Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-06, 20:59
  #1
Medlem
Sorry om det redan finns en tråd men jag hitta inte den, och hoppas att jag lagt denna i rätt del av forumet!

Ja som sagt, det ska då slås ett världsrekord i tv tittande. Det är 4 st som ska kolla 87 timmar utan att sova och dem ska glo hela serien 24.

En har redan gett upp.

Jag tror inte dem klarar det alls!

Vad tror ni?

Edit: Går självklart att se live på http://viaplay.se/worldrecord24

Edit2: This is no easy task. The four participants are only allowed to take a five minute break per hour. If you decide to try this at home we advice you make sure to get more sleep. Stay safe!
__________________
Senast redigerad av N3ss3 2014-05-06 kl. 22:15.
Citera
2014-05-06, 21:10
  #2
Medlem
zobs avatar
5 minuters regeln är satt av guinness world record efter att någon dog av att sitta för länge.
Rlenk på twitch har försökt slå det där fast genom att levla på wow. Vart små roligt då han började hallucinera

On-topic: Han till höger ser jäävligt trött ut. Halv ligger ner ibland :P
Citera
2014-05-06, 21:11
  #3
Medlem
Tegiss avatar
liten över en halv vecka låter knepigt om dom nu inte har varjehanda mediciner eller droger som hjälper till.
Citera
2014-05-06, 21:15
  #4
Medlem
är det Thobias från Paradise hotel i mitten?
Citera
2014-05-06, 21:17
  #5
Medlem
Finns det nå andra regler än at sova? annars känns ju som ett kaffe ala tjackrejs hade löst problemet galant. om man inte dör av tristress
Citera
2014-05-06, 21:17
  #6
Medlem
zobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegis
liten över en halv vecka låter knepigt om dom nu inte har varjehanda mediciner eller droger som hjälper till.

Jag har för mig att det står i reglerna att man får "spara" sina 5 minuter. Vilket betyder att du kan bygga upp en längre paus
Citera
2014-05-06, 21:24
  #7
Medlem
Tegiss avatar
So googlar man lite om värlsrekordet i om att vara vaken länge. Runt en vecka längre, hur fan kan det vara möjligt om det nu är sant.
Citera
2014-05-06, 21:25
  #8
Medlem
Kycklingmedcurrys avatar
Haha inte en chans att det går :P
Citera
2014-05-06, 21:25
  #9
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Detta är ett livsfarligt experiment. Får dom ingen sömn på så lång tid så tar hjärnan stryk.
Citera
2014-05-06, 21:29
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zob
5 minuters regeln är satt av guinness world record efter att någon dog av att sitta för länge.
Rlenk på twitch har försökt slå det där fast genom att levla på wow. Vart små roligt då han började hallucinera

On-topic: Han till höger ser jäävligt trött ut. Halv ligger ner ibland :P

Haha ja juste jag såg det lite! Kommer ihåg när han började spåra ur och skrek ORC ORCCCCC som en galning!
Citera
2014-05-06, 21:31
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martizio
är det Thobias från Paradise hotel i mitten?

Ja det är han, det va en tjej med därifrån också som lämnade vid 24 timmar, tror hon heter Aina eller något liknande.
Citera
2014-05-06, 21:32
  #12
Medlem
santacls avatar
Lagom less man måste vara på "24" efter 72 timmar i sträck.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback