Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-11, 11:30
  #337
Medlem
Justineks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dammage
tjejen är troligtvis peddo och vill se den lilla pojken naken.

Tyvärr ganska vanligt. Även mammor kan vara intresserade av sina söner.
Citera
2018-07-11, 11:33
  #338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justinek
Tyvärr ganska vanligt. Även mammor kan vara intresserade av sina söner.

ja sorligt nog. men jag slutar aldrig bli förvånad över hur få svenskar det är som kan läsa mellan raderna.
Citera
2018-07-11, 12:23
  #339
Medlem
Poddes avatar
När man var 10 år cyklade man ju för fan själv till stranden och simmade med polarna.
Citera
2018-07-11, 15:22
  #340
Medlem
Justineks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
När man var 10 år cyklade man ju för fan själv till stranden och simmade med polarna.
... men du badade inte naken bland tjejer och kvinnor!
Citera
2018-07-11, 16:48
  #341
Medlem
Har själv en tioåring, min äldsta grabb, och jag och hans mamma är skilda sedan några år tillbaka. Jag kan inte tänka mig att han skulle gå in på damernas med henne om de går och simmar! Helt otänkbart.
Citera
2018-07-11, 16:55
  #342
Medlem
Justineks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorPest
Har själv en tioåring, min äldsta grabb, och jag och hans mamma är skilda sedan några år tillbaka. Jag kan inte tänka mig att han skulle gå in på damernas med henne om de går och simmar! Helt otänkbart.

En 10-åring är alldeles för medveten för det. Min grabb ville inte bli sedd ens av mamma när han var 9.
Citera
2018-07-11, 16:59
  #343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justinek
En 10-åring är alldeles för medveten för det. Min grabb ville inte bli sedd ens av mamma när han var 9.
Precis. Min yngsta är 5 år och går naturligtvis med mamma in på damernas.
Citera
2018-07-11, 17:00
  #344
Medlem
flaskborstes avatar
Enkelt svar är väl om TS skulle ta med en 10årig tjej in i Herrarnas omklädningsrum.
Citera
2018-07-11, 18:04
  #345
Medlem
Ruger89s avatar
Det är oerhört oansvarigt att någonsin lämna ett barn utan uppsikt. Det är pedofiler precis överallt.

Nej det är inte alls lämpligt att ta med honom in i damernas omklädningsrum.
Citera
2018-07-11, 18:46
  #346
Medlem
Justineks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruger89
Det är oerhört oansvarigt att någonsin lämna ett barn utan uppsikt. Det är pedofiler precis överallt.

Nej det är inte alls lämpligt att ta med honom in i damernas omklädningsrum.

Jag hade aldrig velat gå in i damernas när jag var 10 men hemma hände det att mamma liksom kollade mig men sedan jag fyllt 11 blev jag tvärt om tillsagd att dölja snoppen. Det kändes faktiskt skönt.
Citera
2018-07-11, 19:31
  #347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruger89
Det är oerhört oansvarigt att någonsin lämna ett barn utan uppsikt. Det är pedofiler precis överallt.

Nej det är inte alls lämpligt att ta med honom in i damernas omklädningsrum.
Det är en avvägningsfråga. Vid en viss ålder så är barnen tillräckligt gamla för att kunna säga ifrån själva. Sedan är det så klart enklare att skicka in min dotter ensam till damernas än att skicka in min son ensam till herrarnas. Det känns som mindre risk, helt enkelt. Lyckligtvis så bor jag på en ganska liten ort och så mycket konstigheter händer inte på vårt badhus. Som värst är det ensamkommande som beter sig illa men de problemen har varit i bassängen i mötet med flickor och inte omklädningsrummen.
Citera
2018-07-11, 23:31
  #348
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justinek
... men du badade inte naken bland tjejer och kvinnor!

Nej tyvärr, men jag menar ju att han måste klara sig själv i omklädningsrummet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback