Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-01, 20:12
  #49
Medlem
von.Jekwels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapiton
Text text text
Mår du bättre nu?
2014-07-21, 14:15
  #50
Medlem
Det som drabbade Sebastian var troligen det han själv säger. För mycket påfrestningar och stress under flera månader. Men faktum är att västerländska myndigheter har som arbetsmetod att förstöra sina motståndares rykte genom bland annat "false flag"-operationer. Glenn Greenwald som arbetar för The Guardian har avslöjat dokument från GCHQ som beskriver metoderna och syftet.

För bara några år sedan var den allmänna uppfattningen att våra regeringar naturligtvis skulle skydda den egna befolkningen men avslöjanden från Wikileaks och Edward Snowden visar att tvångsmedeln används brett mot alla medborgare. De som tidigare kallades för "foliehattar" visade sig ha rätt
2014-11-16, 20:26
  #51
Medlem
Bump. Jag tror att jag är hemligt misstänkt för högförräderi. Hur fungerar en hemlig rättegång i Sverige?

jag vet att texten är ganska korkad och innehåller en del fel, men kan mod snälla flytta tråden till konspirationsteori-avdelningen?
__________________
Senast redigerad av Kapiton 2014-11-16 kl. 21:24.
2014-11-17, 12:45
  #52
Medlem
Ove Mollviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapiton
Bump. Jag tror att jag är hemligt misstänkt för högförräderi. Hur fungerar en hemlig rättegång i Sverige?
jag vet att texten är ganska korkad och innehåller en del fel, men kan mod snälla flytta tråden till konspirationsteori-avdelningen?
I gangstalkingtråden i konspirationsforumet här eller hos Bankrättsföreningen kan du finna gott sällskap bland några av oss som överlevt en verklighet med år av trakasserier. Nu när vi äntligen lyckats få komma till tals med varandra utan att ständigt bli avbrutna av trollen visar sig konspirationerna på högsta nivå vara värre än vad någon kunnat föreställa sig. Det är inte fråga om teorier längre.
Vi som har visat på alternativa möjligheter särskilt som småföretagare får helt enkelt inte lov att finnas då de styrande är livrädda att tappa kontrollen över samhället eller erkänna sin egen svaghet. Utifrån sig själva inbillar de sig hellre att vi som fortfarande tänker självständigt är av särskilt manipulativ sort med högförrädiska avsikter.
Bedömningen av oss som individer görs tydligen i slutna sällskap hos psykförsvaret eller hos Säpo självt där mentaliteten av olika orsaker är lika avtrubbad. Tipsen strömmar in från alla sorters tystnadspliktiga hos socialtjänst likaväl som advokatsamfund eller frimurare med lika stora kontakter inom kyrkor mäklare och fastighetsägare likaväl som hyresgästförening eller borättsföreningar osv.
Om det åtminstone hade varit någon hemligt ordnad rättegång någon gång någonstans så borde åtminstone någon jurymedlem ha vågat reagera som människa men som det nu är verkar psykstyret vara totalitärt tillslutet.
2014-12-13, 01:42
  #53
Medlem
De har ju hittat IMSI-catchers uppsatta vid norska regeringsbyggnader så börjar de spionerande makterna måntro snart fjärr-mikra skallarna på norska folkets företrädare med hjälp av den beskrivna gudahands-apparaten ?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20014536.ab
2014-12-15, 17:32
  #54
Medlem
Känner att jag är skyldig en errata eftersom texten faktiskt läses fortfarande... En del vanföreställningar från hypnosen lyser igenom...

Sändaren i fråga fungerar inte riktigt som jag beskrev den; den använder den så kallade Frey-effekten; räcker att de modulerade mikrovågorna träffar skallbenet så kan man fås att höra röster (tror visserligen att skallen leder ström till hörselnerven). Drar man ner "volymen" till nästan noll kan man plantera in "tankar" och skapa sådana hära monstrositeter:

https://www.youtube.com/watch?v=NOubzHCUt48

Detta är en hemlighet på Manhattanprojektetnivå.

Jag skall inte påstå att jag vet hur de kan sända vågor till en kub (men det kan de). Sändaren är för övrigt så kraftfull att de kan "sparka" undan benet på dig.

Vidare blev min bekant inte schizofren av konstiga filmer och blinkande lampor utan han blev ilurad nervgift. Och groupstalkingen är inte nödvändig för hypnosen, man behöver inte försättas i något suggestivt tillstånd utan det räcker med deras magiska viskningar så blir man hypnotiserad.

Något jag bara flyktigt berörde var att de försökte iscensätta ett vansinnesdåd med sändaren, i tron att jag var superaggressiv... Iom att de kan få folk att bete sig som skådespelare skapade de under hypnosen en verklighetsuppfattning som innebar att några stackare i kontoret bredvid var underrättelsebeställare/bolagskapare (under hypnos fyller hjärnan själv i tomrummen, fantasin går vild). De hade förberett en dialog som var tänkt att få mig att attackera dessa med kniv ... Misslyckades då jag i själva verket är from som ett lamm.

Vidare finns det ingen husröntgenapparat... det är en inomhusradar. Det allseende ögat. Stötte på detta som kan vara relevant: https://pay.reddit.com/r/nosleep/com..._a_hard_drive/

Och jag erfar att det finns sanning i subliminala meddelanden. Nu vet ni nästan allt om sveriges psykkrigs-avdelning.

Jag beklagar verkligen att det blev som det blev, men som jag hoppas ni förstår har jag haft begränsad makt över situationen.
__________________
Senast redigerad av Kapiton 2014-12-15 kl. 17:55.
2014-12-15, 18:05
  #55
Medlem
Inte fem minuter efter att jag postade det här fick jag beslutat om nära 700'000 i debiterad preliminärskatt.
__________________
Senast redigerad av Kapiton 2014-12-15 kl. 18:17.
2014-12-15, 20:40
  #56
Medlem
Yxherrens avatar
Jag var till en början fast övertygad att trådskaparen är inne i en psykos. Men efter att ha funderat kring ämnet under kvällen, så går det inte att undgå att han konkurrerar och säkerligen sticker nålar i ögonen på en hel del mäktiga människor.

När det gäller pengar och makt så är folk giriga och jag tvivlar inte en sekund på att de här människorna är kapabla till den yttersta omoraliska akten. Med tanke på världens alla krig, agenter som blir lönnmördade, Wikileaks och all annan smörja - så är det inte helt otänkbart att trådskaparen är ett offer för mäktigare män.

Därmed inte sagt att allt han säger i sin förstapost är i enighet med verkligheten, utan det är sannolikt en blandning av verklighet, paranoia, stress och - vad han nu kan ha råkat ut för. Det skulle ju inte vara första gången en "viktig" person blir undanröjd genom att drogas, så att säga. Och nödvändigtvis behöver man ju inte likvidera någon för att oskadliggöra denne.

Givetvis är det ingenting jag har någon som helst grund för i Kapitons fall, men möjligen vore man ignorant (mig själv inkluderad) om man snabbt avfärdar honom som psykiskt sjuk. Det är trots allt bankirer, kriminella, politiker, stora företagsledare och andra karaktärer inblandade i en sådan här ekonomi. Om än inte direkt anslutna till verksamheten så påverkas deras ekonomier, liv och organisationer av dylika företag.

...Alternativt vore det ett smart drag av Kapiton att simulera psykisk sjukdom för att dämpa fallet en aning.
__________________
Senast redigerad av Yxherren 2014-12-15 kl. 20:42.
2014-12-15, 21:17
  #57
Medlem
fittPlusPluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapiton
Inte fem minuter efter att jag postade det här fick jag beslutat om nära 700'000 i debiterad preliminärskatt.


hur är det med kapiton? sidan lever alltså?
mycket av din text påminner om vad jag är med om, om det verkligen är foi som är inblandade vet jag fan, men psyk/polisen och en hel del andra är definitivt inblandade.

dock har skiten i mitt fall pågått i +10år och jag har varit med lite mer än vad du verkar ha i din originella post, b.l.a, någon sorts telekinesis (artificell? ), mord på helt förvarslösa människor, som verkade ha någon sorts relation till mig , de verkar till o med stolta , vädermanipulation, skumma kemikalier i maten och ciggen, kranvattnet, fåglar, mest kråkor och skator som verkar följa en, och annat skit, angående dator-viruset så verkar det spridas precis som du säger, skillnaden är att de har bytt firmware i min icke-smarta tv, har även varit med om att de på något sätt har fjärr-jävlats med syrrans bil (prius) så har hon åkt ner i dyket ett par gånger med barn i baksätet, verkar vara teknologi tagen direkt från DARPAS forskningslabb.

