Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2014-06-26, 16:01
  #49
Medlem
Ge det 15 år till så kommer du fatta... Till skillnad från militären där kartan gäller före verkligheten så jobbar de flesta verksamheter utifrån att verkligheten gäller. Och där råkar man rita väldigt mycket i illustrator... Vare sig du gillar det eller inte så får du nog vänja dig om du hade tänkt jobba mer än två år.
Och återigen så kan du väl lägga upp en CAD-fil så man kan få se kompabiliteten med branschstandarden adobe. Gärna med övertoningar...
/
Citera
2014-07-15, 21:19
  #50
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Ge det 15 år till så kommer du fatta... Till skillnad från militären där kartan gäller före verkligheten så jobbar de flesta verksamheter utifrån att verkligheten gäller. Och där råkar man rita väldigt mycket i illustrator... Vare sig du gillar det eller inte så får du nog vänja dig om du hade tänkt jobba mer än två år.
Och återigen så kan du väl lägga upp en CAD-fil så man kan få se kompabiliteten med branschstandarden adobe. Gärna med övertoningar...
/

Jag kan som sagt inte lägga upp EPS filer p.g.a integritetsmässiga anledningar eller vet du en sida där jag kan lägga upp EPS:er? Jag har iaf ett pentagram MED foldbacks med 0.001 mm noggrannhet som jag gjorde på fem minuter. Filen kan sedan importeras till Illustrator och övertonas eller vad det nu är du tycker är så mycket mer viktigt än noggrannhet (tid som det tar: ca 1 minut, tid som går åt att bara göra foldbacksen i Illustrator torde vara minst 20 minuter, total tidsåtgång torde vara minst 25 minuter).
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback