Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-25, 19:39
  #1
Medlem
Har kommit över fentanylplåster, OxyContin & Oxynorm vad ska jag göra med dem? Ska man lämna in dem på Apoteket??
2014-04-25, 19:52
  #2
Medlem
sgeddingagglis avatar
Ja, det ska man göra. Att ta de själv är förbjudet.
2014-04-25, 19:55
  #3
Medlem
knapra oxycontinet. snorta oxynormen. och ge fan i fentanylen
2014-04-25, 19:55
  #4
Medlem
Tunga droger, sån skit ska vi inte ha på gatan. Lämna in allt på apoteket.
2014-04-25, 20:09
  #5
Medlem
Audacias avatar
Om du inte behöver dem själv så ska de lämnas in på Apoteket ja!
Om du inte har några moraliska betänkligheter kring rekreationellt användande av mediciner, så kan du ju använda dem själv för att må som en kung en kortare stund, eller sälja dem till någon annan för dyra pengar!

Oxycontin kan du få så mycket som 4-5:-/mg för, så har du tex 80mg Oxycontin, så kan du då få närmare 320-400:-/tablett! Inte dumt alls om man inte har några problem med riskerna man tar!
2014-04-25, 20:30
  #6
Medlem
Dåligt förtäckt sätt till narkotikahandel ts, men lämna du in det på apoteket, haha!
2014-04-25, 23:33
  #7
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Dåligt förtäckt sätt till narkotikahandel ts, men lämna du in det på apoteket, haha!
Tycker också det lät som ett dåligt försök till att vara subtil!

Citat:
Ursprungligen postat av Leglock
Har kommit över fentanylplåster, OxyContin & Oxynorm vad ska jag göra med dem?
Finns inte en chans i världen att h*n fått allt av en läkare, och OM h*n nu fått det, så borde h*n veta vad h*n ska göra med dem!
Och om h*n nu inte fått preparaten av en läkare, så har h*n alltså förskaffat dessa på illegalt vis, dvs köpt/bytt till sig dem, och då för att antingen:
1) Bruka dem och bli hoeg!
eller
2) Sälja vidare och göra en förtjänst medelst mellanskillnaden mellan inköpspris och försäljningspris!

Voilá!
2014-04-25, 23:55
  #8
Medlem
Audacia-- tyvärr har du fullständigt fel, men intressant läsning!
2014-04-26, 08:35
  #9
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leglock
Audacia-- tyvärr har du fullständigt fel, men intressant läsning!
Om det inte är något utav mina två alternativ, kan du inte presentera det rätta tredje alternativet då?
2014-04-26, 12:29
  #10
Medlem
Flufffens avatar
Jag hade knarkat skiten, förutom fentanylet dock, knas grejer :P
Sälj om du inte vill bli hög. Fentanyl är inte billigt på gatan precis.
2014-04-26, 12:57
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leglock
Har kommit över fentanylplåster, OxyContin & Oxynorm vad ska jag göra med dem? Ska man lämna in dem på Apoteket??

Fentanyl är en av de skönaste droger jag känner till
Dock är det stor risk för andningsstillestånd om du har låg/ingen tolerans...
2017-12-25, 05:47
  #12
Medlem
Fentanylplåster är 100 gånger starkare än morfin.. Jag får det på resept pga cancer. Kasta dina plåster eller lämna de till ett apotek. Det är så fruktansvärd farligt. Jag började med 25 mg, och är uppe nu i 75 pluss Oxy. Jag hade varit glad om jag kunde leva mitt liv utan fentanyl. Det ger oerhört förstoppning, trötthet, ocg annat skat. Ni är för värfefulla att kasta bort era liv på det jag kallar "dödsdrog" om man tuggar, röker eller sätter i IV... Så snälla vänner, gör inget dumt
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback