Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-22, 14:43
  #145
Medlem
skogsburkans avatar
Har man varit med på TV så kvittar de faktiskt om man är ful, en tjej blir genast intresserad av en redan när man blir c-kändis. Så de har nog fått ligga en hel del sen om de velat vet jag inte.
Citera
2015-05-18, 08:43
  #146
Medlem
Citat:
I oktober 2013 startade duon var sitt aktiebolag: Mojje Karlsson AB och Wolf the happy dog AB. Nu har årsredovisningarna från 2014, vilket också inkluderar tre månader under 2013, kommit och Morgan Karlssons bolag redovisar en vinst på 459 244 kronor. Kollegan Ola-Conny Wallgren har en vinst på 467 474 kronor.

Citat:
– De produkter som deras ansikte är på får de provision på det, naturligtvis. Vi har ju en del grejer: Ola-Connys bröd och Morgans chips och lite sådant. Då är det klart att de ska få provision, säger Jan Wallberg.
Hur mycket pengar det handlar om är inte helt klart, men Jan Wallberg meddelar också att Ola-Conny Wallgren och Morgan Karlsson också får behålla pengar för aktiviteter de ställer upp på utanför huset.
– Vi har kommit överens med killarna, de representerar oss på ett schyst sätt och det är klart att vi ska hantera dem på ett anständigt sätt. Så i de lägen då de gör någon aktivitet utanför huset och får någon form av gage för det så får ju de behålla de.

http://www.expressen.se/gt/ullareds-...inte-for-alla/
Citera
2015-05-18, 16:16
  #147
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://www.expressen.se/gt/ullareds-...inte-for-alla/
Antar att de inte är anställda på Ullared via sina bolag så det är ju en helt okej "sidoinkomst" (lär ju vara mer än deras årslön) för att vara ute och resa samt göra sitt jobb på TV. Betvivlar att de är några hårda förhandlare dock och hade säkerligen kunnat mjölka mer ur Kanal 5 men de tänker säkert bara "vi kör!".
Citera
2015-05-19, 10:07
  #148
Medlem
Ålens avatar
Ola-Conny får definitivt ligga. Var på Gekås en gång för att proviantera. Ola-Conny stod och demonstrerade nån jävla skitprodukt. Kvinnorna stod flockade kring honom med lystna blickar. Jag såg tydligt att han var en magnet. Man är bara dum och naiv om man inte tror att det finns en viss typ av kvinna som vill ha honom sexuellt. Morgan är inte heller helt chanslös. Eftersom det finns snubbar som dessa torde det ju även finnar kvinnor som dem och som attraheras av dessa herrar fattar ni väl.

Gekås-kvinnor borde ju vara skitlätta att få i säng. Val av knullpartner är nog lika ogenomtänkt som val av vad för slags kvalitet man handlar. Dessa kvinnor är som oförstörda vildar, det vill säga opåverkade av feminism och politisk korrekthet. Här behöver man inte göra några som helst sociala omvägar för att få utlopp för sin råa sexualitet, och detta gäller både män som kvinnor.
Citera
2015-08-25, 22:31
  #149
Medlem
Citat:
"Morgan måste våga ta lite kärleksrisker"

Citat:
Det är klart att när man är rikskänd som jag är så träffar man mycket folk. Men jag vill vara försiktig med att utnyttja mitt kändisskap, säger Morgan Karlsson.
Han berättar att det funnits tillfällen då det "hettat till", men någon allvarligare romans har det inte blivit.
Kompisen Ola-Conny tycker att Morgan gör rätt i att vara försiktig. Samtidigt tycker han att Morgan inte ska vara rädd för att ta risker.

Citat:
Det bästa sättet för Morgan att träffa någon tror Ola-Conny är i vardagen. På samma sätt som han själv träffade sin flickvän Carin som också jobbar på varuhuset.
– Det kan vara någon som får motorstopp eller ett möte i Ica-affären eller vad som helst. Jag har försökt pusha Morgan att våga lite mer, säger Ola-Conny.
Någon brådska med att hitta kärleken säger Morgan Karlsson sig dock inte ha. Han väntar hellre med att vänta in rätt tjej i stället för att hetsa fram något.
– Jag är nöjd med mitt singelliv och gillar min vardag. Hade jag utnyttjat mitt kändisskap på det sättet hade jag nog fått dåligt rykte och jag trivs med att vara den snälla Morgan, säger han.

http://www.expressen.se/gt/morgan-ma...karleksrisker/
Citera
2015-08-26, 08:02
  #150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://www.expressen.se/gt/morgan-ma...karleksrisker/

Intressant. Jag hade för mig att OC i och för sig hade en tjej i 30-årsåldern men att denna var någon som skrivit brev till honom. Nu visar det sig att han har en tjej i 30-årsåldern men att hon jobbar i butiken. OC avverkar kvinnor på löpande band!
Citera
2015-08-26, 12:14
  #151
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Intressant. Jag hade för mig att OC i och för sig hade en tjej i 30-årsåldern men att denna var någon som skrivit brev till honom. Nu visar det sig att han har en tjej i 30-årsåldern men att hon jobbar i butiken. OC avverkar kvinnor på löpande band!

Att nån av dem får kvinnor är för mig en gåta. Morgan är ja ursäkta uttrycket ful och båda två är inte de skarpaste knivarna i lådan direkt. Att Ola får några simpla knull kan jag förstå lite mer eftersom han ser något bättre ut, men dhan verkar ju inte vara någon att satsa långvarigt på.
Citera
2015-08-26, 14:47
  #152
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Att nån av dem får kvinnor är för mig en gåta. Morgan är ja ursäkta uttrycket ful och båda två är inte de skarpaste knivarna i lådan direkt. Att Ola får några simpla knull kan jag förstå lite mer eftersom han ser något bättre ut, men dhan verkar ju inte vara någon att satsa långvarigt på.

Har inte sett en minut av skitprogrammen dessa två herrar medverkar i, men jag unnar de all framgång och framgång inom sängen lär knappast Ola-Conny sakna.

Ser du ut som en 1:a på en tiogradig snygghets-skala, men har pengar, makt, är så kallad "känd" och omskriven i media eller är erkänt duktig inom ett visst ämne, yrke, sport ETC, ger det genast ett antal pluspoäng på skalan. Detta gör att du kan lägga till x+ på den skalan utifrån hur känd, rik, duktig, framgångsrik samt även vilket slags samhällelig status du innehar som man. Att en man är enormt fet, ful, samt är ett misantropisk rövhål till pedofil våldtäktsman och tillika massmördare och totalt saknar det man brukar kalla för social kompetens, utgör absolut inget hinder, för så länge han är tillräckligt rik, framgångsrik och innehar någon slags åtråvärd maktposition eller samhällelig upphöjd status, åsidosätts många av de negativa sidor den mannen kan tänkas ha.

Dagens mediala kändisskap, med allt vad det innebär, höjer således din status som man och därmed ökar naturligtvis också chansen att få knulla. Trots allt är du fortfarande är precis samma person som innan, med precis samma utseende och personlighet som kvinnorna knappt ägnat en tanke åt innan du blev känd. Det är inte direkt så att de nu plötsligt tänder på din personlighet eller utseende, utan på din förbannade status som sedd på tv och omskriven i media. Nu de här två herrarna kända och då plötsligt ökar deras värde på något skevt jävla sätt. Samma män utan ett kändisskap i ryggen, skulle fortfarande stå vid baren och ragla hem vid två utan att kvinnorna knappt tittat åt deras håll under hela kvällen, annat än ha skrattat bakom deras ryggar... Om vi vänder på steken, skulle män i motsvarande situation ha sex med kvinnor de finner så avtändande på alla plan, att de inte tar i dem med en tång, bara för att de är rika, kända eller innehar en viss sorts status eller makt när de är ute efter ett one night stand? Knappast!

Det är därför de mest vidriga sortens sociopater, våldtäktsmän och massmördare översvämmas med friarbrev. Män som Morgan var knappast bland de första tjejerna valde att dansa med på skoldiscot i högstadiet, till balen i gymnasiet eller på krogen, snarare så brukar de här stackars killarna få stå bredvid, ofta hela livet, medan skolans & samhällets absolut största rövhål, idioter, mobbare och framtida kriminella sänken kan välja och vraka när kvinnorna flockas kring de faaaarliga och tuffa pojkarna. Senare i livet, handlar det istället om män med pengar, makt och högre status än män i Morgan position, utan ett kändisskap i ryggen.

Visst generaliserar jag, men tyvärr ser samhället i mångt och mycket ut så här idag.
Citera
2016-05-10, 18:52
  #153
Medlem
Det säger mer om den som har skapat denna tråden än om Morgan och Ola Conny själva! Kan inte fatta hur man är funtad eller om man inte har något annat att göra om man verkligen funderar över detta? Denna tråd är så mycket näthat det bara kan bli även om jag tror att det handlar om ren avundsjuka över att själv inte vara känd! Många av kommentarerna bygger på rent förtal och falsk ryktesspridning och borde anmälas! Ts profilnamn är idioten, vilket är ett bra namn på denna person! SKÄMMES!!
__________________
Senast redigerad av Kimson941 2016-05-10 kl. 18:56.
Citera
2016-05-10, 21:42
  #154
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimson941
Det säger mer om den som har skapat denna tråden än om Morgan och Ola Conny själva! Kan inte fatta hur man är funtad eller om man inte har något annat att göra om man verkligen funderar över detta? Denna tråd är så mycket näthat det bara kan bli även om jag tror att det handlar om ren avundsjuka över att själv inte vara känd! Många av kommentarerna bygger på rent förtal och falsk ryktesspridning och borde anmälas! Ts profilnamn är idioten, vilket är ett bra namn på denna person! SKÄMMES!!

Äh fjantigt! Finns betydligt värre trådar än denna. Men Fl.B är väl knappast någon källa till sann fakta.
Tror knappast O.C och Morgan bryr sig, de skrattar nog mest åt alla spekulationer och tar nog knappast elakheterna på något större allvar. Dessa herrar har nog fått vara med om mer än många kan drömma om. Dessutom skrattar de nog hela vägen till banken.

Ingen på Fl.B lyssnar till moralister, de som inte "tål" Fl.B hänvisas vänligt men bestämt till Familjeliv eller liknande.
Citera
2016-05-11, 06:58
  #155
Medlem
Att OC får ligga mycket är det ingen tvekan om. Morgan tror jag är oskuld och nöjd med det.
Citera
2016-05-11, 20:54
  #156
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Att OC får ligga mycket är det ingen tvekan om. Morgan tror jag är oskuld och nöjd med det.

Det kan nog vara så som du säger, men jag är inte säker på det.
Ola-Conny får nog ligga för att han har en stor käft, inget annat!

Morgan då? Ja, jag tror nog han fått till det nån gång under de åren han varit i rampljuset, dels för de många resorna dom gjort i låglöneländer där ett skjut betalas med en femma och en fimp och dels för att det alltid finns dom tjejer här i Sverige som vill lägra en Tv-kändis.

Men men, dom enda som vet är ju dom som tråden handlar om...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback