Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-27, 07:03
  #1
Medlem
Milizers avatar
Jag är på väg att bli en så kallad "kändis". Snart kommer jag att bli igenkänd överallt. Kan man fortafarande då åka tunnelbana? Det känns jobbigt med folk som helka tiden ska komma fram och begära autografer och vilja snacka.
Citera
2014-04-27, 07:09
  #2
Medlem
OleYellers avatar
Ingen vill ha din autograf. Ingen vill snacka. Du kan fortsätta leta burkar på perrongen i god ro.
Citera
2014-04-27, 07:47
  #3
Medlem
rankovs avatar
när man skaffar körkort. eller i ditt fall som superkändis, chaufför.
Citera
2014-04-27, 08:03
  #4
Avstängd
storevargens avatar
Är du socialt inkompetent eller?
Citera
2014-04-27, 08:05
  #5
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storevargen
Är du socialt inkompetent eller?
Per Gessle slutade åka tunnelbana direkt när Gyllene Tider hade breakat. Jocke Berg har inte åkt tunnelbana på 15 år.
Citera
2014-04-27, 08:55
  #6
Medlem
Ska du vara med i Paradise Hotel?
Citera
2014-04-27, 09:04
  #7
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Ska du vara med i Paradise Hotel?
Nej, tack. Men jag brukar tillfrågas att anlitas som expert i diverse TV-program. Tackar nej till de flesta erbjudanden.
Citera
2014-04-27, 10:24
  #8
Medlem
theDarkTriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Nej, tack. Men jag brukar tillfrågas att anlitas som expert i diverse TV-program. Tackar nej till de flesta erbjudanden.

Så du är på väg att bli kändis för att du får massa erbjudanden... som du tackar nej till.

Tror du kan fortsätta att åka tunnelbana, personalen från ditt boende ser nog till att du får vara ifred.
Citera
2014-04-27, 10:39
  #9
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Nej, tack. Men jag brukar tillfrågas att anlitas som expert i diverse TV-program. Tackar nej till de flesta erbjudanden.

Är en expert i tv-rutan verkligen den typen av kändis som många går fram och frågar om autograf av?

Du lär väl märka själv när du tycker uppmärksamheten är för påfrestande för att du ska orka med tunnelbanan.
Citera
2014-04-27, 10:43
  #10
Medlem
PermanentVickss avatar
Du missar bara världens längsta konstutställning och många år av svensk historia. Blatte?
Citera
2014-04-27, 11:28
  #11
Avstängd
I Sverige går man inte ens fram till kändisar. Folk kanske stirrar och pekar på sin höjd om du är riktigt känd.
Citera
2014-04-27, 11:34
  #12
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
I Sverige går man inte ens fram till kändisar. Folk kanske stirrar och pekar på sin höjd om du är riktigt känd.
Jag kommer även snart att vara känd i Japan, vilket inte gör saken lättare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback