2005-08-20, 23:22
Medlem
Säkre Sammys avatar
Det har vid flera tillfällen avslöjats att stora delar av modelhus i Paris och Milano haft horor. Varför skulle det samma inte kunna förekomma i Sverige och varför skulle inte BR kunna vara hallick?
Citera
2005-08-21, 02:13
Medlem
Duerfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Det har vid flera tillfällen avslöjats att stora delar av modelhus i Paris och Milano haft horor. Varför skulle det samma inte kunna förekomma i Sverige och varför skulle inte BR kunna vara hallick?

Det är ingen som säger att det är en omöjlighet. Men det är korkat att påstå det om man inte har något att basera det på.

Så om en tv-program påstår att han är en brottsling vore det trevligt att basera det på något mer än rykten.
Citera
2005-08-21, 12:09
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken2
Naturligtvis är Bingo inte en aktiv hallick, att påstå nåt sånt är så dumt så dumt. Han är dock en fotograf som är anställd av någon för att plåta Wannabees, och vem han är anställd av eller avlönas av är ju inte precis några hederliga personer. Det vet både han och hans modeller om, och sen om modellen får ett fett erbjudande om en natt med en väldigt rik person så tackar dom ju inte nej. 50000 kronor för en av hans tjejer är ju inte helt fel. Bingo blundar och förnekar naturligtvis men TV3 vet vad det handlar om och är rätt på spåret, dom vet också vilka personer som står bakom den här verksamheten, men vågar inte riktigt riktigt avslöja personerna

eftersom du tydligen verkar sitta inne på information som vi andra inte har en aning om så kan du ju gärna få delge den. om du inte har det och ändå hasplar ur dej sån här skit så är du en pajas som jag inte tar någon notis om. men som sagt, jag ser gärna att du presenterar lite bevis.
Citera
2005-08-21, 20:57
Medlem
Ryktet säger att flickfotografen har ett gott öga till betalbara sällskapsdamer, och att han nästan alltid försöker pruta.
Citera
2005-08-21, 21:41
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manmythlegend
Ryktet säger att flickfotografen har ett gott öga till betalbara sällskapsdamer, och att han nästan alltid försöker pruta.

vad grundar du det ryktet på då? Bingo är nog en av de sista i landet som INTE behöver betala för sex med vackra damer. hur många tjejer tror du inte ligger med honom för att dom tror att det är en väg in i tidningen moore? plus det faktum att killen är castingansvarig för Playboy i norden räcker nog för att få hem en del tjejer helt gratis skulle jag kunna tänka mej...
Citera
2005-08-21, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Det är ju bra förhandsreklam för tv3 detta bråk i vaje fall. All reklam är bra reklam. Man hoppas väl på bra tittarsiffror!

exactemente
Citera
2005-08-21, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ender
Kan hon inte ha menat att Bingo klär sig som en hallick? Ett sådant påstående skulle ju inte vara helt grundlöst.

Bingo!
Citera
2005-08-22, 09:06
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
vad grundar du det ryktet på då? Bingo är nog en av de sista i landet som INTE behöver betala för sex med vackra damer. hur många tjejer tror du inte ligger med honom för att dom tror att det är en väg in i tidningen moore? plus det faktum att killen är castingansvarig för Playboy i norden räcker nog för att få hem en del tjejer helt gratis skulle jag kunna tänka mej...

Fast jag vill minnas att Bingo föredrar det andra könet..
Citera
2005-08-22, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
plus det faktum att killen är castingansvarig för Playboy i norden räcker nog för att få hem en del tjejer helt gratis skulle jag kunna tänka mej...

Aahhhhh så det är DÄRFÖR stackars Linda tror att hon ska bli plåtad för playboy.. Bra jobbat Bingo

SyQuest
Citera
2005-08-22, 09:18
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Fast jag vill minnas att Bingo föredrar det andra könet..

ännu ett ytterst intressant påstående. vad grundar du detta på då? med tanke på att han har haft ett flertal tjejer så får du tillåta mej tvivla, men det kan ju ändå vara intressant att se vad du har att komma med..
Citera
2005-08-22, 09:32
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyQuest
Aahhhhh så det är DÄRFÖR stackars Linda tror att hon ska bli plåtad för playboy.. Bra jobbat Bingo

SyQuest
Här skulle behövas en *spysmilie*

Jag tror inte han får så mycket som man kan tro, han kan inte knulla runt utan att ge något annars kan det sluta som för Billy Butt!
Citera
2005-08-22, 10:33
Medlem
Bingo påminner onekligen om en hallick.

Och karln är ju inte direkt manlig av sig, så om han är dubbelpipig så inte skulle det förvåna direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in