Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-21, 01:59
  #229
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Plasticsmiles
Duschar alltid inför läggdags och därmed byts det underkläder. Sen byter jag efter natten, onödigt eftersom jag bara sovit i trosorna typ 5 h, men jag använder sköna underkläder när jag sover och mindre sköna när jag ska till jobbet eller vart jag nu ska.

Klarar inte av att ha vanliga trosor under jeans eller byxor, troslinjerna syns och även när jag inte kan se dom så tillåter jag inte mig själv. Vet inte hur många gånger jag sett tjejer gå runt med jättetydliga troslinjer och tänkt "hon måste tro att det inte syns?? annars går man inte ut sådär"..

Och sova i spets/string/hotpants/brazilian går inte. Vana att sova i sköna trosor och blir fel om jag inte gör det.

Så : Byter innan jag åker till jobbet och innan jag lägger mig på kvällen. 14 st i veckan.
Vadå troslinjerna på tjejer är sexit såvida det inte är farmors 40tals mega underkläder.
Citera
2017-05-21, 02:04
  #230
Medlem
Plasticsmiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Vadå troslinjerna på tjejer är sexit såvida det inte är farmors 40tals mega underkläder.

Hur kan du tycka att det är sexiga? Det enda som syns är tydliga linjer som skriker JAG HAR VANLIGA TRÅKIGA BRIEFS PÅ MIG. Det är ju inte som att de skvallrar om att de är i spets, genomskinliga eller porriga på något sätt.

Eller har du kanske virrat ihop troslinjer med nått annat, typ att man ser trosorna i sidorna av höfterna/när man böjer sig ner och trosorna skymtar?
Citera
2017-05-21, 02:57
  #231
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Plasticsmiles
Hur kan du tycka att det är sexiga? Det enda som syns är tydliga linjer som skriker JAG HAR VANLIGA TRÅKIGA BRIEFS PÅ MIG. Det är ju inte som att de skvallrar om att de är i spets, genomskinliga eller porriga på något sätt.

Eller har du kanske virrat ihop troslinjer med nått annat, typ att man ser trosorna i sidorna av höfterna/när man böjer sig ner och trosorna skymtar?
Nej inte Breifs. Inga jävla pantalongervanliga trosor. Under strumpbyxor byxor är sexit fast en väl svarvad rumpa med bara strumpbyxor är sexit också men desto mer man ser ju sexigare är det.
Citera
2017-05-27, 14:54
  #232
Medlem
Kapuffs avatar
Tycker också det är skit fult med troslinjer, ser generellt bara så på 14-15 åringar, inte för att jag glor, men på äldre brudar tänker jag bara att dom inte bryr sig om hur dom ser ut.

Själv har jag bara märkes underkläder så varje morgon ser jag framemot att få dra på mig ett par nya fräscha.
Citera
2019-06-01, 13:41
  #233
Medlem
japanskbruds avatar
efter 2-3 veckor när stanken blir outhärdlig.
Citera
2019-06-01, 20:27
  #234
Medlem
lakritcs avatar
Givetvis minst en gång om dagen. Vore ohygieniskt annars.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback