Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-23, 09:16
  #1
Medlem
Sweeper80s avatar
Jag håller på att "bråka" med mig själv, som fan, gällande om jag vill ha en 14'' eller en 15,6'' som nästa bärbara.

Skall ha den på skrivbordet till en UH2713HM, på balkongen, i sängen innan jag lägger mig (ligger på mage) och jag ska ha den på tåg och flyg.

Ni som har en 14'' idag eller har haft en tidigare och har en 15,6'' - hur tycker Ni att 14'' funkar att kolla på film/serie på? Tycker att det måste kännas jävligt litet?

Tack på förhand!
Citera
2014-05-23, 09:45
  #2
Medlem
Flashdicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Jag håller på att "bråka" med mig själv, som fan, gällande om jag vill ha en 14'' eller en 15,6'' som nästa bärbara.

Skall ha den på skrivbordet till en UH2713HM, på balkongen, i sängen innan jag lägger mig (ligger på mage) och jag ska ha den på tåg och flyg.

Ni som har en 14'' idag eller har haft en tidigare och har en 15,6'' - hur tycker Ni att 14'' funkar att kolla på film/serie på? Tycker att det måste kännas jävligt litet?

Tack på förhand!


Om du ska ha med den lite överallt tycker jag du ska köra på 14". Smidigare och förmodligen lite billigare.
Citera
2014-05-23, 09:54
  #3
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashdick
Om du ska ha med den lite överallt tycker jag du ska köra på 14". Smidigare och förmodligen lite billigare.

Tack. Samma pris - konstigt nog! Det borde jag ha lagt till; samma pris.
Citera
2014-05-23, 12:02
  #4
Medlem
Huffpuffens avatar
En annan viktig sak är ju också viktskillnaden mellan dem. Själv kör jag på en MBA 13" och jag tycker den är helt perfekt i storlek, men det är väl också en vanesak precis som med allt annat.

Jag skulle nog köra på 14"!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback