Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-30, 00:10
  #85
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Nej fyfan. Kåt är det sista jag är.

Man känner sig extremt utlämnad och sårbar när man ligger sådär med benen i vädret, dessutom är spekulumet iskallt och det gör alltid ont när de sätter in det. Som lök på laxen hade jag en fruktansvärd spiralinsättning för några år sedan, så varje gång jag är i en gynstol nu minns kroppen obehaget, även om det bara är rutincellprovstagning. Ligger spänd som en fiolsträng, med kaninpuls och kallsvettas för att jag tror att det ska göra lika ont igen. Det är fan ingen sexy time över det...
Spiraliksättning gjorde ondare än att föda barn IMO
Citera
2018-01-30, 11:57
  #86
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Spiraliksättning gjorde ondare än att föda barn IMO
Skönt att höra ändå.
Citera
2018-01-30, 18:37
  #87
Medlem
Det tror jag verkligen inte att dom blir, frågan är vad det är för män som kommer på idén att de ska bli just gynekologer :P
Citera
2018-02-04, 20:39
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Är det vanligt att ni kvinnor blir kåta under besök hos gynekologen? Finns det kvinnor som specifikt vill ha manliga gynekologer av dessa skäl? Vad har ni för historier att berätta?

Undrar om detta är en troll fråga eller nått. För det finns nog inget som helst upphetsande alls med att ligga där. Det gör ont dessutom. Så nej. Nej. Nej. Nej Nej. NEJ för helvete!
Citera
2018-02-07, 05:11
  #89
Medlem
Jaaa, guuud! Hur kan man inte bli kåt av att 57-åriga Kerstin (hade fan inte varit bättre med en 57-årig Bengt heller) ber en ta av sig naken på underkroppen för att sedan be en kräla upp i en hård pappersbeklädd gynstol? För att hon sen ska trycka in kalla, hårda och sterila redskap och stirra in i fittan på en. Dessutom känner man hur det gräver runt där inne medan man ligger och fokuserar på andningen för att slappna av.

Nä fyfan! Man vill bara därifrån fortast möjligt! Hem och duscha av sig ångesten ..och glidmedlet som gynekologet kladdat dit. Blä!
__________________
Senast redigerad av idontgetit 2018-02-07 kl. 05:21.
Citera
2018-02-07, 06:46
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Är det vanligt att ni kvinnor blir kåta under besök hos gynekologen? Finns det kvinnor som specifikt vill ha manliga gynekologer av dessa skäl? Vad har ni för historier att berätta?
Förstår du vill ha rafflande historier...men OM du får några så är de uppdiktade. Det kan jag garantera till 110%.
Citera
2018-02-10, 19:01
  #91
Medlem
Du vet inte vad man gör hos en gynekolog va? Tror du man lägger sig i stolen och bresar och typ får fittan masserad av en "sexig manlig gynekolog"?

Antingen sticker de in långa tops i livmodern och tar prover eller så sticker de in kalla, obehagliga metallinstrument och det är inte det minsta skönt.
Citera
2018-02-10, 19:08
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Spiraliksättning gjorde ondare än att föda barn IMO

Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Skönt att höra ändå.

Sorry för OT men intressant att läsa att ni också upplevt stor smärta i samband med isättningen.
Det gjorde jag med så var jättenervös andra gången jag skulle sätta in den, läkaren sa att hon var så försiktig så ingen hade haft så ont att det inte gått att genomföra.
Det gjorde precis lika ont som gången innan så fick avbryta alltihop, det skyllde läkaren på att jag tagit fel värktabletter, hade inte hittat de jag fått utan tog ett par andra. Men vad fan, första gången tog jag rätt tabletter och det gjorde lika ont ändå.
Citera
2018-02-10, 19:45
  #93
Medlem
Det har då jag aldrig blivit. Bara tanken får mig att bli så avtänd som det går. Känns så vidrigt när dom smeker en på insidan av låret precis innan dom börjar rota. Usch.
Citera
2018-02-12, 01:29
  #94
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WantedNr1
Det har då jag aldrig blivit. Bara tanken får mig att bli så avtänd som det går. Känns så vidrigt när dom smeker en på insidan av låret precis innan dom börjar rota. Usch.

Ahahaha! Det har jag också varit med om.. Fyfan! Smeker en på insidan av låret och säger ”det här kommer gå så bra så!” Man blir ju spänd som en fiolsträng direkt!
Citera
2018-02-12, 17:39
  #95
Medlem
scillavanillas avatar
Låter rätt obehagligt med smekningen och har inget minne av att ha upplevt det. Däremot minns jag att gynekologen på ungdomsmottagningen var väldigt mjuk och pedagogisk i sitt tillvägagångssätt. Som ung tonåring var man ju livrädd och spänd över hela grejen men just den där kvinnan var väldigt lugn och förmedlade trygghet på något sätt.

Men för att besvara frågan i trådstarten - NEJ FÖR RACKARN!
Citera
2018-02-16, 23:53
  #96
Medlem
Inte en chans! Fy fan bara obehagligt.

Näe, att bli kåt hos gynekologen är lika troligt som att resa sig upp efter 17 sparkar i huvudet å 5 skott i bröstet. Dvs sånt händer bara på film...!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback