Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-05-10, 02:51
  #13
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneWayTicket
"Tömt" har jag ju såklart inte gjort, men sen får ju återdoseringar sämre och sämre effekt ju mer man tagit och jag kan ju gissa att en överdos påskyndar den processen rätt rejält (?)

Och visst vet man väl dosering normalt sett, förstod inte heller riktigt förr hur man ODar. Men då var man ju inne i ett aktivt bruk/missbruk och kände sig själv och sina gränser på ett annat sätt. Men nu när jag inte tagit nån stimulant på över tre år, brukar pressa gränserna varje gång jag tar droger och dessutom fick tag på bättre grejer än jag är van vid så blev det helt plötsligt fan så lätt att få lite för mycket

On-T: Slog precis i mig resten och det gick bra. Blev inte så mycket mer effekt, men jag känner mig iaf "normal" (för omständigheterna) och sitter med en polare som kan hålla ögonen på mig med

Men får vara färdigt med tjack för inatt, vänta några timmar och ta lite sub + brass

Låter bra det! Fick själv tjack idag av bra kvalité. Men tyvärr så sabbade jag allt då jag tog en xanor innan tjacket... Så tjacket är i princip verkningslöst. Så jag slog i mig lite sub ist
Citera
2014-05-10, 02:59
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Låter bra det! Fick själv tjack idag av bra kvalité. Men tyvärr så sabbade jag allt då jag tog en xanor innan tjacket... Så tjacket är i princip verkningslöst. Så jag slog i mig lite sub ist

Gick nog lite för snabbt och blev lite bakvänd ordning där va först tjack och SEN flödder, inte tvärtom Men gött att du hade sub då iaf, det finns inte många dagar som inte kan räddas snabbt och effektivt av en rejäl panna subutex (om man inte som jag har massa tolerans då -.-)
Citera
2014-05-10, 03:02
  #15
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneWayTicket
Gick nog lite för snabbt och blev lite bakvänd ordning där va först tjack och SEN flödder, inte tvärtom Men gött att du hade sub iaf, det finns inte många dagar som inte kan räddas snabbt och effektivt av en rejäl panna subutex

Haha jajemen. Förväntade mig dock inte en sån stark effekt av en KSALOL från Galenika, innehållandes 1mg Alprazolam. Hade lite hjärtklappning och ångest, så jag ville bara dämpa den lite. Men jag blev ju nästan flöddrig, haha.. Knäsvag osv..
Citera
2014-11-30, 10:18
  #16
Medlem
Jag har också börjat få tag på renare tjack, skit skönt rus, inge jätte svettningar om jag inte snurrarrunt i hallen med vinterjackan och letar efter nycklarna 5 min.

Hursom, jag villl att det kickar så jag blir sängliggande 10 min och bara älskar gasen som flyter i luften och att få kuken sugen direkt för man blir så på.

vad ska jag ha då?
Kåt vill jag bara bli ibland men skjutsen vill jag ha jämt.

Har dextro det är et enda jag har hemma men vet inte mängdr och sånt.
Körde 10 år,la ner 6-7år och nu orkar jag inte leva ett värdelöst liv längre så började för en vecka sen igen men saknar skjutsen¨.
Hört sprit ska sjutsa som fan men är det bara ett par droppar i lösningen då eller nån kemisk process man måste kunna?

tacksam för snabbt svar, vattnet kokar nu.
Citera
2017-03-08, 21:07
  #17
Avstängd
speedballens avatar
Bumpar med den bästa kicken, dextropur har jag.

Både 3ml smal pump som går in snabbt och en 5ml pump med kort orange nål.
Citera
2017-03-08, 22:52
  #18
Medlem
strezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
Bumpar med den bästa kicken, dextropur har jag.

Både 3ml smal pump som går in snabbt och en 5ml pump med kort orange nål.

Dextropur is da bomb !
Citera
2017-03-08, 23:19
  #19
Avstängd
speedballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strez
Dextropur is da bomb !

Haha, ja det verkar vara det. Tycker itne jag känner någon skillnad, och vet inte om det där är någon slags myt eller så, sen så har jag ingen våg så vet inte hur mycket jag skall ta.

Finns det folk som känner skillnad ärligt talat? På koffazon kan jag tänka mig med dextropur/dextrosol... Hmm, ENORMT liten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback