Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-04, 13:47
  #289
Medlem
Jag hoppas egentligen inte att någon av killarna vinner. Andreas verkar lite dryg och självgod så har inte riktigt kunnat gilla honom. Lasse var lite väl jobbig för några avsnitt sedan och Patrik tänker ge sin vinst till Hässelby och det förtjänar de fan inte

Har stört mig rätt mycket på hur de visar grenarna. Alldeles för mycket slow-motion och "häftiga" vinklar vilket har gjort att man knappt har fått se dem utföra grenarna.
Lite tråkigt också att de återanvänt så många grenar, har de ens sprungit 60m och hoppat höjdhopp den här säsongen?
Fäktning känns dock som en ganska bra duellgren så det var godkänt ändå tycker jag att ha den sist.
Citera
2015-10-04, 14:25
  #290
Medlem
Vad är det för fel på Emma? Står ju bara och bölar hela tiden, dålig fysik och allmänt jobbig bara, man kan ju tycka att man ska bete sig lite mer vuxet när man är 21 år gammal

Lite tråkigt att dom typ alltid har fäktning som utslagstävling då det oftast bara är tur vem som vinner och visar inte någonting på vem som är bäst atlet.
Citera
2015-10-04, 20:06
  #291
Medlem
kl4sseKocks avatar
Heja Emma! hon verkar ju konstant små kåt.
Men sjukt asdåligt med fäktning
Citera
2015-10-04, 22:19
  #292
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Kija är från Iran.

http://www.kija.se/wp-content/upload...6/IMG_0016.jpg

Man tackar! Ingen dålig bonus man fick där.

Fan vad hon är vacker!
Citera
2015-10-05, 13:38
  #293
Medlem
Komiskt när atleterna gör sitt bästa för att lansera sina olika catchfrases: "KRYDD!!!", "Frågor på deee?!?!?!" 😁!
Man ser framför sig hur de övat i timmar framför spegeln...
Fast jag tror iofs inte att kidsen på skolgårdarna kommer att gasta "KRYDD!!!" till varandra...
Citera
2015-10-05, 16:33
  #294
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grishals
Komiskt när atleterna gör sitt bästa för att lansera sina olika catchfrases: "KRYDD!!!", "Frågor på deee?!?!?!" 😁!
Man ser framför sig hur de övat i timmar framför spegeln...
Fast jag tror iofs inte att kidsen på skolgårdarna kommer att gasta "KRYDD!!!" till varandra...

vem började med krydd och vad menar dom med det?
Citera
2015-10-05, 16:43
  #295
Medlem
Lasse introducerade "KRYDD!" för ett par avsnitt sen. Utförs med fördel med psykotisk blick och bodybuilderpose !
Han kör det som uppladdningsskrik.
Citera
2015-10-05, 17:06
  #296
Avstängd
vet inte vad hon heter , men hoppas tjejen med både rakat och långt hår vinner rubbet hon har en sanslös skön stil och go i det hon gör , vinnarskalle !!!! ....... min stil där ............
Citera
2015-10-06, 16:26
  #297
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Kija är från Iran.

http://www.kija.se/wp-content/upload...6/IMG_0016.jpg

Väldigt mörkhyad för att komma därifrån.
Citera
2015-10-07, 17:55
  #298
Medlem
Admiral Krags avatar
Vågar jag misstänka att folk i tråden redan skrattat åt Emmas CP-attack när hon hoppade i plurret?

Tjejerna skrek ut sin orgasm under fäktningen så att det blev roligt.

Det var pinsamt när vaskuläre Lasse lekte charader...och illustrerade hur han kastade en blomkruka
Men jag gillade det han sa att det var som att ha hand om lättroade dagisbarn, primärt kvinnorna och invandrarna dvs

Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Man tackar! Ingen dålig bonus man fick där.

Fan vad hon är vacker!
Betalar gärna för att få slippa se henne dansa för mig. Om istället en riktig vacker kropp som Dajana dansar med en fjäder i rumpan..då blir du ledsen va?
__________________
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-10-07 kl. 18:52.
Citera
2015-10-10, 19:44
  #299
Medlem
TigerKids avatar
Jaha, då var det dags snart! Här sitter man och följer två "familjeprogram" (= barnprogram) - Atleterna och Genikampen... Uppenbarligen har man inte bättre för sig.

Av dem som är kvar nu håller jag på Carmen av tjejerna men av Lasse är inte killfavoriten. Hade hellre sett Ali, Linus eller kanske Rasmus som vinnare. Jenny ska i o f s ha en guldstjärna för hur hon kämpar på med klättring och allt möjligt trots hand-handikappet.

Kija och Patrik - å ena sidan kan det vara kul när underdogs for chansen igen. Har för mig att Patrik åkte ut lite oförtjänt p g a sin partner (Emma kanske?) men nu de är nästan lite väl kaxiga "frågor på det?"...

Lustigt i o f s att en pole dancer kan slå friidrottare och allt möjligt, och hon är inte superung heller så det är ju bra jobbat. Patrik verkar ju vara i god form och motiverad. Det är klart, det är förstås skönt för dem att få revansch. De får väl kaxa lite då, ska inte vara så jante.

Men ändå, de andra har kämpat hårdare och länge, heja Carmen!

EDIT: Stryker Linus, han verkar soft men inte förtjänt av vinst. Rasmus däremot hade förtjänat att vara med på slutet. Har verkligen kämpat starkt och gjort bra insatser (inte kulstötningen dock).
__________________
Senast redigerad av TigerKid 2015-10-10 kl. 19:53.
Citera
2015-10-10, 19:49
  #300
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racedog
vet inte vad hon heter , men hoppas tjejen med både rakat och långt hår vinner rubbet hon har en sanslös skön stil och go i det hon gör , vinnarskalle !!!! ....... min stil där ............
Carmen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback