Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-06, 16:28
  #1
Medlem
tjena, nu är de så min flickvän vill köpa sig en laptop. Endast för surf, film och nå små spel, budgeten ligger på runt 4-6k. Tacksam för svar då jag inte är så särskillt insatt i laptops.
Mvh
Citera
2014-05-06, 16:29
  #2
Avstängd
GreenPeass avatar
Du behöver inte vara insatt beställ valfri laptop för 5k så kommer den dugga gott till syftet.
Citera
2014-05-06, 16:56
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenPeas
Du behöver inte vara insatt beställ valfri laptop för 5k så kommer den dugga gott till syftet.

aight, då får de bli så! tackar
Citera
2014-05-06, 16:58
  #4
Avstängd
GreenPeass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potpower
aight, då får de bli så! tackar

Har själv en Acer Aspire i den prisklassen, den funkar bra, finns även fina Samsungs i samma prisklass!
Citera
2014-05-06, 17:07
  #5
Medlem
EckiEckis avatar
Hårdvara - PC --> Köpråd - PC: Bärbart
/Moderator
Citera
2014-05-06, 17:41
  #6
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potpower
tjena, nu är de så min flickvän vill köpa sig en laptop. Endast för surf, film och nå små spel, budgeten ligger på runt 4-6k. Tacksam för svar då jag inte är så särskillt insatt i laptops.
Mvh

Är det någon speciellt märke/modell som ni är ute efter?
Citera
2014-05-06, 18:02
  #7
Avstängd
GreenPeass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Är det någon speciellt märke/modell som ni är ute efter?

Det var väl det som var frågan / trådstarten handlade om?
Citera
2014-05-06, 18:06
  #8
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenPeas
Det var väl det som var frågan / trådstarten handlade om?

Mja, vissa människor kanske vill har HP, vissa Dell, vissa Asus, etc etc. Andra kanske vill blanda märken.

Får man bara en fingervisning på något märke så blir det lättare hjälp.
Citera
2014-05-06, 18:12
  #9
Avstängd
GreenPeass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Mja, vissa människor kanske vill har HP, vissa Dell, vissa Asus, etc etc. Andra kanske vill blanda märken.

Får man bara en fingervisning på något märke så blir det lättare hjälp.

Jo så är det ju jag är lite av en Samsung-Fanboy men när jag ska köpa ny elektronik kikar jag på recensioner allting är ju så lätt idag när i princip varenda jäkla elektronisk produkt har minst en recension.
Citera
2014-05-07, 07:48
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Är det någon speciellt märke/modell som ni är ute efter?
jag personligen tycker om Asus, men som sagt min flickvän som är ute efter en dator och tänkte bara om nån VISSTE nån bra för ett bra pris, brukar ju kunna skilja en del inom datorer och dess märken.
Citera
2014-05-07, 10:22
  #11
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potpower
jag personligen tycker om Asus, men som sagt min flickvän som är ute efter en dator och tänkte bara om nån VISSTE nån bra för ett bra pris, brukar ju kunna skilja en del inom datorer och dess märken.

Dustin har fina kampanjpriser och man finner denna bärbara för en bra summa -> http://www.dustinhome.se/product/501...rtpage_datorer

Samt denna HP -> http://www.dustinhome.se/product/501...8p-4gb-memory/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback