• 1
  • 2
2014-05-06, 20:59
Bannlyst
Har hört nånstans att sluta runka ska vara som att sluta med heroin.
Citera
2014-05-06, 21:00
Medlem
Limekurts avatar
Tror lätt det är svårare att sluta röka. På en dag tänker man ju oftare på att ta en cigg än vad man går runt och tänker på att runka. Suget blir dessutom starkare och starkare för en rökare medans en runkare är inte direkt konstant kåt.
Citera
2014-05-06, 21:05
Medlem
Bacheelors avatar
Jag snusar och runkar.

Skulle nog inte kunna sluta runka, har försökt men då blir jag så jävla kåt och finns det då ingen kvinna i närheten så skulle jag kunna ge mig ut och böga på stan om det vill sig riktigt illa Vi killar är sjuka...

Slutar jag snusa ersätter jag det med mat och blir fet.

Nej på båda.

Edit: Svårast är nog att sluta runka.
Senast redigerad av Bacheelor 2014-05-06 kl. 21:18.
Citera
2014-05-06, 21:24
Medlem
Nikotinberoendet är en väldigt stark typ av beroende. I likhet med heroin faktiskt. Jag skulle tippa att det är svårare att sluta röka. Däremot är det nog lättare att motivera sig till att sluta röka, vilket troligen underlättar jämfört med att sluta runka, som kan tyckas tämligen meningslöst.
Citera
2014-05-07, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Nikotinberoendet är en väldigt stark typ av beroende. I likhet med heroin faktiskt. Jag skulle tippa att det är svårare att sluta röka. Däremot är det nog lättare att motivera sig till att sluta röka, vilket troligen underlättar jämfört med att sluta runka, som kan tyckas tämligen meningslöst.

Har hört nånstans att runka ska vara lika beroendeframkallande som kokain, undrar om den som sa så ens har provat kokain.
Citera
2014-05-07, 09:52
Medlem
En medelålders kronisk onanist som onanerat frekvent till hårdporr sedan valpåldern har nog svårare att sluta onanera än vad en nybliven feströkare i tonåren har att sluta röka. Men som vanligt finns det säkert individuella avvikelser - det ryms ju många människor i vår herres hage.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in