Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-05-25, 14:01
  #1
Medlem
SD-Kalles avatar
Vänsterpartiets toppkandidat Dror Fieler fångas på film då han först ägnar sig åt att hetsigt och aggresivt skrika, bua, peka finger och tysta ner SDs möte. I videon ser man sedan hur Dror Fieler motvilligt blir gripen av polis. Han gör motstånd, skriker mot polisen och flera poliser tvingas gripa in och hjälpa till. Därefter förs toppkandidaten Dror Fieler bort.

https://www.youtube.com/watch?v=9nXMLjMGzZE

Hur påverkar detta Vs chanser i valet? Har denna händelse fått tillräckligt mycket uppmärksamhet i media? Hade rubrikerna sett annorlunda ut ifall det var en Sverigedemokrat som blev gripen och gjorde motstånd?
Citera
2014-05-25, 14:06
  #2
Avstängd
Egoeutanasis avatar
Det där har jag helt missat faktiskt, tror inte det påverkar ett skit ty jag tror inte någon känner till det.
Och ja, hade det varit en SD kandidat hade det varit krigsrubriker naturligtvis men det visste vi ju alla redan.
Citera
2014-05-25, 14:14
  #3
Medlem
Ricins avatar
Dror var ju den första personen dom grep, och jag tyckte det var så roligt att se honom så ledsen när polisen förde bort honom
Citera
2014-05-25, 14:25
  #4
Medlem
Tror inte en enda person som kan tänka sig att rösta på ett stolleparti som V bryr som om att denna pundare blev gripen nu igen. Tvärtom, detta är ju hans personvalskampanj.
Citera
2014-05-25, 14:26
  #5
Medlem
White Christmass avatar
För att tydligt visa vilket sorts parti Vänsterpartiet är så passar även denna video in i tråden.

Här har vi en annan toppkandidat för Vänsterpartiet som vill misshandla en svensk blond kvinna, som tur var Polisen på plats. Vart är Sverige på väg? Man ser verkligen att svenska kvinnor och flickor börjar bli ännu mer utsatta av den manliga invandringen. Målet är att alla ska tvingas att klä sig som spöket laban, säger man nej blir man instängd på horhuset. Glöm aldrig att islams mål är att ta över nya områden hela tiden. Libanon, Turkiet, Syrien mm har redan fallit, nu står Europa på tur närmaste 50 åren.

https://www.youtube.com/watch?v=boI8r9YkOAo
Citera
2014-05-25, 14:42
  #6
Avstängd
Detta är skrämmande vart fan är dethär landet påväg? Vänsterpartister som helt legitimt beter sig likt primater jag skulle inte vilja veta hur deras mer slutna sammankomster ser ut någon som kan vittna hur de beter sig där?
Citera
2014-05-25, 14:43
  #7
Medlem
Åkte han fast för att han spelade saxofon för högt och därmed störde mötet? Dödsstraff på den jäveln !
Citera
2014-05-25, 14:46
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sultanen1
Åkte han fast för att han spelade saxofon för högt och därmed störde mötet? Dödsstraff på den jäveln !
Om man kollar videon så ser man klart och tydligt hur han eldar på pöbeln och uppviglar till störande utav ordningen, saxofonen spelade han inte ens på då polisen med gott föredömme avlägsnade tomten ifrån platsen
Citera
2014-05-25, 14:48
  #9
Medlem
Uppviglar störande av demokratiskt mötande, ohörsamhet mot ordningsmakten och våldsamt motstånd. Gripen två gånger på dagar stabilt.
Citera
2014-05-25, 14:50
  #10
Medlem
storytellers avatar
Vad han sliter sig. Är inte det där våldsamt motstånd?
Citera
2014-05-25, 15:08
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sultanen1
Åkte han fast för att han spelade saxofon för högt och därmed störde mötet? Dödsstraff på den jäveln !

Ja varför ska kommunister behöva ta hänsyn till bagateller som lagar och yttrandefrihet?
Citera
2014-05-25, 15:20
  #12
Medlem
1989-04-20s avatar
Herregud, EU-parlamentet ska alltså befolkas av skräniga skäggstofiler som hade sina bästa dagar när proggen var lika het som deras härdsmälta till kognitiva fakulteter är idag. Jag hoppas han blir invald och att han får skämma ut sig totalt. Man kan alltså inte sida vid sida med att spela en roll i gigantiska monetära och politiska projekt som EU också stå som en jävla luffare från gatan och göra någon sorts revolt mot samma system man vill vara en del av. Småflickor som skriker "nassesvin (!!!)" ska heller inte göra det, uppenbarligen är Dror Feiler på exakt samma nivå. Om vi ska ha byråkrater som styr EU så se till att vi i alla fall har nyktra sådana, annars föredrar jag fanimej soldater marscherande inom samma region. Det här är ju för i helvete rent jävla horribelt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback