Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-06, 13:06
  #13
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lecro
Dem kommer nog vänta ett bra tag innan dem släpper ett nytt GTA igen, för att Red dead redemption 2 håller på tillverkas!!!!!!!!

Beror väl på hur många anställda dom har. Enligt Wikipedia är det över 900 personer men det känns väl tveksamt.
2014-05-06, 13:06
  #14
Medlem
Wheeler88s avatar
Älskar sandbox spel och speciellt GTA. Men jag håller med dig att det inte var något nytt koncept, bara nya uppdrag, annan historia och bättre grafik.
2014-05-06, 13:07
  #15
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zob
HAH, nej som kommer inte att lägga ner. Spelet är inte ens ute på PC än så det finns fortfarande jobb att göra på 5:an. Bara för att du inte gillade det så betyder det inte att spelet var dåligt.


http://www.pocket-lint.com/news/1270...-million-units


Dom tjänar gaaaaanska bra på serien, finns ingen anledning att sluta nu

Jag total sågade inte spelet,men det levde inte upp till förväntningarna bara,visst dom mjölkar säkert ut en hel del cash på online.
2014-05-06, 13:10
  #16
Medlem
staticages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Älskar sandbox spel och speciellt GTA. Men jag håller med dig att det inte var något nytt koncept, bara nya uppdrag, annan historia och bättre grafik.

Precis det jag menar,jag är ett stort fan av gta,grejen är att jag fått mer känsla för karaktärerna i tidigare spel,och att i tidigare spel att man har fått jobba upp sej från noll,
2014-05-06, 13:13
  #17
Medlem
Själv skulle jag gärna vilja se en ny stad, gärna i Asien. Kanske Hong Kong?
2014-05-06, 13:15
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
"We've got about 45 years worth of ideas we want to do. We don't know what GTA VI will be, but we've got some ideas."
http://www.gamereactor.se/nyheter/12...a+p%E5+GTA+VI/
har vi tur blir det ett Vice City med tillhörande träskmarker.
2014-05-06, 13:15
  #19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Känns som det gta v kändes mer som en remake av san andreas,dom har liksom inte kommit med nått jätte nytt i dom två senaste spelen.
...Du måste skämta Det är inte i närheten av ett "remake" av San Andreas.
2014-05-06, 13:16
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biifukaree
Själv skulle jag gärna vilja se en ny stad, gärna i Asien. Kanske Hong Kong?
Har du hört talas om Sleeping Dogs?
2014-05-06, 13:21
  #21
Medlem
staticages avatar
En sak jag gillade med vice city och san andreas var att dom utspelade sej i en annan tid,och att man fick känslan av att befinna sej i 80 talet eller tidigt 90 tal.
2014-05-06, 13:33
  #22
Medlem
PUSClFERs avatar
När spelet släpptes slog det sex olika världsrekord, och drog in ~6 miljarder(!) svenska kronor under bara de tre första dygnen. Vad får dig att tro att Rockstar kommer lägga ner spelserien bara för att du och några andra byggde upp för stora förväntningar av spelet?

2014-05-06, 13:36
  #23
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
har vi tur blir det ett Vice City med tillhörande träskmarker.
Jag skulle bli överlycklig, Vice City var min favorit då jag är 80-talsfrälst!

R* bangar självfallet inte att utveckla ytterligare ett spel nu när nästa generations spelkonsoler är på marknaden.
2014-05-06, 13:48
  #24
Medlem
Kasperskys avatar
Nej, Rockstar kommer inte läggas ned! Dem drar ju in flera miljarder.

Ni som tycker GTA V blev en besvikelse, kan ni berätta lite mer? Varför tycker ni det? Jag tycker GTA V är fantastiskt! Mycket fler saker att göra, fler möjligheter. Grafiken har blivit minst 100 gånger bättre. GTA Online är ju även hur kul som helst!

GTA 6 kommer nog ta mer än 5 år. Dem måste ju göra mycket mer och nytt för att det ska bli speciellt. Jag har stora förväntningar på nästa upplaga. Jag hoppas på världsdelar och att man kan arbeta, men dock inget jag förväntar mig eftersom det kommer bli rätt komplicerat.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback