Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-30, 20:33
  #13
Medlem
Psychoramas avatar
Men vad händer med den här substansen?? Det är nog en garanterat välbalanserad stimulant med skön jämn stimulans. Säkerligen det bästa amfetaminsubstitutet (bättre?) just nu. Fast när hade S**a tänkt att ta in den? Har vart lovord om att den skulle dyka upp för flera månader sedan.. Ni som tyckte om 3-FA kommer nog digga denna mer då den är mer balanserad..

Har någon hört något? Blir lite otålig.

Mvh
Citera
2014-11-30, 20:40
  #14
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Men vad händer med den här substansen?? Det är nog en garanterat välbalanserad stimulant med skön jämn stimulans. Säkerligen det bästa amfetaminsubstitutet (bättre?) just nu. Fast när hade S**a tänkt att ta in den? Har vart lovord om att den skulle dyka upp för flera månader sedan.. Ni som tyckte om 3-FA kommer nog digga denna mer då den är mer balanserad..

Har någon hört något? Blir lite otålig.

Mvh


Det skulle vara kul om någon shop tog in denna. 3-FA IV diggade ju jag...
Citera
2014-11-30, 21:05
  #15
Medlem
Psychoramas avatar
Felpost
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2014-11-30 kl. 21:10.
Citera
2014-11-30, 22:07
  #16
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Men vad händer med den här substansen?? Det är nog en garanterat välbalanserad stimulant med skön jämn stimulans. Säkerligen det bästa amfetaminsubstitutet (bättre?) just nu. Fast när hade S**a tänkt att ta in den? Har vart lovord om att den skulle dyka upp för flera månader sedan.. Ni som tyckte om 3-FA kommer nog digga denna mer då den är mer balanserad..

Har någon hört något? Blir lite otålig.

Mvh

Var det inte så att dom hade razzia och blev av med lagret? Fast jag vet inte om 3-FEA hade hunnit komma in då.
Citera
2014-12-21, 12:28
  #17
Avstängd
limE86s avatar
Åååh vill testa!!!!
Citera
2014-12-21, 20:56
  #18
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Åååh vill testa!!!!


Nej mer viiiiil testa...

Ont; Någon som sett mer om denna?
Citera
2015-01-02, 10:44
  #19
Medlem
jonness avatar
Hoppas fler shoppar tar in denna...

3-FPM (3F-Phenmetrazine) vet jag hur den är...så man undrar ifall nån testat 3-FEA och hur den kan jämföras mot 3-FPM??
Citera
2015-01-03, 04:27
  #20
Medlem
Sveazolam påstår sig ha 3-FEA samt 4-flourococaine som jag ville testa. Någon ovan nämnde något om en razzia, rykte eller sanning?
Citera
2015-01-03, 14:59
  #21
Medlem
jonness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _su
Sveazolam påstår sig ha 3-FEA samt 4-flourococaine som jag ville testa. Någon ovan nämnde något om en razzia, rykte eller sanning?

hade
Citera
2015-01-05, 18:41
  #22
Medlem
Jag bara kom att tänka på det. Kan inte den här ha en negativ påverkan på hjärtat?

Det jag menar är att den väl i princip är det närmsta fenfluramin (3-trifluormetyl-N-etylamfetamin) vi har kommit på länge - och för er som kan historian så är 5HT2B-agonismen en direkt riskfaktor för fibros och inflammation i hjärtklaffarna.

Överlag så verkar det som att tredjepositionsamfetaminer och -katinoner för den delen alla delar samma risk. Jag säger inte att det faktiskt är så att 3-FEA kan komma att inducera hjärtsjukdomar men jag tycker ändock att det är värt att påpeka att det finns en risk.
__________________
Senast redigerad av Farenhigh 2015-01-05 kl. 18:43.
Citera
2015-02-05, 18:14
  #23
Medlem
Psychoramas avatar
Är det ingen som har testat detta ännu och kan utvärdera lite? Jämför gärna med 2,3,4-FA och 2,4-FMA om ni har erfarenhet av någon av dessa sen tidigare. Hoppas att denna är lik 2-FMA vilket var min favorit av dem i flour-amfetamin-familjen. Har dock ingen erfarenhet av 3-FA men de övriga som funnits på den grå marknaden

Mvh/Psy
Citera
2015-02-05, 19:03
  #24
Medlem
svenskbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Jag bara kom att tänka på det. Kan inte den här ha en negativ påverkan på hjärtat?

Det jag menar är att den väl i princip är det närmsta fenfluramin (3-trifluormetyl-N-etylamfetamin) vi har kommit på länge - och för er som kan historian så är 5HT2B-agonismen en direkt riskfaktor för fibros och inflammation i hjärtklaffarna.

Överlag så verkar det som att tredjepositionsamfetaminer och -katinoner för den delen alla delar samma risk. Jag säger inte att det faktiskt är så att 3-FEA kan komma att inducera hjärtsjukdomar men jag tycker ändock att det är värt att påpeka att det finns en risk.


3-fpm har ingen affinitet för 5ht2b receptorn dock. Varför vet jag inte då folk som testat ändå påstår att den är serotonerg. Om faktorn är dåliga undersökningar i människokroppar eller felbedömning av de som testat vet jag inte heller.

Däremot vet jag att denna substans verkligen ligger i riskzonen för att skada hjärtat likt fenfluramine. Vore hemskt att fler än jag ska dignostiseras med samma hjärtfel, jag lovar, det är inte kul.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback