Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-28, 09:47
  #193
Medlem
Eponumoss avatar
För er som inte hade möjlighet att lyssna till Brett när han besökte Malmö och Stockholm så har Stadsbiblioteket i Malmö lagt upp samtalet på sin Facebook. (Man behöver inte ha Facebook-konto eller logga in för att se och lyssna.)

https://fb.watch/nV2n9UQBHj/

[OBS: Av någon anledning så kommer videon inte att få ligga uppe mer än ett par dagar, har en bibliotekarie på bibblan förklarat på deras facebooksida, så passa på.]
__________________
Senast redigerad av Eponumos 2023-10-28 kl. 09:49.
Citera
2024-01-13, 21:14
  #194
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
En av mina favoritbögar! Ny bok The Shards, i svensk översättning 7 oktober. Har reserverat den på mitt bibliotek. Någon som hunnit läsa den?
Fantastisk bok. Bättre än American psycho.
Citera
2024-02-15, 00:04
  #195
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serotonin
En av mina favoritbögar! Ny bok The Shards, i svensk översättning 7 oktober. Har reserverat den på mitt bibliotek. Någon som hunnit läsa den?

Ja vad tyckte du om den?
Själv har jag snart läst utden och gillar den, är piffig på något sätt, med sina detaljerade beskrivningar och upprepningar. Har till och med satt samman en planlöst med alla låtarna som nämns som jag lyssnade på medans jag läste.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback