Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-22, 20:48
  #661
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Håller med dig. Det är oerhört tragiskt. Vet inte varför jag fick sånt behov av att ta mdma varannan dag. Misstänker att det antingen va bankat, eller att jag försökte ersätta det fula.
Fullt medveten om galenskapen, och närmar mig beslutet att slänga mdma't men de tar emot fysiskt nästan. Tack för att du har förstånd nog att säga som det är. Det uppskattas här bland dårar (jag)
Att göra dig av med det vore förmodligen det bästa beslutet du fattat på länge.

Få i dig mat och vätska, ta en dusch om du orkar och lägg dig sedan. Du kommer att tacka dig själv när du piggnat till igen.
Citera
2018-02-22, 21:23
  #662
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Att göra dig av med det vore förmodligen det bästa beslutet du fattat på länge.

Få i dig mat och vätska, ta en dusch om du orkar och lägg dig sedan. Du kommer att tacka dig själv när du piggnat till igen.
Done Ska sova strax! Sov så gott, gott folk
Citera
2018-02-22, 21:29
  #663
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Done Ska sova strax! Sov så gott, gott folk
Bra och tänk efter till nästa race.
Citera
2018-02-22, 21:41
  #664
Medlem
Frågar igen, någon som vet vem som har bäst batch inne?
Vill inte kasta pengar på skit lixom.
Citera
2018-02-22, 22:55
  #665
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Bra och tänk efter till nästa race.
Ajjemen, gick totalt på mina primula instinkter de senaste veckorna. Tänkte inte överhuvudtaget. Ska lägga ner skiten nu, allt. Har några benzo för att inte gå under när AT'n slår på
Citera
2018-02-22, 23:40
  #666
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Ajjemen, gick totalt på mina primula instinkter de senaste veckorna. Tänkte inte överhuvudtaget. Ska lägga ner skiten nu, allt. Har några benzo för att inte gå under när AT'n slår på

Någon AT lär du knappast få . Dom flesta stimulanter brukar inte orsaka någon AT. Dock kan dom utlösa dåligt psykologiskt mående.

övrigt borde varenda tomte i den här tråden behandla drogen med respekt. Det här inget man reacar på. Man får ju fan knappt effekt Andra dosen, bara något som är mediokert och pyttelite stimulans. Långt i från samma magic som första dosen. Precis så MDMA funkar också. Och käkar man MDMA dagligen är man bra dum då med.
Är man en sån person bör man nog sluta knarka helt istället då man inte direkt verkar ha någon som helst självkontroll .

Stimulanter är bara i huvudet. Inte kroppen. Bortsett från om man nu missat att sova och äta mat.
Citera
2018-02-23, 11:35
  #667
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
Någon AT lär du knappast få . Dom flesta stimulanter brukar inte orsaka någon AT. Dock kan dom utlösa dåligt psykologiskt mående.

övrigt borde varenda tomte i den här tråden behandla drogen med respekt. Det här inget man reacar på. Man får ju fan knappt effekt Andra dosen, bara något som är mediokert och pyttelite stimulans. Långt i från samma magic som första dosen. Precis så MDMA funkar också. Och käkar man MDMA dagligen är man bra dum då med.
Är man en sån person bör man nog sluta knarka helt istället då man inte direkt verkar ha någon som helst självkontroll .

Stimulanter är bara i huvudet. Inte kroppen. Bortsett från om man nu missat att sova och äta mat.
Det var mest det psykiska måendet jag tänkte på, men har även ätit iktorivil för det mesta + alla möjliga substanser dom senaste åren i princip varje/varannan dag. Så där lär jag känna det fysiskt.

Angående att det inte är lönt att återdosera, måste jag säga att jag inte håller med om. Som många andra upplevt tidigare i tråden så är börjar det med ett mdma liknande rus, men sen efter ett tag så går det över i ett mer amfetamin liknande rus, som absolut inte är lika intensivt och effektivt, men som ändå var väldigt stimulerande

Att käka MDMA är varannan dag är absolut inget som är vanligt för mig. Efter mycket tjack så blev mitt tänkande korkat och jag ville bara fortsätta efter det tog slut.

Men det jag håller med om är att jag bör lägga ner droger, men det är inte så enkelt som man skulle önska. Angående självkontroll, när det kommer till droger så är min otroligt låg.

Så ja som ja redan sagt i tråden så planerar jag att lägga ner allt helt och hållet, men ha mina få iktorivil som jag har kvar som en säkerhetslina.
__________________
Senast redigerad av Hassans 2018-02-23 kl. 11:42.
Citera
2018-02-24, 15:56
  #668
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Frågar igen, någon som vet vem som har bäst batch inne?
Vill inte kasta pengar på skit lixom.

Jag rekommenderar inte aask😌
Citera
2018-02-24, 19:46
  #669
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Kan man slita ut synapserna eller vad fan dom heter i hjärnan efter många års bruk av mdma främst då... höll upp några år efter senaste E-missbruka-fettmycke-rejsen. Jag känner mig bara som en pösig seg deg i skallen på 3-fea senaste tiden. Bombar as stora mängder. Ingen rush att snacka om, mer avslagen fett dålig ecstasy...bortkopplad, nersövd liksom. Benzadad-slutkörd-feel..jadu hajjava? Inget kul nånstans. Vafan?
Citera
2018-02-24, 20:42
  #670
Medlem
eddiepeddies avatar
Beställt 500mg av denna och lika mycket 4 methyl nep. Går 3-FEA att röka för bra effekt? Tänkte om man blandar dom två på folie å röker. Vet att 4-FEA inte gav effekt vid rökning däremot grym effekt oralt.
Citera
2018-02-26, 14:37
  #671
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbrownsugar
Fick hem miTT idag. Du kommer bli så besviken säger jag bara... kan hända att du får en bättre batch. Men mitt va inte potent för 5 öre. Efter jag intagit ca 0,8 utspritt på x antal Tim,började jag få en sån djävulsk spänning på käken.. trodde ett jag att jag skulle bita sönder mina tänder. Nästa grej som kom va att jag började se skevt, nästan som en GHB känsla infann sig i kroppen och kunde inte slappna av. Ingen uppåt känsla , inga endorfin påslag och bara massa spänningar i hela kroppen.

Ja vi får väll se!
jag fick precis hem mitt, intog nyligen 80mg oralt och 30mg nasalt, återkommer med mer info.
Kommer skriva en hel rapport om detta, men kan redan nu säga att efter 15-20 minuter så har mitt blodtryck gått från 140 över 84 till 154 över 90.
Pulsen i däremot har gått från 90 till 134, så vi får se vad som följer härefter!
Citera
2018-02-26, 16:45
  #672
Medlem
eddiepeddies avatar
Går denna att röka? Och hur är effekten i så fall ?
Får 500mg 3F-PVP imorgon och 1g 4-FEA
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback