Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-26, 01:39
  #1
Medlem
Var hittar man seriösa tatuerare som inte har något emot att man tatuerar nationalistiska eller tom "fascistiska" tatueringar?

Tacksam för svar.
Citera
2014-05-26, 01:46
  #2
Medlem
LYrexos avatar
De bryr sig inte ens så länge du betalar.
Citera
2014-05-26, 02:07
  #3
Medlem
retrospectives avatar
Svastika? Ge vederbörande en historialektion så kanske de går med på det (alltså en lektion om symbolik, inte om nazismen).
Citera
2014-05-26, 04:30
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retrospective
Svastika? Ge vederbörande en historialektion så kanske de går med på det (alltså en lektion om symbolik, inte om nazismen).

Nazismen går lika bra, eftersom den står för sunda värderingar.

OnT: Jag har vargkors och två hakkors tatuerade på ben respektive överarm, och de gjordes av en hemmatatuerande vän. Ska du prompt leta efter en studio som går med på det så kan det vara en bra idé att kika efter studior som kör mycket vikingarelaterade motiv - det brukar vara ett återkommande tema hos nationellt sinnade.
Citera
2014-05-26, 11:22
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LYrexo
De bryr sig inte ens så länge du betalar.

Tror tyvärr inte det fungerar så i Sverige 2014 - Har redan en del tatueringar som kan tolkas som nationalistiska och fick då frågan om jag var någon form av nazist. Vilket jag givetvis tycker var lite underhållande - Men nu är jag sugen på att köra något mer "extremt" och då kanske det lämpar sig bättre att gå till någon som faktiskt inte är öppet antirasist eller vänster likt de flesta tatuerare verkar vara idag.

Tack på förhand för seriösa svar.
Citera
2016-09-21, 19:33
  #6
Medlem
Uppdaterar tråden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback