
__________________
Senast redigerad av brasnyggman 2014-06-03 kl. 19:44.
Citera
2015-05-13, 08:41
  #354
Medlem
Citat:
"Jag skulle ju vara Sveriges Hugh Hefner"

http://www.expressen.se/halsoliv/hal...s-hugh-hefner/
Citera
2015-05-26, 15:48
  #355
Medlem
Nu har han en ny vinare, ser ut som att han har en bättre etikett den här gången haha! http://www.expressen.se/noje/bingo-r...a-att-skratta/

Rätt kul faktiskt.
Citera
2015-05-27, 10:11
  #356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wexler
Nu har han en ny vinare, ser ut som att han har en bättre etikett den här gången haha! http://www.expressen.se/noje/bingo-r...a-att-skratta/

Rätt kul faktiskt.


Läste om det där igår, kan ju absolut inte vara en miss att den hamnade just där. Han är smart Bingo och vet exakt hur han ska få lite bra pr vid lansering. Den där kommer att sälja som smör i solsken nu inför alla studentavslutningar.
Citera
2015-06-08, 14:51
  #357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graffet
Läste om det där igår, kan ju absolut inte vara en miss att den hamnade just där. Han är smart Bingo och vet exakt hur han ska få lite bra pr vid lansering. Den där kommer att sälja som smör i solsken nu inför alla studentavslutningar.

Helt klart, tror inte det är något fel på vinet i sig, folk brukar bara ha lite förutfattade meningar kring kändisviner. Och just att det alltid är dyrare, så är det ju absolut inte i det här fallet iallafall, billigare box får man leta efter. Någon som har testat?
Citera
2015-07-05, 20:34
  #358
Medlem
Nu är jag inte den som brukar sprida skvaller om kändisar - tror faktiskt detta är första gången i mitt liv - men jag tänkte att det kan ju varar roligt att prova på detta när man äntligen har lite smaskig att komma med!

Tydligen skall Bingo ha varit otrogen mot Katrin för drygt tre veckor sedan, i Göteborg. Två damer ska ha träffat honom på krogen och därefter har de följt med honom på efterfest. Väl där har en av dem haft sex med honom.
Citera
2015-07-18, 18:38
  #359
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Jag tror det bara är en tidsfråga innan det går åt helvete för Bingo och Katrin. De verkar leva över sina tillgångar och varumärket sjunker stadigt för varje år. Se bara på Katrin, för några år sedan hade hon Sveriges största blogg och fick uppmärksammade jobb som i Idol-produktionen. Nu finns ju inte såna möjligheter på kartan för henne. Den här vin-grejen känns inte helt hundra, kan inte riktigt se en målgrupp framför mig.


Så rätt du hade. http://www.expressen.se/noje/katrin-...mer-separerar/
Citera
2015-07-18, 18:39
  #360
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddman84
Nu är jag inte den som brukar sprida skvaller om kändisar - tror faktiskt detta är första gången i mitt liv - men jag tänkte att det kan ju varar roligt att prova på detta när man äntligen har lite smaskig att komma med!

Tydligen skall Bingo ha varit otrogen mot Katrin för drygt tre veckor sedan, i Göteborg. Två damer ska ha träffat honom på krogen och därefter har de följt med honom på efterfest. Väl där har en av dem haft sex med honom.

Kanske därför de separerar. Katrin verkar enligt mig inte vara typen som tolererar otrohet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback