Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-05-20, 00:51
  #13
Medlem
killmoonys avatar
Mantrat Barnsligt och fel.

Ok, vnl lägg ut varför denna aktion är barnslig?


Personligen garva jag som satan att jag fick magkramp.
Citera
2014-05-20, 21:48
  #14
Medlem
Mantrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killmoony
Mantrat Barnsligt och fel.

Ok, vnl lägg ut varför denna aktion är barnslig?


Personligen garva jag som satan att jag fick magkramp.
Du har dålig humor.
Citera
2014-05-20, 21:49
  #15
Medlem
Mantrats avatar
Att blåsa i en visselpipa istället för att prata = barnsligt. Hur är det vettigt?
__________________
Senast redigerad av Mantrat 2014-05-20 kl. 21:53.
Citera
2014-05-21, 02:14
  #16
Medlem
E1520s avatar
Ser inte riktigt likheten med att störa ett offentligt tal med en visselpipa och att göra det i en 1v1 tv-intervju.

Barnsligt som sagt. Ungefär som att Stefan Löfven skulle dra fram en visselpipa varje gång han och Jimmie Åkesson ska debattera.

Och det finns fan inget som hindrar er högerkonservativa att dra fram en visselpipa nästa gång Jonas Sjöstedt håller första Maj-tal.
Citera
2014-05-31, 12:46
  #17
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E1520
Ser inte riktigt likheten med att störa ett offentligt tal med en visselpipa och att göra det i en 1v1 tv-intervju.

Barnsligt som sagt. Ungefär som att Stefan Löfven skulle dra fram en visselpipa varje gång han och Jimmie Åkesson ska debattera.

Och det finns fan inget som hindrar er högerkonservativa att dra fram en visselpipa nästa gång Jonas Sjöstedt håller första Maj-tal.

Idiot!
Det handlar om respekt för demokratin.
Men en sådan sak fattar inte ni vänster och miljöfanatiker.

Det finns ett stort antal av oss som har fått nog alla djävla pajaskonster som ni miljökommunister tror är okej bara för att massmedia gullar med er.
September kommer att visa hur mycket ni tjänar på att agera antidemokratiskt och Stalinistiskt.

Stoppa vansinnet genom att rösta rätt i september.
Citera
2014-06-02, 13:30
  #18
Medlem
Zaaphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Det finns ett stort antal av oss som har fått nog alla djävla pajaskonster som ni miljökommunister tror är okej bara för att massmedia gullar med er.
September kommer att visa hur mycket ni tjänar på att agera antidemokratiskt och Stalinistiskt.

Stoppa vansinnet genom att rösta rätt i september.


Hehe ungefär som det visade sig i EU-valet? Fler dårar än vanligt som röstade SD för all del, men sammantaget minskade högern rejält.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback