Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-09, 14:34
  #349
Medlem
Kickexs avatar
Har en helt okej rea nu på Xbox one så är nyfiken på om det är värt det.
Skaffar det i så fall enbart för MP men eftersom jag har hört att det fokuserar sig på samarbetsläge så känner jag mig osäker eftersom wolfpack har tidigare endast varit fullt med folk som inte vet vad man ska göra så känner att det kan fortfarande stämma. Hur är det? Värt pengarna?
Citera
2015-10-24, 23:29
  #350
Medlem
General i götets avatar
Redig rea på CDON nu som jag funderar att slå till på + att jag har en 50kr voucher. Men är det i buggfritt skick och överlag ett spel värt att spela?
Citera
2015-10-25, 00:33
  #351
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet
Redig rea på CDON nu som jag funderar att slå till på + att jag har en 50kr voucher. Men är det i buggfritt skick och överlag ett spel värt att spela?
Det senaste jag hörde var att det helt klart var spelbart! slå till
Citera
2015-10-31, 01:26
  #352
Avstängd
Teguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet
Redig rea på CDON nu som jag funderar att slå till på + att jag har en 50kr voucher. Men är det i buggfritt skick och överlag ett spel värt att spela?
Nja, nu är jag bara på sequence 2 men finns ett moment där en kille man följer ska sparka upp en dörr, för mig så går han bara igenom så är jag fast
Citera
2015-11-06, 00:11
  #353
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Nja, nu är jag bara på sequence 2 men finns ett moment där en kille man följer ska sparka upp en dörr, för mig så går han bara igenom så är jag fast
Konsol? Funderar på prova det på xone...
Citera
2015-11-06, 01:37
  #354
Avstängd
Teguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Konsol? Funderar på prova det på xone...
PC men fungerade att springa före han.
Citera
2016-04-19, 09:36
  #355
Medlem
maxAxes avatar
Orkar inte läsa igenom hela tråden, finns det inte subtitles på svenska i spelet, har ju funnits på alla andra spel. Försökt googla på det men får olika svar. OM det finns så tar jag tacksamt emot HUR man gör för att få det
Citera
2016-11-12, 12:16
  #356
Medlem
utan.att.stannas avatar
Slog till nu, köpte xbone kod för 28:- Hoppas det är spelbart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback