• 2
  • 3
2015-10-25, 17:48
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejtbit
Inga krav på att den ska vara säker/testad?
Nej.
Citera
2015-10-25, 17:52
Medlem
internetpolisens avatar
Well... Jag tycker att NiPP är helt okej.
Citera
2015-10-26, 21:20
Medlem
2-mec
Citera
2017-02-22, 19:11
Medlem
XEraseds avatar
vilka rc ska jag ta?

okej nu är de så att jag måste va ren i en månad för att sen pissa och ta blodprover på psyk och så är det ganska nojjigt ha grejer i kroppen när snuten kan ta in en när som helst.
så vad finns det för rc benzo/ centralstimulantia och opioider man skulle kunna ta utan att det skulle synas på deras stickor och blodprov?
vill inte ha nå skit o få psykos på som spice utan vill ha safe grejer. alternativt sånt som går ut från kroppen väldigt fort alltså väldigt korta halveringstider.

vad har ni för ideer? finns några sköna rc jag kan köra på i min sits eller ska jag helt enkelt hålla mig ren?
mvh
Senast redigerad av XErased 2017-02-22 kl. 19:16.
Citera
2017-02-22, 19:18
Medlem
Rebelxs avatar
Håll dig ren. Låter som du behöver en liten paus.
Citera
2017-02-22, 19:24
Medlem
Håll dig ren! Men ska du ta nåt så skulle jag rekommendera 2-f-ketamin och Phenibut.
Citera
2017-02-22, 19:41
Medlem
Som-Gjutens avatar
Det är allra bäst om du håller dig till lagliga preparat som Kaffe eller Te... tror inte det e så bra att fylla dig med alkohol heller då det kanske sänder signaler om att du är beroende av något?

Vi alla har varit unga och har erfarenheter av det ena eller det andra, men någon gång kanske du inser att droger inte leder någon vart i livet :/
Citera
2017-02-22, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-Gjuten
Det är allra bäst om du håller dig till lagliga preparat som Kaffe eller Te... tror inte det e så bra att fylla dig med alkohol heller då det kanske sänder signaler om att du är beroende av något?

Vi alla har varit unga och har erfarenheter av det ena eller det andra, men någon gång kanske du inser att droger inte leder någon vart i livet :/

Det allra bästa vore om man fick knarka ifred alternativt legalisera droger, problem sloved.
Citera
2017-02-22, 19:59
Medlem
XEraseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-Gjuten

nej jag har förstått att det leder ingen vart men har inget bättre för mig tyvärr...
Citera
2017-02-22, 23:13
Medlem
XEraseds avatar
så kan ni komma på några bra proparat i min situation? orkar inte gå i månader utan nånting med ångest.
Citera
2017-02-23, 11:31
Medlem
GreenHenkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XErased
så kan ni komma på några bra proparat i min situation? orkar inte gå i månader utan nånting med ångest.

Testa nya benson hos asken. Den kommer hjälpa. Men ta bara en om dagen. Fler fuckar med toleransen och du tror tillslut du inte är påverkad medans din omgivning ser dig raggla runt och sluddra. 1 om dan!

Med vänlig hälsning,
GH

Edit: såg att du skulle pissa. Lång halveringstid och diskutabel om den syns på sticka. Nej håller med föregående talare: Ta en paus! Du behöver det lika mycket som din kropp
Citera
2017-02-23, 12:08
Medlem
XEraseds avatar
min sits ser ut så att jag kappt kan äta nå pga ångesten är underviktig och har också en ganska jobbig sjukdom jag inte tänker skriva om här ´föör det avslöjar ganska mycket om mig. så vill ha nånting i rockärmen som inte syns på piss annars får jag inge hjälp alls av psyk vilket jag antagligen inte skulle få ändå...pga dom som jag är där jag är nu....och min jobbiga sjukdom
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in