Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-05-08, 21:30
  #1
Medlem
blodigdiarres avatar
På sin dödsbädd satte min far en förbannelse på mig. Jag vari hos honom vid dödsögonblicket förr att ge honom förlåtelse för att han brustit i förmågan att vara en god fader för mig.

Han sade: "Jag skäms för att du är min avkomma. Från idag är Satan din följeslagare, han ska vandra med dig i livet. Efter döden ska du brinna hos honom i brand av svavel. Din kropp ska plågas av eldens smärta. För din syn ska du se de vidrigaste av syner. Ansikten vanställda av blankvapen. Kroppar förvridna och tilltygade.

Sedan jag fick förbannelsen har demoner från Satan härjat i mig. Demonerna ger mig smärta...orkar ej mera...kan nån driva ut mina andar? Finns någon här som fått sina förbannelser hävda...hjälp...demonerna och andarna gör mig ont. Min far vill mig illa. Satan har han satt till hjälp.
Citera
2014-05-08, 21:40
  #2
Medlem
Har dom någonsin gjort dig något ont
Citera
2014-05-08, 21:40
  #3
Medlem
Precisera
Citera
2014-05-08, 21:52
  #4
Medlem
Twonkovs avatar
På vilket sätt ger dem dig smärta?
Citera
2014-05-08, 22:03
  #5
Medlem
blodigdiarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twonkov
På vilket sätt ger dem dig smärta?

De liksom knyter ihop mig i musklerna så de stramar och spänns. De gör det på natten. Jag vaknar av det. Det gör ont. De knyter ihop hårdare. Jag försöker att inte visa hur ont det gör för då gör de mig riktigt illa. Då kan de gå ner i luftstrupen och täppa för så jag inte får luft. Ögonblicket innan jag svimmar så släpper de greppet så jag kan andas. Men då skrattar de åt mig. De skrattar det hemska skrattet. Be till Gud att du aldrig ska behöva höra det. Det låter så fasansfullt.

Men ibland kastar de omkull mig också. De knuffar hårt så jag ramlar med ansiktet före i marken. En gång slog en demon mig i nacken så att ansiktet slog i en hård kant i bokhyllan, bröt näsbenet. De gör andra saker också.
Citera
2014-05-08, 22:09
  #6
Medlem
Låter som excorsism skulle vara nåt
Har varit med på en
Hon känner sig fri från de onda demonerna nu
Finns ju goda demoner som antagligen kommer finnas kvar, men inget farligt
Citera
2014-05-08, 22:10
  #7
Medlem
Om!! Nu excorsismen funkar
Citera
2014-05-08, 22:11
  #8
Medlem
rockandrollas avatar
Var precis ett program om exorcism på fyran du råkade inte se det?
Annars rekommenderar jag dig att kontakta dem, verkade jätteduktiga på det där med
andeutdrivning.


Tonårsexorcisterna



Annars kan säkert den HÄR sidan hjälpa dig sen kan du skratta dig lycklig
åt att det bara är demoner, hela mitt liv är utdömt.
Citera
2014-05-08, 22:53
  #9
Medlem
blodigdiarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockandrolla
Var precis ett program om exorcism på fyran du råkade inte se det?
Annars rekommenderar jag dig att kontakta dem, verkade jätteduktiga på det där med
andeutdrivning.


Tonårsexorcisterna



Annars kan säkert den HÄR sidan hjälpa dig sen kan du skratta dig lycklig
åt att det bara är demoner, hela mitt liv är utdömt.

Är rädd att det ska gå fel...Demonerna ägs av Satan och när han blir förtörnad kan bli ännu värre. Jag måste få bort Satan helt direkt. När jag upptänder Satans vrede så måste Gud vara mig behjälplig så att han blir Satan övermäktig.

Gud kanske har glömt mig..eller kanske tycker att jag ska till Helvetet för att jag varit en ond människa. Ett vidrigt kryp som gör människor illa. Sådan vill jag inte vara, men jag lämnar smärta och rädsla där varit..Hjälp mig...är så rädd...jag vill göra det som gör Herren förnöjsam och glädjefylld. Men jag är ond...
Citera
2014-05-08, 23:02
  #10
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
Är rädd att det ska gå fel...Demonerna ägs av Satan och när han blir förtörnad kan bli ännu värre. Jag måste få bort Satan helt direkt. När jag upptänder Satans vrede så måste Gud vara mig behjälplig så att han blir Satan övermäktig.

Gud kanske har glömt mig..eller kanske tycker att jag ska till Helvetet för att jag varit en ond människa. Ett vidrigt kryp som gör människor illa. Sådan vill jag inte vara, men jag lämnar smärta och rädsla där varit..Hjälp mig...är så rädd...jag vill göra det som gör Herren förnöjsam och glädjefylld. Men jag är ond...


Man behöver inte vara ond för att bli straffad av Gud, vad han har emot mig vet jag inte men nåt är det...Hur yttrar sig demonernas härjningar inom dig och vad är du rädd att de ska göra med dig? få dig att begå brott mot andra människor eller ge sig på dit psykiska välbefinnande?
Citera
2014-05-08, 23:19
  #11
Medlem
Ulvinnans avatar
Onda eller goda...Gud eller Satan...vad säger dina demoner till dig???
Det finns inget ont i en demon...det är hur man tolkar budskapen dom ger ...om du vill vara ond så tolkar du demonerna som onda...vad vill demonerna dig???
Citera
2014-05-08, 23:31
  #12
Medlem
blodigdiarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulvinnan
Onda eller goda...Gud eller Satan...vad säger dina demoner till dig???
Det finns inget ont i en demon...det är hur man tolkar budskapen dom ger ...om du vill vara ond så tolkar du demonerna som onda...vad vill demonerna dig???

Alla demoner är onda. Och alla andar. Förutom Guds ande. Jag vill inte vara ond. Men min far dömde mig att vara evigt förtappad och att efter döden sona mina brott i den eviga elden.

Jag vill få Guds förlåtelse, men Satans andar och demoner gör mig oåtkomlig för Herrens välsignelse och förlårtelse.

Andeutdrivning gör mig rädd...det låter så farligt...kanske kan jag få syndernas förlåtelse om jag köper ett avlatsbrev?Men då vill jag veta att den jag köper avlatsbrevet av driver ut Satan ur mig för gott. Var kan jag köpa ett sådant brev?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback