Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-15, 00:52
  #253
Medlem
Fick göra om mitt inlägg då jag misstänkte att jag bröt mot reglerna.

Men jag anser, utan att säga för mycket att hela denna tråd är skapad för att göra någon häftigare än personen är.

Ser det som ganska självklart att tråden är fejk.

Killen (Lucian*o Gut*a) länkar ju denna tråd för att folk på facebook ska tro att han är häftig och rik.
Man kan se på den r8 bilden att den inte är tagen i sverige, sen ser man på vissa av Lucian*o Gut*as bilder på facebook att dom är fejk som han har plockat från internet.
Om killen var så tung och rik så skulle inte någon svennebanan säga åt honom att sluta leka gangster, hade han vart tung så respekterar man honom.

Usch hatar såna där som Lucian*, riktiga jävla fjantar som vill hävda sig, tror killen sitter framför flashback och drömmer om och bli gangster men är i själva verket en nolifer.

Hade även några gemensamma vänner, och alla var vanliga svennebananer och då har jag även en stor del inom "gamet" i och runt Göteborg (häftig jag är )

Tråden är trollad
__________________
Senast redigerad av wuGambino 2014-07-15 kl. 01:05.
Citera
2014-07-21, 13:22
  #254
Medlem
Zigenare har många konflikter med varandra. Millon familjen som ni skriver om förlorade en medlem som blev mördad av sina egna. Han hette Erland och visst finns det rika romer. Jag minns när Erland hade samröre med Red & White och han gick i den katolska skolan.

https://www.realisten.se/2009/12/30/...erland-millon/
Citera
2022-07-27, 16:40
  #255
Medlem
Mår verkligen illa av de flesta inlägg här.
Den här avundsjukan som ni besitter är fan riktigt äcklig!
Ni kan inte frakta er själva med mat ens gång. Zigenare (romer) ryss, polack, eller vad dom nu kommer ifrån har väl fan ingen betydelse. Vilka jävla losers ni är!
Citera
2022-07-28, 12:33
  #256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimmieL
Avundsjuk?
Jag är inte ett dugg avundsjuk, utan jag tycker att det är skumt att de lyckas åka dessa dyra bilar, samt ha en villa för 10 miljoner. När de inte ens jobbar....
Hur vet du att dom inte jobbar? Kanske jobbar hemifrån. Skaffa dig ett liv. Jesus
Citera
2023-06-03, 13:58
  #257
Medlem
Ska ni nämna familjen vet jag en Peter junior Millon som har gjort pengar som fan. Har sett killen betala en nota på push på 23000 kr, och detta var några år sen han var inte mer än 22 år gammal. Hört att han idag på senare år är extremt duktigt på alla typer av affärer ä. Betalar dock inte mkt skatt skulle ja tro
Citera
2023-06-14, 21:39
  #258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimmieL
Avundsjuk?
Jag är inte ett dugg avundsjuk, utan jag tycker att det är skumt att de lyckas åka dessa dyra bilar, samt ha en villa för 10 miljoner. När de inte ens jobbar....
Finns även i Norrbotten. Klanen Grönfors. Stormrika. Dock har de dolt det bättre.
Kör mest saab 900 och volvo 242. Dock hyfsade i lacken.
Citera
2023-07-03, 21:50
  #259
Medlem
För det första har jag inte sett någon zigenare kört 240 sen jag var barn.och det är sådär över 40år sen. När en zigenarfamilj får ett barn så börjar man spara guld till det barnet. Farmor morfar ja alla ger barnet guld under uppväxten allt från mindre till större smycken från pantbank till guldsmeder. El när någon behöver pengar. Det ger barnet en trygghet som vuxen sen håller man varandra bakom ryggen så behöver ex brorsonen hjälp till att göra en bra affär så lånar man han dom pengarna så han kan köpa sig en bmw sen. Sen påstår jag inte att alla affärer är lagliga eller att alla kanske är nöjda efteråt. Zigenare har alltid få stå utanför samhället och alltid varit förföljda, förtryckta utan samma rättigheter som oss andra i samhället. vilket gör att dom håller ihop och ser samhället som fiende.
Citera
2023-07-09, 21:05
  #260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkroppa85
För det första har jag inte sett någon zigenare kört 240 sen jag var barn.och det är sådär över 40år sen. När en zigenarfamilj får ett barn så börjar man spara guld till det barnet. Farmor morfar ja alla ger barnet guld under uppväxten allt från mindre till större smycken från pantbank till guldsmeder. El när någon behöver pengar. Det ger barnet en trygghet som vuxen sen håller man varandra bakom ryggen så behöver ex brorsonen hjälp till att göra en bra affär så lånar man han dom pengarna så han kan köpa sig en bmw sen. Sen påstår jag inte att alla affärer är lagliga eller att alla kanske är nöjda efteråt. Zigenare har alltid få stå utanför samhället och alltid varit förföljda, förtryckta utan samma rättigheter som oss andra i samhället. vilket gör att dom håller ihop och ser samhället som fiende.
Lite som mc gängen? Outlaws 1%
Citera
2023-07-09, 22:01
  #261
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Lite som mc gängen? Outlaws 1%
men att stå utanför samhället pga ett beslut du tagit som vuxen av egen vilja mot att födas av "fel" föräldrar och på det sättet hamna utanför under uppväxten. Aldrig bli bjuden på kalas från nån i klassen, bli tvungen att flytta pga släktskapet att alltid får höra att man är tjuv. Mamma blir alltid förföljd på affären. Och då för att överleva med något eget värde så börjar man se ner på dom i klassen, affären,grannen ja hela samhället
Citera
2023-07-10, 18:15
  #262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkroppa85
För det första har jag inte sett någon zigenare kört 240 sen jag var barn.och det är sådär över 40år sen. När en zigenarfamilj får ett barn så börjar man spara guld till det barnet. Farmor morfar ja alla ger barnet guld under uppväxten allt från mindre till större smycken från pantbank till guldsmeder. El när någon behöver pengar. Det ger barnet en trygghet som vuxen sen håller man varandra bakom ryggen så behöver ex brorsonen hjälp till att göra en bra affär så lånar man han dom pengarna så han kan köpa sig en bmw sen. Sen påstår jag inte att alla affärer är lagliga eller att alla kanske är nöjda efteråt. Zigenare har alltid få stå utanför samhället och alltid varit förföljda, förtryckta utan samma rättigheter som oss andra i samhället. vilket gör att dom håller ihop och ser samhället som fiende.
Sluta ljuga. Zigenare har VALT att stå utanför samhället och har designat hela sin kultur efter det. Jag ger kulturen poäng för att medeltida läkarkontakt va inget imponerande men sättet att göra affärer på har alltid varit förkastligt förutom när rena dagsverken genomförts. Idag är kulturen så jävla medeltida och efterbliven att den skadar samhället och sig själv, enda vettiga är att försöka döda ut den men kulturvänstern iaf Sverige lägger åtskilliga miljoner i skattepengar på en kultur som spottar på dem. Oviljan att böja sig för det lands villkor för värdskapande som man befinner sig i kräver förföljelse, på samma sätt som kriminella inte skall få verka fritt.
Citera
2023-07-10, 21:05
  #263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metaapiwokefail
Sluta ljuga. Zigenare har VALT att stå utanför samhället och har designat hela sin kultur efter det. Jag ger kulturen poäng för att medeltida läkarkontakt va inget imponerande men sättet att göra affärer på har alltid varit förkastligt förutom när rena dagsverken genomförts. Idag är kulturen så jävla medeltida och efterbliven att den skadar samhället och sig själv, enda vettiga är att försöka döda ut den men kulturvänstern iaf Sverige lägger åtskilliga miljoner i skattepengar på en kultur som spottar på dem. Oviljan att böja sig för det lands villkor för värdskapande som man befinner sig i kräver förföljelse, på samma sätt som kriminella inte skall få verka fritt.
Men de skapar jobb. Grönforsarna har som enda släkt skapat 100tals jobb i Norrbotten. Pga lite för dåligt med nya gener så är de flesta defekta och behöver bidrag assistans mm. Så att de är i stor mån med i samhället.
Citera
2023-07-11, 17:57
  #264
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blajan6717
Mår verkligen illa av de flesta inlägg här.
Den här avundsjukan som ni besitter är fan riktigt äcklig!
Ni kan inte frakta er själva med mat ens gång. Zigenare (romer) ryss, polack, eller vad dom nu kommer ifrån har väl fan ingen betydelse. Vilka jävla losers ni är!

Det handlar om hur pengarna är intjänade. Vi kanske är losers, men hederliga sådana.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback