Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-05-12, 08:15
  #25
Medlem
No.Pain.No.Gains avatar
Hon kanske bara är jävligt tråkig och socialt handikappad som person? Har insett att de flesta tjejer man träffar idag är rätt ointressanta och tråkiga, de vill få allt serverat på ett silverfat.
Citera
2014-05-12, 09:19
  #26
Medlem
didrikskaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No.Pain.No.Gain
Hon kanske bara är jävligt tråkig och socialt handikappad som person? Har insett att de flesta tjejer man träffar idag är rätt ointressanta och tråkiga, de vill få allt serverat på ett silverfat.

+1
Citera
2014-05-13, 17:17
  #27
Avstängd
WhippedCums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dussell
Vart åker du med ditt skepp egentligen, inte fasen är den på rätt håll? så bara för att man inte är i ett förhållande så betyder det att det är fel att prata öppet med varandra genom att ställa frågor?





Det är din inställning som brister på logik här och att du sedan försöker skylla det på mig säger en hel del om dig.





Jag begär inte alls att du ska hålla med mig men om du inte har något vettigt att komma med så kan du sitta ner och hålla tyst istället för att försöka tvinga till dig dina korkade argument på oss.






Jo det vi tror är exakt detsamma som det vi vet och det kan hjälpa ts väldigt långt på sin guld jakt, det är liksom koden med kompasset i det hela, Undrar man något så är det bästa att frågan personen själv som det handlar om istället för att fråga fb, då slipper man tro om personen ifråga någorlunda mogen. Du får gärna utveckla exakt hur det löser ts problem om vi ska sitta här och gissa fram oss samt varför det inte är nödvändigt att fråga tjejen själv .


Det känns som att denna diskussionen har spårat ur. Jag tycker vi lämnar det där.
Citera
2014-05-13, 17:43
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missbeauty
Hej!

Lärde känna en tjej för ett tag sedan. Vi umgicks och hade kul. Det var något i luften mellan oss. Vi har inte haft sex men vi har hånglat.

Hur som helst så är denna tjej en sådan som spelar väldigt svår.

Nu när vi smsar så svarar hon väldigt kort. Ställer inga frågor tillbaka med mera.

Men hon vill ändå träffa mig? WTF?

Varför inte bara vara enkel på sms istället för att svara korta svar? Vill hon bli jagad månne?

Kan även erkänna att hon visat mycket mer intresse än vad jag gjort. Kanske vill hon spela svår och att jag ska bli på?

Ring henne och träffa henne. Mesigt att ha kontakt via sms.
Citera
2014-05-13, 19:26
  #29
Avstängd
WhippedCums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dussell
Vart åker du med ditt skepp egentligen, inte fasen är den på rätt håll? så bara för att man inte är i ett förhållande så betyder det att det är fel att prata öppet med varandra genom att ställa frågor?





Det är din inställning som brister på logik här och att du sedan försöker skylla det på mig säger en hel del om dig.





Jag begär inte alls att du ska hålla med mig men om du inte har något vettigt att komma med så kan du sitta ner och hålla tyst istället för att försöka tvinga till dig dina korkade argument på oss.






Jo det vi tror är exakt detsamma som det vi vet och det kan hjälpa ts väldigt långt på sin guld jakt, det är liksom koden med kompasset i det hela, Undrar man något så är det bästa att frågan personen själv som det handlar om istället för att fråga fb, då slipper man tro om personen ifråga någorlunda mogen. Du får gärna utveckla exakt hur det löser ts problem om vi ska sitta här och gissa fram oss samt varför det inte är nödvändigt att fråga tjejen själv .

Okej, jag erkänner att jag haft fel om att "gissa oss fram" till en lösning inte leder så långt. Men att ge TS styrka och mod till att våga säga det kan vara en bit på väg.
Citera
2015-08-21, 14:42
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhippedCum
Okej, jag erkänner att jag haft fel om att "gissa oss fram" till en lösning inte leder så långt. Men att ge TS styrka och mod till att våga säga det kan vara en bit på väg.


Det beror på att hon pratar med flera stycken. För att hinna svara till alla så svarar hon kort till dig för du ligger inte längst upp i listan. Jag ser skitbra ut enligt många och jag är likadan. Man svara kort på de man tycker är söta medans man skriver hela noveller till de man tänder på
Citera
  • 2
  • 3
sms

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback