Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-02, 14:14
  #121
Medlem
Mantrats avatar
Om du vill ha svar på din fråga så bör du kontakta tillverkaren av telefonen. De heter Apple och bor på 1 Infinite loop i USA.

För övrigt kan behövde jag inte installera ett enda program på datorn när jag köpte min senaste lur. Inte ens Windowz.
2014-05-02, 15:19
  #122
Medlem
EricVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Bara för att du är van vid hur du gör på en PC med androidenheter så behöver det inte betyda att Apple är sämre. Det är bara inte likadant, och du är inte van.

Som innehavare av både en Macbook och en Ifåån tycker att det är otroligt smidigt när man synkar via Icloud.

Om internet skulle ligga nere, hur gör du då?
2014-05-02, 15:28
  #123
Medlem
Hallå?

Maila filen. Tar en sekund. Vad är problemet?
2014-05-02, 15:41
  #124
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricViking
Om internet skulle ligga nere, hur gör du då?
Springa till ett skyddsrum, försöka fixa så mycket konserver som möjligt.

Eller använda iphonens hotspot, koppla upp datorn mot den och föra över filen med iExplorer, ShareMemo, iFunBox eller någon av de andra hundratals appar det finns för liknande ändamål.

Fast jag skulle nog använda Audacity för Voice Memos. Blir lite proffsigare då. Skicka över via webbläsaren dit bara.

Kan inte ni som skriver i tråden först ta något slags datakörkort eller gå på kursen "Smartphone för oss pensionärer" istället? Det är liksom inte svåra grejer att förstå det här...
2014-05-02, 22:52
  #125
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cloudminds
Hallå?

Maila filen. Tar en sekund. Vad är problemet?

Hur kan du maila något utan en internetuppkoppling?
2014-05-03, 13:27
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Det är windows som gäller alltså?
Nej, använd en vanlig telefon utan Ios/Android/Windows.

Folk sitter dagarna långa med att övertala den andra parten om vilket OS som är bäst, men egentligen är det samma jävla skit alltihop.
2014-05-03, 13:55
  #127
Medlem
tzjs avatar
Nej pojkar och flickor, nu har tråden nog spårat ut lite väl. Här tar vi och stänger verksamheten.
Tråd låst.
/moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback