Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-07, 07:17
  #253
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=DUgxKCGv6tI

The Flash Season 2 Episode 1 - TOP 10 WTF and Easter Eggs
Citera
2015-10-07, 21:44
  #254
Medlem
Captinheros avatar
Klar godkänd start på säsong , kan att några nya karaktärer kommer introduceras i snar framtid. Spolade fram på några av det cheesy moments orkar inte med sådant. Men överlag så var säsongsstarten helt klart godkänd. Kul att Edge från WWE spelade skurk i avsnittet. Kände inte igen honom faktiskt. Ska bli spännande att se utvecklingen.
Citera
2015-10-11, 21:00
  #255
Medlem
santacls avatar
The Flash Season 2 - New York Comic-Con Trailer (HD)

https://www.youtube.com/watch?v=UMRBs0-OXCA
Citera
2015-10-21, 07:39
  #256
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=kMJnvvRiHx0

The Flash Season 2 Episode 3 - TOP 5 WTF and Easter Eggs
Citera
2015-10-24, 10:24
  #257
Medlem
santacls avatar
https://www.youtube.com/watch?v=wez0-0RTMj8

The Flash Season 2 Episode 4 Firestorm Trailer Breakdown and Grodd Returns
Citera
2015-10-28, 14:33
  #258
Medlem
Captinheros avatar
Riktigt bra säsongs start för flash. De kör på med en riktig väl utförd story. Gillar verkligen de nya karaktärerna samt handlingen. Känns verkligen som denna säsong kommer bli en succé. Senaste avsnittet var en av de mest välgjorda. Riktigt grymt är detta!
Citera
2015-11-14, 19:44
  #259
Medlem
Sameshs avatar
The Flash är riktigt bra just nu, man längtar efter varje avsnitt och det känns som att man har lagt ribban väldigt högt denna säsong. Zoom är ju en spännande skurk också som känns betydligt tuffare och elakare än reverse flash från förra säsongen. Har ni några funderingar på vem Zoom är?, själv så tror jag att det är

Med det sagt så kan man tyvärr inte säga att Arrow är lika underhållande, känns väldigt seg just nu och tramsig.
Citera
2015-11-15, 22:56
  #260
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
The Flash är riktigt bra just nu, man längtar efter varje avsnitt och det känns som att man har lagt ribban väldigt högt denna säsong. Zoom är ju en spännande skurk också som känns betydligt tuffare och elakare än reverse flash från förra säsongen. Har ni några funderingar på vem Zoom är?, själv så tror jag att det är

Med det sagt så kan man tyvärr inte säga att Arrow är lika underhållande, känns väldigt seg just nu och tramsig.
Skulle vara porrigt om det vore Barry
Citera
2015-11-16, 10:29
  #261
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samesh
The Flash är riktigt bra just nu, man längtar efter varje avsnitt och det känns som att man har lagt ribban väldigt högt denna säsong. Zoom är ju en spännande skurk också som känns betydligt tuffare och elakare än reverse flash från förra säsongen. Har ni några funderingar på vem Zoom är?, själv så tror jag att det är

Med det sagt så kan man tyvärr inte säga att Arrow är lika underhållande, känns väldigt seg just nu och tramsig.


Du vet om att detta är baserat på en "comic book" right?
Även om bakgrundsstoryn inte är en exakt kopia av hur det berättas i serietidningen så används samma namn, Professor Zoom är en välkänd skurk till Flash, går att argumentera att det är hans ärkerival antar jag så "vem han är" är ingen hemlighet direkt.

Nu kan det j vara så att jag är värsta nörden som läste Flash som tonåring men din fråga går att Jämföra med någon som har sett första filmen i Sagon om Ringen Triologin och sen skriver på FB:


" Tror du Aragorn, Gimli och Legolas kommer hitta Hobbitarna i tid????"
Citera
2015-11-16, 13:07
  #262
Medlem
sheldor4599s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falsare
Du vet om att detta är baserat på en "comic book" right?
Även om bakgrundsstoryn inte är en exakt kopia av hur det berättas i serietidningen så används samma namn, Professor Zoom är en välkänd skurk till Flash, går att argumentera att det är hans ärkerival antar jag så "vem han är" är ingen hemlighet direkt.

Nu kan det j vara så att jag är värsta nörden som läste Flash som tonåring men din fråga går att Jämföra med någon som har sett första filmen i Sagon om Ringen Triologin och sen skriver på FB:


" Tror du Aragorn, Gimli och Legolas kommer hitta Hobbitarna i tid????"
Har personen i fråga inte läst serietidningarna så är det en högst relevant fråga, och även om man vet vem Zoom är i serierna så finns det ju ingen garanti att det är samma person i tv-serien.

Citera
2015-11-16, 23:07
  #263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheldor4599
Inte jag som skrev, ville bara påpeka att det inte var spoilat

Här kommer däremot en väldigt bra gissning vem som verkligen är Zoom

Citera
2015-11-17, 01:33
  #264
Medlem
Kan säga att jag blir enormt besviken om det är någon de känner. Är det något fel med att introducera en ny karaktär?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback