Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2005-08-24, 17:31
  #37
Medlem
Millencolins avatar
Dessutom är en månad mer änn vad man tror om du spelar mycket.
Citera
2005-08-24, 19:13
  #38
Medlem
Laments avatar
Igår när jag lirade spelet "world of warcraft" från blizzard entertainment så gick en liten dwarf fram till mig och skrek "Du är fittnaaaab irl". Ville han ha sex?
Citera
2005-08-24, 19:14
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Hej,jag har en liten fråga.Jag undrar bara om man kan ladda ner world of warcraft och sen köpa ett "World of Warcraft - 60 Days Game Time Card" och att det funkar online? Tycker att det är ganska dyrt att först betala 400 spänn och sen över 100kr i månaden!


ja det har du rätt i ja tror att man kan ladda ner på thepiratbay men sen vet ja inte var man kan få card från=D
Citera
2005-08-24, 19:21
  #40
Medlem
Laments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponta947
ja det har du rätt i ja tror att man kan ladda ner på thepiratbay men sen vet ja inte var man kan få card från=D
Han behöver ju en cd-key också. Det finns dock tusentals spelare som tröttnat på spelet och säkerligen kan sälja sin cd-key för en billig peng. I och med att du slipper frakt och dylika praktiska hinder borde det gå lätt.
Citera
2005-08-24, 19:28
  #41
Medlem
icys avatar
Personligen tycker jag det är dyrt. Fina jämförelserna ni kom med förresten, pizzor hit och öl dit!
På ett år blir det alltså en kostnad på 1600 kronor och det tycker jag är mycket för ett spel. Men så är jag inte en spelgalning, som har planer på att sitta 24/7 och spela datorspel. Så jag tror det beror på vilken typ man är, jag spelar spel som trevlig ankoppling, några av er andra tror jag ser på spelandet på ett helt annat sätt.
Citera
2005-08-24, 20:26
  #42
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Hej,jag har en liten fråga.Jag undrar bara om man kan ladda ner world of warcraft och sen köpa ett "World of Warcraft - 60 Days Game Time Card" och att det funkar online? Tycker att det är ganska dyrt att först betala 400 spänn och sen över 100kr i månaden!

Det finns hackade servrar att spela på. Bara blåögda smurfar betalar pengar för WoW
Citera
2005-08-24, 20:27
  #43
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Klänning
Blizzard är inte dumma

Jo, dom är rätt dumma.
Citera
2005-08-25, 16:08
  #44
Medlem
linuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
Det finns hackade servrar att spela på. Bara blåögda smurfar betalar pengar för WoW

Sen är ju dom servrarn lika bra som Blizzards + lika mycket folk på dom
Citera
2005-08-25, 18:24
  #45
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linux
Sen är ju dom servrarn lika bra som Blizzards + lika mycket folk på dom

Det finns servrar som är jäkligt bra, ja.
Citera
2005-08-25, 20:50
  #46
Avstängd
Nightblades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
Det finns servrar som är jäkligt bra, ja.
Kan du ge mig ett exempel? Vill gärna prova en bra WoW-emu server :P
Citera
2005-08-26, 08:48
  #47
Medlem
linuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss
Det finns servrar som är jäkligt bra, ja.

Möjligt, men jag är tveksam om dom har samma prestanda som Blizzards servrar, lika bra service som Blizzard och jag tror knappast att det är lika många spelare på den servern som på Blizzards (välj en bara ).
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback