Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-25, 12:37
  #13
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Förstår jag rätt så kan man så ladda ner de till datorn sen ??

Precis, antingen det eller så kan du se bilderna på www.dropbox.com, markera dom du vill ha ner på datorn och klicka "download" för att ladda ner dom
Citera
2014-04-25, 13:22
  #14
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Hittar bara en bild på experian och sätter då överför bild aut. när den sättsi men det funkar ju inte !!!

På telefon har jag fått fixa det själv, en kamera däremot synkar windows upp själv på nåt vis.

Och nej jag har inte stoppat i nåt program för varken telefonen (HTC) eller Kameran (Samsung).

Alltså nåt sånthär http://deviceguides.vodafone.ie/web/...e-to-computer/
Citera
2014-04-25, 16:36
  #15
Medlem
Help Help . Inget funkar. Först gick det automatisk från sonyn till windows när köpte skiten. Nu funkar inget !!!
Citera
2014-04-25, 16:54
  #16
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Help Help . Inget funkar. Först gick det automatisk från sonyn till windows när köpte skiten. Nu funkar inget !!!

Lite mer info behövs nog. Vad händer? Hur ser det ut?
Citera
2014-04-25, 17:29
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Lite mer info behövs nog. Vad händer? Hur ser det ut?

Står enhetsdrivrutinerna installerades ej . Någon annanstans står det Min null är ansluten. FATTAR inget !!!
Verkar som om PC companion inte kan ansluta dator och telefon.Eller vad det nu e som ska conekta !!!

I början behövde jag inte göra nåt . Bilderna hamnade automatiskt i windows bild dokument !!!
Citera
2014-04-25, 17:35
  #18
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Står enhetsdrivrutinerna installerades ej . Någon annanstans står det Min null är ansluten. FATTAR inget !!!
Verkar som om PC companion inte kan ansluta dator och telefon.Eller vad det nu e som ska conekta !!!

I början behövde jag inte göra nåt . Bilderna hamnade automatiskt i windows bild dokument !!!

Försökt installera om drivrutiner? Testa även om där redan finns de senaste.
Citera
2014-04-25, 19:08
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Försökt installera om drivrutiner? Testa även om där redan finns de senaste.

Har testat installera PC companion MINST TIO ggr !!!
Citera
2014-04-25, 20:40
  #20
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
Har testat installera PC companion MINST TIO ggr !!!

Misstänker att någon inställning då är ändrad. T.ex. var bilderna ligger.
Citera
2017-06-03, 14:06
  #21
Medlem
237s avatar
Lär ju inte få nåt svar, men har hittills kunnat överföra bilderna från min Sony till datorn utan problem. Klickar "ja" på överföra och skapa mapp. Händer ingenting. Skitstörigt, då jag vet att det gått och att den bara "fått för sig" detta.

Går in i DCIM för att föra över dem manuellt, ser bilderna, markerar, drar med musen, men kommer upp en skylt med "mediepoolen tom".

Vad är felet?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback