Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-20, 21:37
  #1
Medlem
Reko45s avatar
Hej köpte nya högtalare idag till min dator/tv. har den dock mest inkopplat med min TV.

men dessa nya jag köpte nu verkar inte funka i min tv :S

Jag köpte Andersson DPS 2.0

http://www.netonnet.se/art/dator/dat...0/174519.4176/

Dessa köpte jag på SIBA som tydligen hade dessa i sitt sortiment. Jag frågade om dessa skulle gå att ha i min tv via högtalar utgången men de går typ inte. jag får visst ljud men de är riktigt kasst och inte alls nå tydligt eller ordentligt.

Jag hade mina Logitech ls21 som funkade perfekt tills vänstra högtalaren la av....

har testat med mobilen nu å där får jag ordentligt å schysst ljud så de måste vara fel på min tv eller vad är detta?


EDIT: kopplade in högtalarna igen med min tv och NU funkar de konstigt nog perfekt....skumma saker men är väl nöjd då :P i övrigt kan jag informera övriga köpare att de är väldigt stora högtalare/subwoofer för att kallas dator högtalare (igemnfört med logitechs ls21 som jag som sagt hade innan)

sen så står de på kartongen att de medföljer nån fjärrkontroll...men de gör de inte alls!
__________________
Senast redigerad av Reko45 2014-05-20 kl. 21:42.
Citera
2014-08-03, 01:10
  #2
Medlem
Tv-n klar inte blueth !

Citat:
Ursprungligen postat av Reko45
Hej köpte nya högtalare idag till min dator/tv. har den dock mest inkopplat med min TV.

men dessa nya jag köpte nu verkar inte funka i min tv :S

Jag köpte Andersson DPS 2.0

http://www.netonnet.se/art/dator/dat...0/174519.4176/

Dessa köpte jag på SIBA som tydligen hade dessa i sitt sortiment. Jag frågade om dessa skulle gå att ha i min tv via högtalar utgången men de går typ inte. jag får visst ljud men de är riktigt kasst och inte alls nå tydligt eller ordentligt.

Jag hade mina Logitech ls21 som funkade perfekt tills vänstra högtalaren la av....

har testat med mobilen nu å där får jag ordentligt å schysst ljud så de måste vara fel på min tv eller vad är detta?


EDIT: kopplade in högtalarna igen med min tv och NU funkar de konstigt nog perfekt....skumma saker men är väl nöjd då :P i övrigt kan jag informera övriga köpare att de är väldigt stora högtalare/subwoofer för att kallas dator högtalare (igemnfört med logitechs ls21 som jag som sagt hade innan)

sen så står de på kartongen att de medföljer nån fjärrkontroll...men de gör de inte alls!
Mina trådlös högt funk bra till datorn, men på tv-n blir det nobben---då min tv förmodl
inte klar blueth. Mina högt oxå av märk Andersson, får klara mig med tv-s dål ljud !
__________________
Senast redigerad av deakpeasley 2014-08-03 kl. 01:13. Anledning: Felskrivn !
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback