• 1
  • 2
2014-05-13, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vardagsfanatikern
Jag förväntade mig just denna typ av hjärndöda kommentarer av en preppy som nyss blivit trampad på tårna. Vad gör du ens i tråden? Skulle du inte vara och rota i farfars garderob?

Ser ju ut som att du länsat en container för "vilda västerns rekreation".

Angående min klädstil skulle jag säga att jag klär mig vardagligt, en piké, alt skjorta och en tröja som överdrag samt ett par jeans. Inget märkvärdigt, men stilfullt och man ser inte ut som någon slusk.
Citera
2014-05-13, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatkvadrat
Ser ju ut som att du länsat en container för "vilda västerns rekreation".

Så där säger du bara för att du är så avundsjuk på de som vågar klä sig i en egen stil, medan du själv har så pass dåligt självförtroende att du bara går på det som är säkert och inte sticker ut. Innerst inne tycker du att det där är snyggt som fan och du önskar innerligt att du kunde göra samma sak.

Citat:
Ursprungligen postat av Moderatkvadrat
Angående min klädstil skulle jag säga att jag klär mig vardagligt, en piké, alt skjorta och en tröja som överdrag samt ett par jeans. Inget märkvärdigt, men stilfullt och man ser inte ut som någon slusk.

Du gör skäl för ditt namn! Du är feg, bara att erkänna det.
Citera
2014-05-13, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vardagsfanatikern
Så där säger du bara för att du är så avundsjuk på de som vågar klä sig i en egen stil, medan du själv har så pass dåligt självförtroende att du bara går på det som är säkert och inte sticker ut. Innerst inne tycker du att det där är snyggt som fan och du önskar innerligt att du kunde göra samma sak.

Du gör skäl för ditt namn! Du är feg, bara att erkänna det.

Hade jag tyckt att det var snyggt hade jag väl haft det på mig? Brutalt fula trasor, men det är ju kul att du använder det.

Sticker ut? Finns en anledning till att man klär sig så, jag själv och brudarna gillar det. Sen att du klär dig som en golvmopp som stoltserar med att du inte duschat på år och dar är väl en annan femma.
Citera
2014-05-13, 23:17
Medlem
Diggar den vanliga casual stilen med chinos och skjorta, mer avslappnat än stelt är det jag gillar iaf.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in