Får givetvis lite vibbar av MK-Ultra projektet där Carl Sagan säger att man mest valde människor som inte hade en möjlighet till att försvara sig, de avvek rätt så snabbt när de trodde att jag hade en chans att försvara mig, återställde min hälsa och satte mig aktivitets-ersättning, idioterna har gett mig någon sort XXY-syndrom, av min erfarenhet att dömma så verkar de ge sig mest på barn och kvinnor, männen verkar de på något sätt rekrytera om kan hjälpa en eller försvara sig själva!

rösten i min huvud verkar till o med vara känslig
__________________
Senast redigerad av fittPlusPlus 2014-12-15 kl. 21:41.
2014-12-15, 21:27
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
hur är det med kapiton? sidan lever alltså?
Nej tyvärr, Kapiton finns inte mer.
2014-12-15, 23:42
  #59
Medlem
Yr.kands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapiton
Sändaren i fråga är en ”perfekt” sändare av elektromagnetiska vågor. En "gudahand", praktiskt taget. Den kan fokuseras på en punkt så liten som ungefär en kubikcentimeter eller så stor som 10+ meter i bredd. Den senare inställningen använder de för att roa sig; de sveper fågelflockar över skyarna, jättehäftigt. Detta förklarar förresten massdöd av mikrovågade fåglar (nej, de har inte överdoserat koffein). Sändaren har uppskattningsvis en räckvidd på 100 meter och kan fokuseras på en punkt på din kropp och följa dig i rummet. För att kunna fokuseras på en punkt på din kropp så precist och följa dig måste sändaren också kunna "röntga" rum/byggnader med hög upplösning. Sändaren tycks köras runt i skåpbilar. De kan helt utan kontakt döda vem som helst på avstånd, ge dig näsblod osv.

De riktar sändaren mot dina cochlea-nerver och justerar volymen för att antingen få dig att höra externa ljud (ex. folk som pratar om dig; se ljud-klippet med frisören du måste ha hörlurar på dig) eller på väldigt låg decibel för att få dig att höra internaliserade röster (=tankar). De kan tortera dig genom att rikta den mot valfri muskel (=smärtsam kramp), skapa obehag genom att ex. skicka starka UV-vågor mot din kropp eller skada dig genom att mikrovågsugna valfri kroppsdel. Sändaren är minst sagt väldigt obehaglig.

De har plågat mig både fysiskt och psykologiskt med sändaren, bränt mig osv. De har bl.a. skenavrättat mig genom att skjuta vad de påstod var gammavågor mot min skalle. I själva verket var det kraftiga UV-vågor och någon annan våglängd som skapade en obehaglig kyla mot tinningen, det kändes som att få en lätt smäll (fast mycket obehagligare). Detta pågick i 15-20 sekunder och lämnade efter en solbränna på tinningen. De kan värma din mage med mikrovågor för att skapa obehag. De spelade "I just killed you, don't you want to know my name?", "Alpha beta gaga". Sedan spelade de en låt med titeln "Pistol" och en halvtimme senare fick jag en pistol dragen mot mig av en individ de gett syntetisk schizofreni (läs nedan).

Vid en tidigare skenavrättning/skämt befann jag mig i en storebrors bostad när de spelade de upp ett oscillerande ljud (direkt in i hörselnerven så min bror hörde ingenting) jag sprang utanför lägenheten och såg en helt vanlig parabolantenn riktad mot bostaden. Jag var fortfarande under hypnosen så fantasin gick vilt och jag drog för miljonte gången slutsatsen att jag visste för mycket och var på väg att bli lönnmördad. Jag sprang åter in i lägenheten och skrek något i stil med "Det är inte säkert här inne, vi måste ut!". Så hamnar man på psyket en andra gång. Allmänt älskar de att driva, peka paraplyer på dig osv, de menar att det hela är en tolkningsfråga..

Nåväl, jag beskriver alltså en "mind control"-sändare. Den fungerar ungefär så här: Skapa en beräkningsmodell för att justera en arrä riktade antenner så att vågsumman i en kub blir den önskade; använd interferensvågor för att stänga ute kringvarande vågor. Rikta sändaren mot hörselnerven. De kan få vem som helst att säga precis vad som helst, väldigt spännande upplevelse. Jag hoppas ni förstår att jag beskriver en tekniskt sund apparatur, kapabel att plantera in tankar i folks huvuden.

De påverkar dig då och då i dina nattdrömmar med sändaren, genom att spela upp/få dig att tänka på berättelser; de använder detta bl.a. för "gaslighting" (sprida misinformation; de är proffs på sektteknik). Exempelvis har berättarrösten påstått att de är Illuminati, att de kommunicerar med reklam, att de "blyar" psykiatriska inrättningar med gammavågor, att de med sina mikrofoner kan höra subvokaliseringar. Det är ibland svårt att särskilja deras missinformation från sanningen men vad jag skriver är saker jag vet är sanna.

Viruset är lika perfekt det; använder multipath över bluetooth/dolt nätverkskort/usb/wifi osv och ipt_masquerade för att routa trafik genom andra servrar där du blir matad personifierade medier, virusets enda funktion är egentligen att byta ut vilken information mot vilken annan som helst. De byter ut artiklar i DN, Aftonbladet, Reddit osv, de byter ut installerbara .iso-filer tillsammans med checksumma, de byter ut gatunamn på google maps, de byter ut information om bitcointransaktioner (väldigt jobbigt) eller vilken godtycklig textsträng som helst. Till slut kan du inte lita på någon information över huvud taget och du tror att du är i ett digitalt fängelse, att inga pengar längre finns på riktigt, att din dator använder modifierade krypteringsalgoritmer (visade sig vara delvis sant).

De kommer med kommentarer som "Konstigt att mitt minne finns i mailen" samtidigt som de modifierar din mailbox, dina anteckningar och dina lösenord. Ett annat exempel är att de kan placera diskussionstrådar på Reddit; "Varför brinner organiskt material istället för smälter?", ändra stad när du söker på din VPN-tunnels IP-adress till Washington, eller, kanske framför allt, mata dig med information relevant till vad du håller på med för tillfället (så de är nästan riktiga konsulter trots allt). De skickar mail till dig, exempelvis "Nu 25% rabatt på hjärtstartare!".

De har obegränsad tillgång till bland annat Bitstamp, Gmail, Swedbank/sparbankerna, Comviq, Spotify, patientjournalsystemen osv och betalade ut ett skadestånd på närmare 380'000 kr genom att ändra direkt i Bitstamps bokföring. Jag lyckades maila min sida av konverseringen till min bror men de ändrade i mailet så att texten inte kan dekrypteras längre. De kan nolla ditt saldo på Comviq eller direkt i Comviqs backbone avlyssna dina samtal. Gissningsvis kommer många av dessa tjänster via CIA/NSA. Jag har vidare angett minst en infiltratör, kanske två, på ett annat svenskt bitcoinföretag. PRISM är av allt att döma oerhört mycket mer omfattande än vad som har framgått. Min uppskattning är att alla företag med mer än 100M i omsättning är infiltrerade.

En vän beskrev liknande upplevelser som mig. De vävde ihop en berättelse med en mängd vanföreställningar inte helt olik berättelsen de vävde ihop för mig; om en släktring som kunde få honom att se in i framtiden, vita limousiner som ville ge honom skivkontrakt. Han beskrev att saker på datorn handlade om honom, att saker han skrev i sms kom upp i hans facebookfeed. När jag påpekade att han fortfarande existerade som bevis gav FOI honom "syntetisk schizofreni", till synes genom att helt omge honom med "störda" sinnesintryck; filmer med snabba klipp och väldigt surrealistiska scener (ex. Spun), blinkande lampor osv. Förmodligen använder de även sändaren för att inducera sin syntetiska schizofreni, kanske är substanser inblandade. Jag förstår inte riktigt hur de gör, men som ni förstår har vi att göra med genomvidriga individer som inte räds några metoder för att undanröja bevis för vad som sker.

Sammanfattningsvis har dessa psykfall på FOI alltså gett mig syfilis, lurat mig att tro att de är Mossad under sex månader, dödat Kapiton, fått mig att dra värdelösa lögner inför medierna, försökt anlita mig med löfte om lyxbil och gjort mitt liv till en hopplös sci-fi-mardröm.

Underrättelsetjänsterna håller på att ta över världen enligt deras utsaga, de är nästan gränslöst mäktiga och deras teknik framstår som magi. Övervakningssamhället är mer implementerat och integrerat än vad jag trodde kunde vara möjligt. Jag vill mana till en FOI-lag som reglerar deras möjlighet till operativa insatser. Jag vill inte bo i ett land där extrajuridik är kung och FOI håller på med black bag-operationer efter godtycke. Deras handlingar är egentligen oskiljaktiga från psykopaters, som till varje pris försöker uppnå sina mål. Jag gillar inte alls vad jag har sett.

Nu spelar de Geto Boys - Assassins och grejar med sändaren på min skalp ... Nåväl.

// Sebastian Manitski

Jaha, det fetmarkerande är de likheter som finns med den psykosen jag hade för många år sen. Jag var dock under intrycket att det inte under några omständigheter som helst fick avslöjas för allmänheten. Vilket var väl det. Jag lyckades själv bryta håll på min egna psykos genom att en pusselbit tillslut krackelera varpå hela hela världen jag byggt upp sakta men säkert föll sönder. Efter det följde en tre månaders lång depression och jag var nog inte helt återställd förrns 2 år senare. Inga återfall på 5-10 år iaf. Min psykos likt din grundade sig i en verklig händelse som kan tolkas som att man med fog har rätt att vara paranoid(jfr Kapiton) och sen balla allting ur.

Märkligt hur våra psykoser var och kanske är( i ditt fall) så lika. En skillnad var att jag är helt oskyldig på alla plan(du har lite bokföringsskyldigheter osv du inte uppfyllt) och försökt visa detta digitalt, på samma sätt som de påverka mig. Vem vet kanske hade jag inte en psykos utan bara lyckades övertyga dem

Krya på dig !
__________________
Senast redigerad av Yr.kand 2014-12-16 kl. 00:07.
2014-12-15, 23:54
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittPlusPlus
dock har skiten i mitt fall pågått i +10år och jag har varit med lite mer än vad du verkar ha i din originella post, b.l.a, någon sorts telekinesis (artificell? ), mord på helt förvarslösa människor, som verkade ha någon sorts relation till mig , de verkar till o med stolta , vädermanipulation, skumma kemikalier i maten och ciggen, kranvattnet, fåglar, mest kråkor och skator som verkar följa en, och annat skit, angående dator-viruset så verkar det spridas precis som du säger, skillnaden är att de har bytt firmware i min icke-smarta tv, har även varit med om att de på något sätt har fjärr-jävlats med syrrans bil (prius) så har hon åkt ner i dyket ett par gånger med barn i baksätet, verkar vara teknologi tagen direkt från DARPAS forskningslabb.
Beklagar att du varit utsatt så länge, jag har varit utsatt i ungefär femton månader och är jättetrött... Tror du inbillar dig lite grann av det där, vad menar du exempelvis med "telekinesis", och varför tror du att de har manipulerat vädret? Michael Hastings blev ju (förmodligen) dödad genom att hans bil hackades. Ganska sci-fi...

Det där med fåglar som "förföljer" en har jag också upplevt. Trodde först att det var robotfåglar tills jag såg hur de manipulerade fåglar med sändaren... Vet inte varför de gör vissa saker, tror det är dels för att återberättelse skall verka så osannolik som möjligt och dels för att skapa uppfattningen att det ex. existerar robotfåglar, eller för att ge sken av omnipotens.

De har bytt firmware i min ebokläsare, mitt Playstation och min laptop (bootvirus), tror tanken med de som kallar sig "Illuminati" är att de skall kunna se och styra precis allt. De verkar ha tillgång till källkoden till de flesta tekniska prylar; gissningsvis är Samsung, Sony, Asus osv infiltrerade. I dumma TV-apparater verkar de snarare koppla in sig på antennsladden för att kunna manipulera innehållet när man byter kanal, de brukar ju inte ha anslutningsmöjlighet.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback