• 40 516 online
  • 1 170 750 medlemmar
  • 60 389 435 inlägg
2018-03-04, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appendix
Eftersom tjejerna som skyddat GM faktiskt varit brottsoffer och han "gett dem hämd" så finns det en viss förståelse för att de agerat som de gjort.

Sen verkar ju inte ha mått bra av att hållt tyst och deras låga ålder tillsammans med att de vittnat mot GM får nog anses vara tillräckligt.

Jag tror inte direkt på lynchningsrättvisa men om man redan har dömts för misshandel, våldtagit sin flickvän på en skoltoalett och utpressat inte bara en utan två mindreåriga tjejer att skicka nakenbilder. Då är man ju inte direkt "ett oskyldigt litet offer som kräver gråt ochmedömkan". Visst. ingen förtjänar att bli mördad men hade samhället sett till att skydda omgivningen från denna person kanske både han och de övriga levt och mått bättre.

Det har inget med förlåtelse att göra!!
det handlar om att dem är anhöriga till MÖRDAREN och därför är det en otroligt svår väg att gå för att få dom dömda.. chansen är minimal att dem blir dömda !
och sen ang våltäkten osv så får du jätte gärna komma med bevis när det gäller en sådan sak.. sluta sitta å kasta falsk fakta runt er..
Har ni en jävla fråga så skriv till mig istället för att kasta FALSK skit i runt min döda lillebror!!!!!!!!!!
min mor ska inte behöva gå runt å höra falska anklagelser! det är såå jävla äckligt av alla att hålla på så!
Citera
2018-03-05, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dounut
Det har inget med förlåtelse att göra!!
det handlar om att dem är anhöriga till MÖRDAREN och därför är det en otroligt svår väg att gå för att få dom dömda.. chansen är minimal att dem blir dömda !
och sen ang våltäkten osv så får du jätte gärna komma med bevis när det gäller en sådan sak.. sluta sitta å kasta falsk fakta runt er..
Har ni en jävla fråga så skriv till mig istället för att kasta FALSK skit i runt min döda lillebror!!!!!!!!!!
min mor ska inte behöva gå runt å höra falska anklagelser! det är såå jävla äckligt av alla att hålla på så!

Visst är det hemskt att din bror är död och inget han förtjänar.
Men kaj du inte se det som att det finns fler offer. än bara han i denna historia.

Om han har utpressat tjejer på nakenbilder och betett sig illa. Kan du inte tycka synd om de tjejerna?
Hade du gillat om du eller dina barn hade blivit utsatta för det som din bror verkar ha utsatt andra för?

Nu var det så länge sen jag skrev inlägget så allt är inte tydligt i minnet. Men här var det ju rätt bred bevisning på att han inte var en så angenäm person och utsatte sin omgivning för brott.

Jag hoppas du får hjälp att prata om det hära och bearbeta känslorna på ett riktigt sätt istället för att tro att han var ett helgon.

Din bror var en dömd brottsling med trasiga hemförhållanden.
Återigen. inget man förtjänar att dö för. Men det finns många fler dimensioner i denna historia än "stackarn blev bara helt omotiverat dödsmördad...".

(I min värld är man ett avskum om man slår kvinnor... Oavsett hur synd det är om en annars.)
Senast redigerad av Appendix 2018-03-05 kl. 20:34.
Citera
2018-03-06, 00:00
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dounut
förfan sluta anklaga någon för våldtäkt.. jag har en fråga till dig?
om du hade blivit våldtagen av någon hade du sedan skrivit å frågat den personen om den har en telefon att låna ut eller om den ville ses?

Skaffa RIKTIG fakta innan ni börjar snacka skit!!!

Vad fan vill du? Har JAG anklagat någon för våldtäkt? Det är väl för sjutton GM:s syster som gjort det. Ta ut dina aggressioner på de som verkligen spred det ryktet istället din snorunge!
Citera
2018-03-06, 10:07
Medlem
Att kräva ursäkt av de som skriver skit på Nätet är dömt att misslyckas. Alla som skriver det som är sant blir ju påhoppade.Vare sig man är offer eller krimininell. Men en del lär sig tydligen aldrig,eller också blir de gamla, när förståndet hinner ikapp dem. Tycker man ska inte försöka dölja vem man är bakom konstiga medd. Det lyser igenom..😹
Citera
2018-05-01, 14:15
Medlem
Gaupes avatar
Jävla surt att bli nedgolad av sin syrra. Varför berättade hon?
Citera
2018-05-01, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
Jävla surt att bli nedgolad av sin syrra. Varför berättade hon?
Jag gissar att det kan vara så att hon har ryggrad, och kan skilja på vad som är rätt och fel.
Citera