2015-07-08, 10:13
Medlem
Butyl fentanyl try try try ....
Citera
2015-07-12, 22:21
Medlem
MXE lätt
Citera
2015-07-12, 22:58
Medlem
shape.the.futures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackieman
MXE lätt

Där har vi en rc som kommer gå till historien. För jävligt att den inte finns särskilt tillgänglig i Sverige.
Citera
2015-07-13, 22:04
Medlem
popcorn.mannens avatar
bumpar denna tråd. jag letar efter en sådan rc också som TS nämner, samt att jag inte har någon våg som väger 0.000. bara en som väger 0.00. alltså min våg väger 10 mg åt taget eller hur man ska säga.
så vet ni flashbackare om det finns något sådan lämplig drog som är laglig?
Citera
2015-07-13, 22:46
Medlem
TechoNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popcorn.mannen
bumpar denna tråd. jag letar efter en sådan rc också som TS nämner, samt att jag inte har någon våg som väger 0.000. bara en som väger 0.00. alltså min våg väger 10 mg åt taget eller hur man ska säga.
så vet ni flashbackare om det finns något sådan lämplig drog som är laglig?
Du kan ju testa 3.4 från tt.väldigt bra, upåt, ger en massa tankar o man blir social som fan på den om man tar med en vän, samt toleransen höjs inte märktvärt vad jag tycker. Körde 3.4 i torsdags med tre till o hade djupa diskussioner om allt o inget, sen fortsatte ja på det till igår (söndags) o kan säga igår så var Skuggfolket/skuggdjur framme i dagsljuset som dock bara jag såg.. Men kan inget mer än rekommendera denna för alla andra då denna utstrålar väldigt underbar energi till o med, med okända personer man aldrig träffat men efter en kväll med detta så är de som de känns som om att man känt den "okända person " i flera år <3
Citera
2015-07-14, 00:19
Medlem
popcorn.mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Du kan ju testa 3.4 från tt.väldigt bra, upåt, ger en massa tankar o man blir social som fan på den om man tar med en vän, samt toleransen höjs inte märktvärt vad jag tycker. Körde 3.4 i torsdags med tre till o hade djupa diskussioner om allt o inget, sen fortsatte ja på det till igår (söndags) o kan säga igår så var Skuggfolket/skuggdjur framme i dagsljuset som dock bara jag såg.. Men kan inget mer än rekommendera denna för alla andra då denna utstrålar väldigt underbar energi till o med, med okända personer man aldrig träffat men efter en kväll med detta så är de som de känns som om att man känt den "okända person " i flera år <3
okej jag förstår. glömde dock o nämna faktiskt, är inte ute efter något uppåt så man får svårt o sova. utan mer kanske något hallucinogent eller så tack för svar ändå!
Citera
2015-07-14, 01:25
Bannlyst
Methylone är överlägsen.
Citera
2015-07-14, 11:53
Bannlyst
Synthacaine, varför? Skönt rus och upplevde aldrig någon AT på den.
Citera
2015-07-14, 12:48
Medlem
4-FA och JWH-250. 6-APB var också riktigt tungt.

Tur att man slutat med droger nu när marknaden består av 100% skit om man inte gillar heroin-crack eller blackoutpiller (flubromazolam).
Citera
2015-07-14, 16:14
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Methylone är överlägsen.

Methylone var rätt bra, speciellt i orala doser upp mot 5-700mg.
Citera
2015-10-25, 17:35
Medlem
Amarantis avatar
Tipsa mig om en RC-drog att använda till utekväll

Hallå! Har inte varit särskilt aktiv på RC-marknaden dom senaste månaderna och klassningen i augusti i år gjorde att en del favoriter försvann, däribland 3-CMC som fan var underbar att ta i samband med en utekväll.
Nästa helg är det tänkt att jag ska ut och festa och skulle behöva era tips på någon RC drog som är grym att festa på. Enda kravet är att den fortfarande kan inhandlas lagligt.
Senast redigerad av Amaranti 2015-10-25 kl. 17:47.
Citera
2015-10-25, 17:39
Medlem
Inga krav på att den ska vara säker/testad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in