2014-05-07, 19:04
Medlem
Hejsan, köpte nydligen denna http://www.elcigg.se/elcigg-spinner-...0ml-p-579.html

elcigg Spinner 1300, select, +10ml
- Cleromizer: IClear 16 dual-coil

Fungerade bra först, sedan tog batteriet slut och jag laddade den 6-7timmar och då lyste lampan grönt och jag tog då bort batteriet och testade, fungerade fortfarande bra.

Sen efter några timmar skulle jag köra på igen, då blinkar bara lampan på batteriet som att det är urladdat såfort jag trycker på det, och har testat att ladda några timmar men ingen skillnad.

TLDR;

Spinner 1300Mah batteriet säger att den har fullt batteri när den är kopplad i laddaren, men fungerar ej och ger samma tecken som att den vore urladdad.

Någon som vet hur det kan fixas? Eller bara att skicka tillbaks?
Citera
2014-05-09, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anksoppa
Hejsan, köpte nydligen denna http://www.elcigg.se/elcigg-spinner-...0ml-p-579.html

elcigg Spinner 1300, select, +10ml
- Cleromizer: IClear 16 dual-coil

Fungerade bra först, sedan tog batteriet slut och jag laddade den 6-7timmar och då lyste lampan grönt och jag tog då bort batteriet och testade, fungerade fortfarande bra.

Sen efter några timmar skulle jag köra på igen, då blinkar bara lampan på batteriet som att det är urladdat såfort jag trycker på det, och har testat att ladda några timmar men ingen skillnad.

TLDR;

Spinner 1300Mah batteriet säger att den har fullt batteri när den är kopplad i laddaren, men fungerar ej och ger samma tecken som att den vore urladdad.

Någon som vet hur det kan fixas? Eller bara att skicka tillbaks?

låter som ett batteri som ett trasigt batteri!
Citera
2014-05-09, 14:52
Medlem
Jag tror problemet kan vara din iclear, antingen kortslutning i spolen eller dålig kontakt med batteriet.
Citera
2014-05-09, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miel
Jag tror problemet kan vara din iclear, antingen kortslutning i spolen eller dålig kontakt med batteriet.
Men varför skulle batterilampan blinka då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in