Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-05, 04:23
  #553
Medlem
ragingcows avatar
Undra om Vincent D`onofrio har baserat Wilson Fisk efter den karaktär som han spelade i Men in black. https://youtu.be/bQd2Rpv-f9c?t=258
Citera
2016-04-05, 16:13
  #554
Medlem
KattPerssons avatar
Tuffa skurkar som vågar hålla sig i Hells Kitchen dessa dagar!
Citera
2016-04-05, 20:17
  #555
Medlem
insectqueens avatar
Kollade på säsong 2 med en polare i dagarna och inte säga att jag är annat än att jag är nöjd. Bernthal var fullständigt lysande som Punisher, detta totala vansinne som vi Marvel fans känner igen från serierna var defenitvt där, här har vi en psykotisk jävel som bara skjuter hejvilt. Jag älskade när dom visade hur många kulor det var i varje kropp (typ 8-10) vilket visar galenskapen bakom karaktären som sätter så många onösiga kulor per offer. Punisher är en skjutglad jävel. Röntgenplåten med loggan var riktigt snygg, likaså förklaringen för det psykotiska tillståndet med kulan i huvudet, hur Frank Castle är ett offer för våldet som drabbade hans familj. Dom lyckades vekligen fånga hur tragiskt karaktären är och hur han inte har något annat i sitt liv förutom straffandet han delar ut. Fantastiskt.
Älskar också hur Karen Page verkligen är med i skiten och inte bara är en söt sidekick. Fan vad bra.
Citera
2016-07-22, 18:54
  #556
Medlem
Ograsts avatar
Föga förvånade så har Netflix bestämt sig för att fortsätta med Daredevil i en tredje säsong.
https://www.moviezine.se/nyheter/dar...-tredje-sasong
Citera
2016-07-22, 19:16
  #557
Medlem
Captinheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Föga förvånade så har Netflix bestämt sig för att fortsätta med Daredevil i en tredje säsong.
https://www.moviezine.se/nyheter/dar...-tredje-sasong

Varför då? Är ju en grym serie på många sätt. Ser gärna 2-3 säsonger till minst om den håller samma kvalité. Finns mycket att hämta från seriealbumet så kan nog bli en bra fortsättning.
Citera
2016-08-22, 13:49
  #558
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=vbCALW5J1OE

Daredevil Season 3 Teaser Trailer Breakdown
Citera
2016-08-22, 15:18
  #559
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Varför då? Är ju en grym serie på många sätt. Ser gärna 2-3 säsonger till minst om den håller samma kvalité. Finns mycket att hämta från seriealbumet så kan nog bli en bra fortsättning.

"Föga förvånande" betyder alltså att det inte alls var förvånande.
Citera
2016-08-22, 21:50
  #560
Medlem
Captinheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
"Föga förvånande" betyder alltså att det inte alls var förvånande.

Måste tänkt helt fel där, shit happens
Citera
2016-08-25, 04:45
  #561
Medlem
Chew1907s avatar
Såg igenom säsong ett och två senaste veckorna.
Säsong 1 var bland det jag har gillat mest av en enskild säsong av en serie på rätt länge men det tog alla mina krafter att se klart säsong 2 alltså.

Skådespelerskan som spelade Elektra var rätt bedrövligt om jag får säga det själv.
Matt blev dryg och med tanke på att min favorit-del av säsong 1 var vänskapsgruppen Matt, Foggy och Karen så blev säsong 2 inte jätte-kul att glo igenom.

Men de sista två-tre avsnitten höjde på skiten igen och jag blev rejält taggad inför ytterligare en säsong efter sista scenen mellan Matt och Karen.

Ger säsong 1 9/10 och säsong 2 6/10
Citera
2017-10-26, 00:00
  #562
Medlem
santacls avatar
Daredevil Season 3 is Bringing Back Kingpin

Vincent D’Onofrio will be back as Kingpin in Daredevil season 3, but the show will once again see a change behind the camera. D’Onofrio’s Kingpin is one of the many reasons Daredevil season 1 is still regarded by many to be the best of Marvel’s Netflix series’. His performance and the portrayal of the crime lord somehow managed to bring sympathy to the character – and left audiences wanting to see more of Wilson Fisk on the small screen.

Kingpin returned briefly in Daredevil season 2, appearing in the back half of the season. It was here that he encountered Frank Castle aka. The Punisher (Jon Bernthal) and became suspicious of Matt Murdock’s double life. Now we have confirmation that the villain will, in fact, be returning for the show’s third outing.

Marvel has announced that D’Onofrio will indeed return as Wilson Fisk aka Kingpin in Daredevil season 3, with the season now confirmed to premiere on Netflix sometime in 2018. In addition to announcing D’Onofrio’s return to the show, Marvel TV head Jeph Loeb also revealed the new showrunner for Daredevil season 3:

Vincent is an exceptional actor who returns with the incredible gravitas he brings to Fisk. We’re very excited how Marvel’s Daredevil develops through the creative lens and guidance of our new showrunner, Erik Oleson.

The Punisher premieres Friday, November 17 on Netflix, followed by Daredevil season 3 sometime in 2018. Premiere dates for the new seasons of Jessica Jones, Luke Cage, and Iron Fist have yet to be announced.
Citera
2017-10-26, 09:06
  #563
Medlem
UndeadNinjas avatar
Den här serien har undgått mig, har dock sett daredevil i thé defenders men tycker helt klart att han var sämst i defenders gäng.

Är det värt att ge daredevil serien en chans, om man inte direkt gillar daredevil som karaktär?
Citera
2017-10-26, 12:56
  #564
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Den här serien har undgått mig, har dock sett daredevil i thé defenders men tycker helt klart att han var sämst i defenders gäng.

Är det värt att ge daredevil serien en chans, om man inte direkt gillar daredevil som karaktär?

Daredevil är bästa karaktären och serien av de 5 som gjorts så absolut. Om inte annat för Fisk/Kingpin
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback