Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-18, 21:25
  #313
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionFucked
100 mg upp i röven en bra början :-)
Har bara tillgång till ett tyg för tillf så IV är det som gäller tyvärr för besatt av att administrera substanser intravenöst, skada efter för många års verktygsanvändande
Citera
2017-09-19, 18:30
  #314
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Drog o mig en rykare idag fick lite ögonvobbel men inge vidare påtändning lr eufori av någotslag är det beronde på mina
80-90mg attentinen om dagen som har höjt min cs tollerans något sjukt mycket tro?
Citera
2017-09-19, 23:44
  #315
Medlem
MissionFuckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRottweiler
Drog o mig en rykare idag fick lite ögonvobbel men inge vidare påtändning lr eufori av någotslag är det beronde på mina
80-90mg attentinen om dagen som har höjt min cs tollerans något sjukt mycket tro?
Nja denna baach är svagare än den i maj elr april elr va de va 200 mg så kom du till wobbe nobbel land bättre än mdma enligt mig :-) rp då
Citera
2017-09-20, 08:48
  #316
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Dosering iv nya batchen då, 150-200?
Citera
2017-09-20, 16:16
  #317
Medlem
MissionFuckeds avatar
Börja med 200 mg testa det :-) fast iv vet jag inte kör bara rp
Citera
2017-09-20, 17:24
  #318
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Tog en stadig en blev bara trött och seg som fan inget för mig detta
Citera
2017-09-25, 01:55
  #319
Medlem
Phobiazis avatar
Bara zh som har? Slut i lager länge nu ju.. ;/
Citera
2017-09-25, 07:58
  #320
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRottweiler
Tog en stadig en blev bara trött och seg som fan inget för mig detta

Vad tog du för dos då?
Citera
2017-09-26, 03:29
  #321
Medlem
svampssons avatar
Är ZH's nuvarande batch värd att handla? Jag har aldrig testat denna innan. Det jag vill åt är insnöande, tjackrunka och allmänt mys. Ingen idé att hymla med det va.
Citera
2017-09-26, 04:59
  #322
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Är ZH's nuvarande batch värd att handla? Jag har aldrig testat denna innan. Det jag vill åt är insnöande, tjackrunka och allmänt mys. Ingen idé att hymla med det va.
Naughty naughty! Man blir kåt och glad vid rejäla doser.
Jag fick en ruggig avtändning efter ett 2veckors race med 10g. (funkar bra att rejsa på)
Gick in i ett psykos-likt tillstånd. Kastades in i nya dimensioner. En vaken mardröm.
Inget visuellt/röster att tala om,,, det va mer känslomässigt. Fick svårt att hålla en enkel konversation. Och glömde bort hur man hittar hem bla, den nivån om ni hajjar. Cp-grönsak.
Efter en vecka ren så har det rättat till sig i skallen någorlunda, är dock lätt skadad fortfarande med sporadiska flashar i det yttre synfältet. Har även skuggor som rör sig snabbt i periferin med jämna mellanrum. Hoppar till när man blir drabbad. Känner mig som en liten skol flicka. Buhu...

Fattade inte att det var en serotonin frigörande substans man petade i sig. Fail...
Drack Kamomill-the och (friggs) Kvällsro-the,,, det funkade faktiskt på den grövsta ångesten under at´n. (!) Brukar pissa på "hälso" produkter i vanliga fall. ...DaXx att tänka om kanske?
Gör inte om mina puckade misstag bröder och systrar.
Feed your head!
__________________
Senast redigerad av floOris0nfajja 2017-09-26 kl. 05:36.
Citera
2017-09-26, 11:46
  #323
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floOris0nfajja
Naughty naughty! Man blir kåt och glad vid rejäla doser.
Jag fick en ruggig avtändning efter ett 2veckors race med 10g. (funkar bra att rejsa på)
Gick in i ett psykos-likt tillstånd. Kastades in i nya dimensioner. En vaken mardröm.
Inget visuellt/röster att tala om,,, det va mer känslomässigt. Fick svårt att hålla en enkel konversation. Och glömde bort hur man hittar hem bla, den nivån om ni hajjar. Cp-grönsak.
Efter en vecka ren så har det rättat till sig i skallen någorlunda, är dock lätt skadad fortfarande med sporadiska flashar i det yttre synfältet. Har även skuggor som rör sig snabbt i periferin med jämna mellanrum. Hoppar till när man blir drabbad. Känner mig som en liten skol flicka. Buhu...

Fattade inte att det var en serotonin frigörande substans man petade i sig. Fail...
Drack Kamomill-the och (friggs) Kvällsro-the,,, det funkade faktiskt på den grövsta ångesten under at´n. (!) Brukar pissa på "hälso" produkter i vanliga fall. ...DaXx att tänka om kanske?
Gör inte om mina puckade misstag bröder och systrar.
Feed your head!


Usch fan det där låter inte kul alls. Dock har jag haft många liknande symptom förr som hållt i sig i flera månader. Med tiden går det över i de flesta fallen. Men du har ju självklart stekt din gärna rätt duktigt under en tid där, 2 veckor sa du.. Kan rekomendera lite magnesium och 5-htp nån vecka. Om de går att köra ihop vet jag dock inte. Dessa "kurer" kanske du har dyngkoll på, om så är fallet se det som lite omtanke bara

EDIT: Vad är en "rejäl" dos? och hur administrerar du den? Jag drar i regel allt mitt knark i näsan
Citera
2017-09-26, 12:19
  #324
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floOris0nfajja
Naughty naughty! Man blir kåt och glad vid rejäla doser.
Jag fick en ruggig avtändning efter ett 2veckors race med 10g. (funkar bra att rejsa på)
Gick in i ett psykos-likt tillstånd. Kastades in i nya dimensioner. En vaken mardröm.
Inget visuellt/röster att tala om,,, det va mer känslomässigt. Fick svårt att hålla en enkel konversation. Och glömde bort hur man hittar hem bla, den nivån om ni hajjar. Cp-grönsak.
Efter en vecka ren så har det rättat till sig i skallen någorlunda, är dock lätt skadad fortfarande med sporadiska flashar i det yttre synfältet. Har även skuggor som rör sig snabbt i periferin med jämna mellanrum. Hoppar till när man blir drabbad. Känner mig som en liten skol flicka. Buhu...

Fattade inte att det var en serotonin frigörande substans man petade i sig. Fail...
Drack Kamomill-the och (friggs) Kvällsro-the,,, det funkade faktiskt på den grövsta ångesten under at´n. (!) Brukar pissa på "hälso" produkter i vanliga fall. ...DaXx att tänka om kanske?
Gör inte om mina puckade misstag bröder och systrar.
Feed your head!

Haha synd att jag redan gjort samma misstag, låter exakt som min upplevelse när jag drog hem en 5:a och körde lite väl hårt! Hjärnan har rättat till sig nu, men det vet man ju aldrig... gör man om samma sak igen så vet man att den är stekt, kokad och friterad!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback