Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2005-08-18, 10:54
  #1
Medlem
Cykeltratts avatar
Substanser: Diklofenak 150mg(har problem med ett knä), 200mcg bromo dragonfly, 20mg stesolid.

Plats: I en lägenhet.

Tid: Ca 22.00

Jaja, har en massa B-Dragonfly tabbs ala 400mcg st... vilket man gärna vill testa. Min dosangivelse vet jag inte om 200mcg stämmer riktigt, eftersom tabbsen är på 400mcg, och vi delade på en tablett.

Min kompis, som vi kan kalla för H, svalde sin tablett, jag snortade min halva.

+50min: Började svettas något outhärdligt, kände mig väldigt trött och väldigt lugn... H kände ingenting.

+1.15: Började känna en svag nyans av skön värme inombords, hämtade en blöt handduk och la på huvudet, vilket var bland dom skönaste känslor jag upplevt. H kände ännu ingenting.

+1.35: Tidsrummet börjar bli väldigt svårt å få någon koll på, nu börjar en svag syrakänsla närma sig min kropp, känns väldigt behagligt... Har väldigt hårda hjärtslag, nojjig över att Diplofenaken kan ha gjort något.

+1.50: H har nu fått OEV, men mycket svaga sådana, golvet andas och tapeterna börjar skifta från rosa till gul.

+2.00: Nervösiteten har helt släppt, känns väldigt bra. H sätter på något med nån Jose Gonzales, vilket inte alls är min musikstil, men diggar det stenhårt... Har inte stora pupiller vilket H har. Hämtar nytt kallt vatten till handduken och allt käns underbart.

Vi sitter tysta och kollar på Fear & Loathing In Las Vegas.
Sitter tysta tills filmen är slut, filmen vart väldigt mystisk på nått vis, mkt roligare typ... skumt å förklara.

+5.00: H blir plötsligt väldigt pratsjuk, typ nästan tjackskadad och börjar prata sönder mig... Flera kompisar anländer hem från krogen samtidigt som tjejen ringer och vill att jag ska komma hem vilket jag oxå gör. Går hem, slänger i mig 20mg stesolid och somnar som en stock.


Slutfattningsvis: 200mcg är för lite. En kompis tog en hel tablett ala 400mcg aktivt ämne och det vart bättre än en riktig blotters (enligt han, och han har testat Hoffman 2000). Så nästa test blir en hel tablett för att kolla om skillnaden verkligen är så stor, vilket känns som att det kan vara möjligt, men ändå känns det väldigt tveksamt.

H verkade verkligen komma igång på slutet när jag gick, och sniffade då även i sig en halv tablett till. Får återkomma om han han har varit vaken inatt.
Han hade iaf fått lite mer OEV när jag gick... han höll på å försökte hänga om alla tavlor för dom var snea påstod han sig, vilket dom inte var, men dom blev när han var klar.

B-Dragonfly kan iaf konstateras som en potent drog, men man måste nog upp i doser i minst 400mcg på en gång för att det ska vara intressant. När man delar upp dosen 200mcg sen 200mcg till så verkar den inte fungera alls så bra som när man droppar 400mcg oralt på en gång.

Snorta 300mcg+ verkar vara en lagom dos eller 400mcg+ oralt.

/CYKELTRATT

/BLESS


*EDIT* : H som snortade en till halv tablett fick ordentliga hallissar efter 2 timmar.

Ytterligare 2 till som delade på en tablett och snortade... det hade verkligen tagit skruv. Men en kille tog en halv oralt och det hände absolut ingenting. Så snort varianten verkar vara den passande varianten.

*EDIT 2* : H har fortfarande hallissar, nästan 10 timmar sen han snortade den sista halvan...

*EDIT 3* : Dom ytterligare 2 som tog hade trott att det var andra världskriget, dom hade sett pansarvagnar for ut över vägarna och drakar som flög genom luften. Dom hade tydligen ringt runt till folk och frågat efter förstärkning. Jävla skit man gick hem och la sig
Citera
2005-08-18, 12:42
  #2
Medlem
Holkens avatar
JAHMAN!

Äntligen någon som fått lika effekt som jag.
Tack för det! Fin rapport också
Citera
2005-08-18, 13:00
  #3
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holken
JAHMAN!

Äntligen någon som fått lika effekt som jag.
Tack för det! Fin rapport också



Danke! Fler rapporter kommer
Citera
2005-08-18, 13:10
  #4
Medlem
Dr. Löhks avatar
Intressant. Det enda jag har att anmärka på är att det heter diklofenak inte diplofenak.
Citera
2005-08-18, 13:43
  #5
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Löhk
Intressant. Det enda jag har att anmärka på är att det heter diklofenak inte diplofenak.


hehe, ok, allt som inte går å flumma på har jag inte koll på namnen.. hehe
men ändrar genast
Citera
2005-08-18, 14:33
  #6
Medlem
Holkens avatar
Kan man fråga hur du fick tag på bromo i pillerform?
Citera
2005-08-18, 16:30
  #7
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holken
Kan man fråga hur du fick tag på bromo i pillerform?


hehe, jaa det kan du, men tror tyvärr inte jag kan ge nå svar... kan skicka ett pm
Citera
2005-08-18, 17:37
  #8
Medlem
bully146s avatar
Fin rapport tratten
Citera
2005-08-18, 17:43
  #9
Medlem
NightDrifters avatar
Låter super tycker du skall hoppa över det där med sovandet nästa gång men det verkar du ju ha snappat upp själv
Citera
2005-08-18, 20:18
  #10
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightDrifter
Låter super tycker du skall hoppa över det där med sovandet nästa gång men det verkar du ju ha snappat upp själv


ja jag trodde jag hade gått hem å sovit iaf... tjejen ringde från jobbet idag å frågade om jag höll på med droger... nej vadå sa jag

då hade jag tydligen gått runt å mumlat å fipplat i köket å grejat å svetten hade bara sprutat, men jag kommer inte ihåg nått av det
Citera
2005-08-19, 11:12
  #11
Medlem
anarquistas avatar
Vad får du betala för 400 mcg då?
Citera
2005-08-19, 15:03
  #12
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anarquista
Vad får du betala för 400 mcg då?


pm:a istället.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback