Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-06-09, 16:51
  #13
Medlem
UnderwearMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harontimig
Ok, I dag försvann den effekten nu känner jag bara den ångesten jag hade innan medicinen som inte läkaren kan förklara vad det är, jag misstänker att det är nån manisk ångest eller nått fast jag inte har några andra symtom dom tyder på bipolär förutom denna konstanta starka ångest som mediciner dämpar lite.

Jag har ätit serxoat 5 månader nu, men jag hade uppehåll en månad för jag fick för mig att det var den som gav mig ångest vilket det inte va för jag hade samma ångest en månad efter jag slutat med.

Jag brukar bli zombie av alla mediciner men efter jag fått denna ångest så verkar den ta bort alla biverkingar av medicinerna.
Men jag blir ju orolig när läkaren säger att han aldrig hört talas om den ågnesten jag har. Ångesta maler på dygnet runt i så stark styrka så man kan kalla det för en panik atack. den är så hemskt så jag vill bara dö, har haftt ångest hela mitt liv men aldrig så här stark. Och det finns ingen psygolisk orsak till det heller.

Det låter ju lite som GAD men med det kan ju vara någon läkemedelsbiverkning, och då är den förhoppningsvis övergående. får du inget ångestdämpande utskrivet?
Citera
2014-06-09, 18:57
  #14
Medlem
harontimigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnderwearMan
Det låter ju lite som GAD men med det kan ju vara någon läkemedelsbiverkning, och då är den förhoppningsvis övergående. får du inget ångestdämpande utskrivet?

Jag hade denna ångest innan jag började med alla medicinerna, det började förra åre4t i augusti, innan det har jag hafft GAD men inte på diagnos, men det går inte att jämföra mot denna starka ångest.

Jag fick stesolid utskrivet, känner inget, är inte ens tollerant mot den. Blir nojig när inte ens läkaren kan säga vad det är för ångest jag har.
Citera
2014-06-11, 09:42
  #15
Medlem
harontimigs avatar
Ska snart höja lithiumet till 3 tabletter, men kommer inte i håg vad läkaren sa som jag ska ta 1+2 eller 2+1 för jag ska se ta blodprov igen för att se hur mycket det är i blodet och då får jag inte ta morgon dosen förns efter provet.

Det kanske visar bättre om jag tar 2 på kvällen innan provet?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback