Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-14, 21:01
  #13
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Källa: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...venska-skamtet

Ja jisses! Han borde väl ha förstått att man måste väga varje ord minst 5 ggr innan det lämnar munnen när man bor i ett land där det är sjukt lätt att kränka någon.

Edit: ajaj, lade detta fel - detta är ju inget skvaller.
Härliga Sverige där man kan göra en hel artikel om vad några fjantar skrivit i ett kommentatorsfält/på twitter.

Är inte Edward själv bög för övrigt?
Citera
2017-05-14, 21:17
  #14
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinFromHood
Härliga Sverige där man kan göra en hel artikel om vad några fjantar skrivit i ett kommentatorsfält/på twitter.

Är inte Edward själv bög för övrigt?
Visst är han det. Dessutom får han glada tillrop och synpatier för sina skämt från andra kända bögar. T.ex. EU-parlamentarikern Federley. Även Pascalidou verkade uppskatta skämtet. Och ännu fler hyllade Edward och Måns i största allmänhet.

Lättkränkta och humorbefriade personer kan man finna när som helst, överallt, vad det än gäller.
Citera
2019-02-28, 11:10
  #15
Medlem
Han blockade mig på Twitter för en kommentar jag skrev om en fet spark i skrevet :@
Citera
2019-02-28, 14:05
  #16
Medlem
Figzys avatar
Är det här Edward det handlar om, måntro?

SVT utreder mobbning under Melodifestivalen

Citat:
Tv-medarbetaren hoppade av mitt under Melodifestivalsturnén – och har fått söka psykologhjälp.

Nu utreder SVT:s personalavdelning anklagelser om mobbning och trakasserier bakom kulisserna på Sveriges största tv-program.

”Det är ständiga bögskämt. Alltid inför andra på möten”, skriver medarbetaren i ett mejl till SVT som Nöjesbladet har tagit del av.

Citat:
I mejlet berättar han om en hård humor från Zweigbergks sida, som ska ha pågått sedan deras första möte i början av förra hösten. Han skriver:

”Humorn är att ständigt på möten referera till mig som gravt homosexuell. Eller att jag har fula kläder.”

https://unv.is/aftonbladet.se/nojesb...lodifestivalen
Citera
2019-12-20, 00:29
  #17
Medlem
Dreyers avatar
Nej. Det är inte af Sillén det handlar om. Det kan Henric af Zweigbergk berätta i podden TV-fabriken.
Citera
2022-01-28, 11:04
  #18
Medlem
Styrkelyftares avatar
Om inte annat tycker jag att Edward af Sillén är en frisk fläkt i talangjuryn. Han bjuder på sig själv genom att skämta friskt. Vi skulle nog behöva fler som honom i det kalla och kyliga Sverige. Jag har också för mig att han är adopterad från Brasilien?
Citera
2023-12-26, 22:36
  #19
Medlem
2n00b4Us avatar
Vilka är hans föräldrar? Har de också arbetat inom film- o tv-branschen?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback