Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2019-08-15, 17:12
  #85
Medlem
Prata med en präst.
Citera
2019-08-15, 20:53
  #86
Medlem
Dinkeydonks avatar
Är konstigt att onda väsen faktiskt hemsöker dig.

Du måste ha gjort din pappa väldigt väldigt illa.


Onda väsen dyker bara på onda goda.


Onda väsen gillar så klart att dyka på vem som helst, men att din pappa inte beskyddade dig. Betyder att du måste se en högre kraft som beskyddare.
Citera
2019-08-15, 21:30
  #87
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinkeydonk
Är konstigt att onda väsen faktiskt hemsöker dig.

Varför skriver du det?

Har du aldrig varit med i svängen?
Citera
2019-08-16, 12:38
  #88
Medlem
Ebetyls avatar
Det hjälper om man säger "jesus" eller "mamma"
hade mysigt en dag i skärselden så var det en jävla röst som råkade säga mamma då gick det över :c
nästa gång ska jag pröva "sluta skvalphjärna".
__________________
Senast redigerad av Ebetyl 2019-08-16 kl. 12:40.
Citera
2019-08-16, 13:45
  #89
Medlem
Dinkeydonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Varför skriver du det?

Har du aldrig varit med i svängen?

För att hur onda just blev onda är ett mysterium för mig.
Citera
2019-08-17, 13:27
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinkeydonk
För att hur onda just blev onda är ett mysterium för mig.

De onda blev onda därför att deras natur förde dem dit i opposition mot vad som brukar benämnas som gott.
Jämför Lilith och Eva.
Citera
2019-08-17, 16:03
  #91
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-P-I
De onda blev onda därför att deras natur förde dem dit i opposition mot vad som brukar benämnas som gott.
Jämför Lilith och Eva.

Tack.

Ibland undrar om inte har närmare till Djävulen.
Citera
2019-08-17, 17:14
  #92
Medlem
TS troll
Citera
2019-12-10, 14:42
  #93
Medlem
Här är blogg som verkar handla om hur man blir av med onda andar som man fått på sig.

https://spiritualpossession.home.blog/

Kanske kan vara värt att kolla in om man nu på allvar tror sig ha den sortens problem.
Citera
2019-12-18, 12:19
  #94
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
På sin dödsbädd satte min far en förbannelse på mig. Jag vari hos honom vid dödsögonblicket förr att ge honom förlåtelse för att han brustit i förmågan att vara en god fader för mig.

Han sade: "Jag skäms för att du är min avkomma. Från idag är Satan din följeslagare, han ska vandra med dig i livet. Efter döden ska du brinna hos honom i brand av svavel. Din kropp ska plågas av eldens smärta. För din syn ska du se de vidrigaste av syner. Ansikten vanställda av blankvapen. Kroppar förvridna och tilltygade.

Sedan jag fick förbannelsen har demoner från Satan härjat i mig. Demonerna ger mig smärta...orkar ej mera...kan nån driva ut mina andar? Finns någon här som fått sina förbannelser hävda...hjälp...demonerna och andarna gör mig ont. Min far vill mig illa. Satan har han satt till hjälp.
Trösta dig med en sak, din far kommer aldrig över till andra sidan innan du förlåtit honom, och om du inte förlåter honom, kommer han aldrig igenom.
Citera
2019-12-20, 16:47
  #95
Medlem
Rodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
På sin dödsbädd satte min far en förbannelse på mig. Jag vari hos honom vid dödsögonblicket förr att ge honom förlåtelse för att han brustit i förmågan att vara en god fader för mig.

Han sade: "Jag skäms för att du är min avkomma. Från idag är Satan din följeslagare, han ska vandra med dig i livet. Efter döden ska du brinna hos honom i brand av svavel. Din kropp ska plågas av eldens smärta. För din syn ska du se de vidrigaste av syner. Ansikten vanställda av blankvapen. Kroppar förvridna och tilltygade.

Sedan jag fick förbannelsen har demoner från Satan härjat i mig. Demonerna ger mig smärta...orkar ej mera...kan nån driva ut mina andar? Finns någon här som fått sina förbannelser hävda...hjälp...demonerna och andarna gör mig ont. Min far vill mig illa. Satan har han satt till hjälp.
Motsats till placeboeffekt är noceboeffekt. Det är vad du drabbats av. Strunta helt i din fars ord. Det är bara en negativ noceboeffekt. Att tro att något ont råder pga att någon störd person har uttalat något över en. Lev ditt liv och klipp banden till din fars ord. Så ska du se att det blir bättre.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback