Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2014-05-11, 21:54
  #61
Medlem
Herr /

Det bästa du kan göra är att ignorera Snakeplissken.

Det måste man ha lärt sig nu vid det här forumet - ignorera och scrolla bara förbi vad hen än skriver.

Det är bara ett troll som tar upp tid. Ignorera helt bara, det har alla lärt sig vid det här laget.
Citera
2014-05-11, 23:37
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annish89
Herr /

Det bästa du kan göra är att ignorera Snakeplissken.

Det måste man ha lärt sig nu vid det här forumet - ignorera och scrolla bara förbi vad hen än skriver.

Det är bara ett troll som tar upp tid. Ignorera helt bara, det har alla lärt sig vid det här laget.

Jag har satt honom på ignore nu. Det finns bra användare på forumet som är emot det jag och andra säger. Exempelvis ElexirRasmus som har ifrågasatt mig många gånger men läst mig generöst. Det går att diskutera med honom. Jag vill ju ha att man samarbetar, att man visar var man har fel på riktigt istället för en pseudodiskussion där man säger att mina åsikter är fel men felrepresenterar dem. Då har man inte på riktigt motbevisat mig och mina åsikter och varken jag eller motparten kommer egentligen någonstans. Sedan bemöter man ändå aldrig de viktigaste punkterna i det jag säger. Jag vill ju jättegärna få en kommentar på förhållandet ERT och EU, men det ignoreras hela tiden. Det är tidsödande, precis som du säger, och styr bort diskussionen från de relevanta frågor som bör diskuteras.

Måste tillägga också att det är svårt att bibehålla sin egen nivå och standard på sina inlägg när den dras ner av motparten hela tiden. Det är drygt i längden och gynnar ingen.
__________________
Senast redigerad av HerrWarum 2014-05-11 kl. 23:42.
Citera
2014-05-30, 22:47
  #63
Medlem
Bilderberger ska få muslimer att integrera sig i västvärlden för att dessa senare ska integrera sina egna. Det är orsaken. Tyvärr, är det vi vanliga Europeér som i slutänden blir drabbade.
Citera
2014-05-31, 23:42
  #64
Medlem
Huruvida personer eller grupper, som agerar i rampljuset, är emot den rådande ordningen är svårt att avgöra. För alla har de Lucifer att tacka för vinklingen av strålkastaren. Det är få aktörer på den etablerade arenan som är fria att vädra sina tankar och åsikter utan allvarliga konsekvenser. I min mening har Sverigedemokraterna blivit tilldelade rollen som clowner, vars uppgift är att underhålla och uppröra det svenska folket samt hålla våran uppmärksamhet borta ifrån de andra partiernas assimilation till de "nya världsvärdena".

Sanningen är farlig, men den är det enda som befriar en (ifrån misstankar).

Kolla in den här snubben som säger sig vara den ENDA som spyr ut allt: https://www.facebook.com/donald.marshall.148
Citera
2018-09-19, 06:28
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svintot
Joo jag har funderat på det om att Sverigedemokraterna jobbar emot bilderberggruppens agenda, med tanke på allt detta mediahagel mot SD och så vidare. Kan det ha en djupare betydelse, en sanning bakom illusionen vad som egentligen ligger till anledning till att de verkar motbromsar SD så mycket? Jag menar om man kollar på löfvens och reinfeldts partiprogram så börjar de se läskigt lika ut, och båda 2 har knytningar till bilderberggruppen och de kanske båda två egentligen jobbar mot wallenbergfamiljen, samt bilderberggruppens intressen och struntar i sverige?

detta med den nya världsordningen och grejer. Ena hela europa under en fana, samt detta med denna Rasism kanske bara är ett såkallat "Mind Control" vapen för att få folket distraherade bort från vad som egentligen pågår och vända folket emot varandra?

jag är inte så bra på att förklara, men hoppas ni förstår helheten av det jag menar så får ni gärna diskutera detta vidare
Visst är det så. Ingen slump att media och politiker är emot SD. Deras hat är så oproportionerligt. Bara för att de flesta svenskar inte vill ha hit hela världen till lilla Sverige så är man plötsligt rasist. Otroligt kränkande... När det gäller Bilderberger så minns jag att Löfven hade en ganska negativ inställning till invandring. Men så fort han kommit hem från Bilderbergermötet så var han som förbytt! Plötsligt började han gagga om ”Allah ska med” osv. När den stora flyktingvågen kom 2015 låtsades han var hjälplös och aningslös och hade ingen aaaaaaning att det skulle komma så många. Helt otroligt att folk går på lögnerna ifrån Rödgröna och Alliansen. Helt otroligt att folk röstar på dom fast de har samma sorts politik och inte för en sekund ämnar minska invandringen. Helt otroligt att folk köper deras valfläsk gång på gång.....
Citera
2018-10-11, 17:42
  #66
Medlem
Nej. Sverigedemokraterna var förut Sveriges enda opposition mot globalisterna, men idag är de kontrollerad opposition som framställs som mycket radikalare än vad de egentligen är. Numera är det främst Alternativ för Sverige som utgör den svenska fronten mot Bilderberggruppen.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback