Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-05-07, 04:34
  #1
Medlem
Joo jag har funderat på det om att Sverigedemokraterna jobbar emot bilderberggruppens agenda, med tanke på allt detta mediahagel mot SD och så vidare. Kan det ha en djupare betydelse, en sanning bakom illusionen vad som egentligen ligger till anledning till att de verkar motbromsar SD så mycket? Jag menar om man kollar på löfvens och reinfeldts partiprogram så börjar de se läskigt lika ut, och båda 2 har knytningar till bilderberggruppen och de kanske båda två egentligen jobbar mot wallenbergfamiljen, samt bilderberggruppens intressen och struntar i sverige?

detta med den nya världsordningen och grejer. Ena hela europa under en fana, samt detta med denna Rasism kanske bara är ett såkallat "Mind Control" vapen för att få folket distraherade bort från vad som egentligen pågår och vända folket emot varandra?

jag är inte så bra på att förklara, men hoppas ni förstår helheten av det jag menar så får ni gärna diskutera detta vidare
Citera
2014-05-07, 04:38
  #2
Medlem
Visst många anser kanske att rasism är ett stort diskussionsämne idag, det förnekar jag inte. Men om dessa stämmer har vi inte större hot att bry oss om än rasism?

Vad tror ni? tror ni de är rasister rakt igenom som alla jag mött påstår att de är? eller är det bara en illusion?
Citera
2014-05-07, 04:50
  #3
Medlem
Maymons avatar
Jaha ja, nej nej det finns alltså ingen ny världsordning, och den är definitivt inte ny.
Citera
2014-05-07, 04:59
  #4
Medlem
jag menar inte den nya världsregering

let me rephrase: jag menar mer sveriges indragning i den förenta EU-nation som maktfolket idag verkar vilja få igenom inom en snar framtid
Citera
2014-05-07, 06:34
  #5
Medlem
en sak till också, https://www.youtube.com/watch?v=ZP7yN02bsmQ kolla den

samt att jacob wallenberg himself hade varnat för Sverigedemokraterna, som om han vore livrädd för att de skulle komma till makten och störta han och hans högt uppsatta kumpaners planer.
jacob wallenberg sitter också i styrelsekommiteen i bilderberggruppen.

och jag tror han är orolig över att störra planer i rörelse skulle gå i kras än att ett par "rasister" ska sitta i riksdagen om ni vet vad jag menar

ni kan googla detta själva

en teori är ju som sagt att både moderaterna samt socialdemokraterna arbetar för bilderberggruppens intressen. De båda ignorerar uppenbarligen massinvandringsfrågan då forskare står och viftar framför deras ögon med studier och påstår att massinvandring inte lönar sig ekonomiskt på något plan alls. Detta kan vara deras plan till succesivt röra sig mot en EU-förening genom Lönedumpning av landet.
__________________
Senast redigerad av Svintot 2014-05-07 kl. 06:47.
Citera
2014-05-07, 15:38
  #6
Medlem
Maymons avatar
Ja nej jag vet inte.. Du får nog fortsätta att diskutera med dig själv i din egna tråd..
Citera
2014-05-07, 15:40
  #7
Medlem
100x234s avatar
Alla partier i riksdagen går mot deras agenda. Kanske sverigedemokraterna vill stoppa invandringen och gå ut ur EU men dem vill fortfarande ha ett kontrollsamhälle.
Citera
2014-05-08, 17:26
  #8
Medlem
Var och lyssnade på Jimmie Åkesson nyss i Södertälje.
SD är starkt emot EU som en enda stat alltså är SD emot en "NWO".

Åkesson talade även om att han vill inrätta ett nytt val vad gäller om Sverige ska stanna kvar eller gå ut ur EU.

Här pratar Åkesson lite om de i riksdagen
https://www.youtube.com/watch?v=Raa4phbDr8k#t=70

Att rösta på SD i EU-valet är det minsta och bästa vi kan göra, vi står nog rätt så maktlösa ändå när det gäller en New World Order.
__________________
Senast redigerad av El0l 2014-05-08 kl. 17:31.
Citera
2014-05-09, 09:28
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El0l
Att rösta på SD i EU-valet är det minsta och bästa vi kan göra, vi står nog rätt så maktlösa ändå när det gäller en New World Order.

Det är såna där tankegångar vi måste slå ifrån oss. Uppvaknanden tar tid, men om det inte sker kan det sluta väldigt illa. Sprid vidare det ni vet och uppmuntra folk att bekämpa centralisering av makt. Det är totalt absurt att vi har 7 miljarder på denna planeten men att ett löjligt litet antal kämpar hårt för att centralisera makten ytterligare. Detta måste bekämpas till varje pris, vi kan inte acceptera det!

Ens om man totalt ignorerar all information om konspirationer* som finns så är vi inte långt ifrån att ha en världsregering idag. Skulle en sådan sättas på plats finns det alla ingredienser för att en eller flera makthungriga psykopater skulle vilja ta över. I såna fall vore vi körda allihop.

* T.ex. George H W Bushs fras "And now for our fifth objective: a new world order". Man kan fråga sig vilka de andra målen var och varför såna uppgörelser inte nått offentligheten...
Citera
2014-05-09, 10:36
  #10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yegori
....

* T.ex. George H W Bushs fras "And now for our fifth objective: a new world order". Man kan fråga sig vilka de andra målen var och varför såna uppgörelser inte nått offentligheten...

Du "råkade" klippa av citatet lite tror jag... Det handlade om att länder måste samarbeta för att slippa kriga hela tiden...

Out of these troubled times, our fifth objective -- a new world order -- can emerge: a new era, freer from the threat of terror, stronger in the pursuit of justice, and more secure in the quest for peace. An era in which the nations of the world, east and west, north and south, can prosper and live in harmony.

Här har du hela talet, så kan du även se de andra fyra målen som du verkar så rädd för:
http://bushlibrary.tamu.edu/research...r=1990&month=9
Citera
2014-05-09, 19:15
  #11
Medlem
Skit samma vad man kallar det. Illuminati, New World Order, etc. Det är väl solklart att Wallenberg har samma intressen som Koch? De har också mer makt än vanliga människor. De är som superskurkar i serietidningarna i hur mycket större utrymme och makt de har än simpla människor utan superkrafter. Superkraften kan du mäta i kapital. Sedan träffas de i olika sammanhang och diskuterar och planerar hur de kan förändra världen i önskvärd riktning. Eftersom den nya högern inte kommer top down utan är mer populistiskt och en reaktion på deras politik tycker de såklart inte om dem.

Tror man inte att det är så vet jag inte vad man ska säga.

Edit: Det har ju till och med gått på SVT, kunskapskanalen, en dokumentär om lobbyism inom EU, om hur industriledarna i gemensam trupp tvingade europeiska topp-politiker att sätta igång EMU. Annars hade de sänt Europa i ett ekonomiskt moras. Det var hotet. De ritade upp hur det nya Europa skulle se ut, och så tvingades politikerna att genomföra det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Europea...Industrialists

Finns många andra sådana "runda bord".
__________________
Senast redigerad av HerrWarum 2014-05-09 kl. 19:26.
Citera
2014-05-09, 19:22
  #12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrWarum
Skit samma vad man kallar det. Illuminati, New World Order, etc. Det är väl solklart att Wallenberg har samma intressen som Koch? De har också mer makt än vanliga människor. De är som superskurkar i serietidningarna i hur mycket större utrymme och makt de har än simpla människor utan superkrafter. Superkraften kan du mäta i kapital. Sedan träffas de i olika sammanhang och diskuterar och planerar hur de kan förändra världen i önskvärd riktning. Eftersom den nya högern inte kommer top down utan är mer populistiskt och en reaktion på deras politik tycker de såklart inte om dem.

Tror man inte att det är så vet jag inte vad man ska säga.
Om Wallenberg verkligen hade så mycket makt och politiskt inflytande som du påstår så verkar det ju väldigt märkligt att de t.ex förlorar såna enorma summor som de gör i SAS. Varför har de under åren som gått pumpat in miljarder i ett bolag som uppenbarligen är dödsdömt (se t.ex nyheterna idag), de har förlorat enorma summor på något som borde vara ganska lätt att styra upp i deras bilderbergmöten där de tydligen bestämmer världens öde... Varför gör de så? Gillar de inte pengar FAST de är judar! Jättekonstigt...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback